-
Postów
258 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O puczyl1990
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Niemcy
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CRTC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia puczyl1990
4
Reputacja
-
puczyl1990 obserwuje zawartość Usterka adblue 3.0 272 KM , Tuleje wahaczy górnych przednich w A4 B9 , Nr części podkladek pod wtryskiwacze 3.0 TDI i 2 innych
-
Wymieniał ktoś może podkładki pod wtryskiwaczami? Dawać oryginał czy może zamiennik też się sprawdzi? Śruby też się zawsze wymienia? Co jeszcze warto zrobić przy okazji?
-
Popularna usterka w A4 B9. Tuleja lub sworzeń wahacza
puczyl1990 odpowiedział(a) na Blazey temat w Audi A4 B9
Dokładnie jak pisze Muskel1, tuleje górnych wachaczy, u mnie też ostatnio przy zmianie opon mechanik zauważył pęknięcia na tulejach i tak jak piszesz, powiedział że to częste w B9. -
3.0tdi uszkozony motor crt jaki inny silnik wstawic ?
puczyl1990 odpowiedział(a) na fortitudo temat w 3.0TDI
Czytałem też gdzieś, że wstawiają starsze silniki tj. te 239/245 KM i to są chyba lepsze jednostki konstrukcyjnie. Też wychodzi chyba lepiej cenowo -
Uszczelnienie sterownika AdBlue w A4 B9 2.0TDI i 3.0 TDI
puczyl1990 odpowiedział(a) na Muskel1 temat w 2.0TDI
-
Może nie tyle naciągnąć co chcieli dmuchać na zimne? Ale z kolei mówisz dobry warsztat to w sumie powinni mieć trochę pojęcia
-
Uszczelnienie sterownika AdBlue w A4 B9 2.0TDI i 3.0 TDI
puczyl1990 odpowiedział(a) na Muskel1 temat w 2.0TDI
No ja właśnie ostatnio zalałem 5l z baniaka i po jakimś czasie wyskoczył błąd i odliczanie od 1000km. Po dolaniu z Orlenu do pełna problem po jakimś czasie zniknął. -
Ok, w takim razie nie szukam na siłę. Dzięki
-
Przy zmianie oleju z ciekawości rozciąłem filtr, widoczne są gdzieniegdzie opiłki, jest się czym martwić? Silnik CRTC, przebieg auta to 195 tys km.
-
Jednak i u mnie jest do wymiany chłodnica klimatyzacji, powiedz ile płaciłeś?
-
Czyli jeździć dalej, nie zawracać sobie głowy?
-
Dwa dni przed trasą dolewałem z bańki 5 l czynnika i wtedy łącznie było go jakieś 80 % (zbiornik mam 24l). Ta dolewka, te 5l mogło tak "namieszać"?
-
Usunąłem błąd ale dalej się palił, dolałem na orlenie do pełna i za jakiś czas błąd zniknął. Zrobiłem jakieś 500 km i na razie spokój. Domyślam się że to dopiero początek zabawy z adblue? Czy może chwilowo sterownik ześwirował? Jak najlepiej sprawdzić i wykluczyć pompę /sterownik?
-
Dopadła mnie usterka adblue i komunikat o braku możliwości odpalenia auta po 1000 km. Czynnika mam jakieś 80%. Zdjęcie błędu załączam na dole. Padła pompa? Można to jednoznacznie stwierdzić?
-
Ok, dzięki za info, może tym sposobem znajdą u mnie. W praktycznie 3 tyg spieprzył cały czynnik, także musi być dość duża dziura.
-
Powiedz, miałeś widoczną nieszczelność z przodu jakoś? Było widać od razu ślad po kontraście? Gdzieś mi spierdziela czynnik i 3 serwisy nie znalazly nic.