-
Postów
199 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O s27
Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
LPA
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Myślę że w tym temacie tego kalkulatora nie było a dla wielu osobom rozjaśni watpliwości. http://uniwers.vot.pl/et/kalkulator_opon/index.php
-
Moim skromnym zdaniem 65 tys. to bardzo dobry wynik i nie spodziewaj się, że Goodyear tyle wytrzyma.
-
Ten model opony wszedł jak dobrze pamiętam w 2017r. z 20% mniejszą ścieralnością, kupiłem je w rozmiarze 15" i wszystko podczas eksploatacji przetestowane na 5+ a po sezonie miały 4mm Naciąłem się na nich bo wysokość bieżnika była 6,4mm a używki co zdjąłem miały 5,5mm; zamówiłem i wysłałem córkę do warsztatu, jak bym był przy montażu to bym ich nie kupił.
-
Wybrałbym NOKIANY bo Goodyear kojarzy się z szybkim zużyciem.
-
Myślę że warto sprawdzić, który rozmiar gdzie jest produkowany i nie wrzucać wszystkiego do jednego worka. Kormoran UHP jak dobrze patrzyłem to na Słowenii a 14" do twojego teścia to możliwe że w Olsztynie zrobili lub w Biedronce ? Jakoś z 4 lata temu kupiłem 4 MICHELIN 195/65R15 i byłem bardzo zdziwiony gdy sprawdziłem gdzie je zrobiono, 4 szt. a były z 3 państw - szok. W ubiegłym tygodniu do EXEO kupiłem KUMHO Ecst 94Y XL 225/45R17 72dB tylko zastanawiam się czy dodatkowo nie kupić stoperów do uszu bo mogą być głośne ? Miałem Dunlopy Sport Maxx 225/45R17, po 2 latach i max 40 tys. km są do wyrzucenia.
-
105 zł za ten główny a ja płaciłem 87 zł.
-
Wczoraj wymieniłem w EXEO 12.2010rok 2.0 CAGA oba termostaty MAHLE koszt w hurtowni prawie 140 zł i temperatura wzorowa bo 90C,
-
Dzisiaj po drugim podejściu udało mi się z pomocą kolegi i jego zabawki do opasek wymienić oba termostaty, nie wiem dokładnie po jakim odcinku ale pewnie około 5- 7 km uzyskałem na wskaźniku 90C i tak pozostało, na zewnątrz około 1C. Oba termostaty MAHLE z widocznymi śladami szlifowania znaczków AUDI kupione w hurtowni, koszt około 140 zł. Małe spostrzeżenie; kolega wyjmując mały termostat wyciągnął mi zaworek kierunkowy który jest nad termostatem i bardzo podobny do termostatu tylko bez możliwości rozdzielenia ( całość ).
-
Temat dotyczy jakie polecamy opony na lato, w tym roku jeździłem na NOKIAN 225/45/17" 94W XL SEATEM EXEO 2.0 CAHA od kwietnia do pażdziernika 15tys. km. DOT 2013 - opona cicha w chłodne i upalne dni, - super na deszczu, na S8 140 km/h i wycieraczki nie wyrabiały, pewne prowadzenie i hamowanie, - zużycie bieżnika myślę że na około 60 70 tys. wystarczą, Polecam !!!
-
Kumho Ecsta PS71 Czytaj więcej: https://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-ecsta-ps71-225-45-r17-94-y-xl#193756516 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Kumho Ecsta PS71 Czytaj więcej: https://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-ecsta-ps71-225-45-r17-94-y-xl#193756516 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Miał ktoś możliwość użytkować KUMHO Ecsta PS71 94Y 225/45R17 opór toczenia C; hamowanie na mokrej B; hałas 72dB; ???? 225/45 R17 Czytaj więcej: https://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-ecsta-ps71-225-45-r17-94-y-xl#193756516 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A
-
Moje doświadczenie z termostatem jest skromne ale testuję 3 auto z CR 1. A4 B8 2.0 CAGA 2008 r. grzeje jak bajka i trzyma 90C 2. EXEO 2.0 CAHA 11r. długo się nagrzewa ale jak złapie 90C w trasie nie schodzi 3. EXEO 2.0 CAGA 10r. w trasie złapie 85C i spada nawet do 70C, ustaliłem że ma 2 termostaty, możliwe że jutro je wymienię, powinno być cieplutko, idzie ochłodzenie to będzie dobrze sprawdzić, zamówiłem oba termostaty MAHLE.
-
Podając ten rozmiar miałem na myśli B7 Do B8 to ten rozmiar troszeczkę skromny, na zimę mój szwagier kupił 205/55/16 ( była dobra cena ) ale w zimie zmasakrował zderzak i osłony pod silnikiem.
-
Dodam 205/60/16" ale podany w/w rozmiar jak i mój w przypadku jazdy na łąńcóchach może być mało miejsca w nadkolu.
-
Trudno nie przyznać tobie racji, w moim przypadku gdy zrobię 50 / 60 tys. rocznie to słabe opony giną w oczach, ostatnio Goodyear jak założyłem na wiosnę to jesienią było 3,8mm. a nowa miała 7,5mm. Troszeczkę koni pod maską i dynamiczna jazda to opony na 1 sezon i zaliczają zgon.
-
Rozmiar możesz sobie lekko skorygować - standard 205/55/16" a troszeczkę wyższe 205/60/16" lub 215/55/16" tylko standard najlepiej wypadnie cenowo bo kupowałem 215/55/16" HP2 w ubiegłym roku za około 1150 zł Dębicę FRIGO następnie FRIGO2 i ostatnio HP2 używam na kilku autach od 8 lat i moim zdaniem jest godna polecenia, na OPLU mam 195/65/ 15" FRIGO 2 kupione 2014r zrobione w trasach z 35 tys. i bieżnik 6mm z kawałkiem.