Skocz do zawartości

puczyl1990

Pasjonat
  • Postów

    273
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O puczyl1990

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRTC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mnie również to dopadło, jak pisze kolega wyżej, najbardziej czuć/słychać to na takich ostrych dziurach tj, uskokach czy przejazdach kolejowych. Górne tuleje miałem zmieniane, diagnosta na przeglądzie nie znalazł problemu, aczkolwiek zasugerował tuleję "banana", gdyż według niego nie wygląda ona najlepiej. Sprawności amortyzatorów nie sprawdzałem ale wyciekow nie widać. A czy może to być np mocowanie amfora tu na górze pod maską? Jakoś to idzie sprawdzić?
  2. Jakie powinno być po podniesieniu na wolnych obrotach?
  3. No w niektóre sterowniki nie mogę wejść. Oryginału specjalnie kupować nie będę, podjadę najwyżej gdzieś na kodowanie, dzięki za chęci.
  4. Log-SCAN B9-WAUZZZF49HA040186.txt
  5. Postaram się jutro dodać.
  6. No dobra a jakaś podpowiedź? 🤨
  7. Czy jest możliwość zakodować przez VCDS tak aby dało się zamknąć auto pilotem z zewnątrz na odpalonym silniku?
  8. To fakt, próbowałem wyciągnąć je na aucie i niestety nie udało się, potrzebny był demontaż wachaczy i prasa. A co do tulei to LEMFÖRDER nie ma ich w sprzedaży, ja akurat wrzuciłem Meyle.
  9. 4N0407515 to jest ostatni nr tych tulei.
  10. W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył?
  11. Śruby nowe dawałeś?
  12. Wiem, że te górne tuleje były jakieś wadliwe i miałem je ostatnio zmieniane, a mówisz też że tuleja tego dolnego wahacza również była wadliwa?
  13. Amor wyglądał ok, nie buja jakoś bardzo, łącznik sztywny, chyba że rozpiąć i wtedy zobaczyć?
  14. Zaczęło mi coś stukać z przodu lewej strony, najbardziej słychać na"ostrych" dziurach, tzn jakiś ubytek asfaltu, czy na przejazd kolejowy. Ściągnąłem koło, posprawdzalem łapką wahacze i wszystko sztywne, oglądnąłem tulejki i sworznie i na oko wyglądają ok, ale zastanawia mnie wahacz dolny tylny, jest na nim luz, a za dużo siły nie musialem urzyc żeby go ruszyć, chyba że tak powinien się zachowywać? VID_20241102_133213.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...