Skocz do zawartości

puczyl1990

Pasjonat
  • Postów

    286
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O puczyl1990

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRTC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ok, podpytam swojego tunera czy to ogarnie
  2. Zrobię to VCDS-em?
  3. Może nie do końca jest to stwierdzenie, po prostu głośno myślę. Mówisz sterownik wytrzymałby jeszcze dwa lata po zawilgoceniu?
  4. Sterownik wymieniony, odliczanie się skonczyło, check engine zgasł ale został jeden błąd którego nie mogę usunąć Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent: SCR-Stg-G3H05 0006 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 326BAFCF652F681D44-8066 Znaleziono 1 błąd: 66848 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego U02A2 00 [013] - brak komunikacji [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 53 Przebieg: 215944 km Data: 2025.03.06 Czas: 14:10:43 Napięcie zacisku 30A: 11.85 V Napięcie zacisku 30B: 11.89 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 16 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 11 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 9 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.71 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 234 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41049
  5. Nie, membrana była na swoim miejscu, najwidoczniej przed przyklejeniem wilgoć weszła do środka albo membrana tak naprawdę nie pomaga i prędzej czy później tak będą problemy hmm?
  6. Jak widzę jestem drugim przypadkiem z padniętym sterownikiem z membrana. Membranę naklejałem jakieś dwa lata temu. Czasem trafił się jakiś sporadyczne błąd od adblue, aż w końcu sterownik padł całkowicie.
  7. Możliwe, bo trafiały się jakieś sporadyczne błędy od adblue aż w końcu padło całkowicie.
  8. Kostka sprawdzona, napięcie dochodzi, w takim razie szukam drugiego sterownika. A co do membrany to wygląda ok po dwóch latach.
  9. Ok, a sprawdziłem bezpiecznik, wyżej pisałeś że za adblue odpowiadają te w lewym boczku bagażnika, panel E bezpiecznik nr 3 i 11, ale u mnie ich w ogóle nie ma, czy liczymy od dołu? Ale wszystkie są ok.
  10. A ten błąd odczytu poziomu czynnika również jest spowodowany przez wadliwy sterownik?
  11. A jakiś test pompy da się zrobić żeby ją wykluczyć? Sterownik uszczelniałem jakoś dwa lata temu według Twojej instrukcji.
  12. Już edytowałem, pisałem z tel wcześniej.
  13. Dopadło i mnie więc podpinam się do tematu. Otóż dwa razy wyskoczył check- usunąłem, za trzecim razem chceck i komunikat "awaria adblue 1000km....". Wlałem z bańki 10l, VCDS pokazuje 31,9% poziomu czynnika (już coś nie tak), dziś dolałem z dystrybutora, weszło kolejne 10l, a VCDS dalej pokazuje 31,9%. Mam też apke carscanner, tam pokazuje w ogóle 4% a zawsze pokrywalo się z tym co w VCDS. Problem nagli bo obecnie zostało do przejechania 950 km, to u mnie jakieś 3 tyg jazdy i auto uziemione. Mieszkam w niemczech a do PL wybieram się akurat za 3 tyg ale do tego czasu nie mogę uziemic auta i będę próbował coś samemu zdziałać, bo tutaj wiadomo jak to wygląda, wszystko do wymiany na nowe, a i okres czekania na termin u mechanika to też pewnie z tydz lub dwa, a auto potrzebuje codziennie na dojazdy. Błąd w silniku powraca po każdym usunięciu a w AC-Kontrola reduktora błąd nie daje się usunąć. Jak mogę zdiagnozować czy to sterownik czy może pompa? Jakieś testy w VCDS? Log-WAUZZZF49HA040186-215705km adblue.txt
  14. Mnie również to dopadło, jak pisze kolega wyżej, najbardziej czuć/słychać to na takich ostrych dziurach tj, uskokach czy przejazdach kolejowych. Górne tuleje miałem zmieniane, diagnosta na przeglądzie nie znalazł problemu, aczkolwiek zasugerował tuleję "banana", gdyż według niego nie wygląda ona najlepiej. Sprawności amortyzatorów nie sprawdzałem ale wyciekow nie widać. A czy może to być np mocowanie amfora tu na górze pod maską? Jakoś to idzie sprawdzić?
  15. Jakie powinno być po podniesieniu na wolnych obrotach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...