
krzysius
Pasjonat-
Postów
59 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O krzysius

Informacje
-
Imię
krzysiek
-
Miasto
dolnośląskie legnica
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
b6 1.6 ALZ Po wymianie termostatu "Bulgocze"
krzysius odpowiedział(a) na karolprezes21 temat w Audi A4 B6/B7
-zalać płynem ,odpalić silnik i niech pracuje na jałowych obrotach( ogrzewanie wewnątrz na maksa,wentylator bieg 1). - włączy się wentylator ,zgasić silnik i odczekać parę minut. -uzupełnić płyn i odpalić, niech pracuje aż oba węże będą gorące.(przytrzymać obroty ok 3 tys ok 3 min) -zgasić silnik odczekać kilka minut ,dolać płyn -koniec -
i co kupił ktoś downpipa o kolegi Tomasz?
-
Duża różnica między wartością mierzoną, a obliczoną zapchania DPFa.
krzysius odpowiedział(a) na Stachu Jones temat w Audi A4 B8
zrób to co pisałem wyżej... -
Duża różnica między wartością mierzoną, a obliczoną zapchania DPFa.
krzysius odpowiedział(a) na Stachu Jones temat w Audi A4 B8
jakim sprzętem odpytywałeś sterownik silnika? Bo coś mi nie gra. Skasuj błędy ,pojezdzij trochę i odpytaj elektronikę VAS lub VCDS i w tedy pokaz jakie są błędy. -
odpuszczam szukanie cofających się zapłonów ,nie będę pakował kasy w szukanie tego( 3 stopnie). Szczelność dolotu zrobiona i jest ok Mam założone LPG a na tym paliwie cofania nie mam .No i jeszcze turbo póżno wstaje ale muszę kata odsunąć i w tedy wszystko będzie ok(o tym jeszcze napiszę) Zrobiłem program i powiem tak,jedzie jak WŚCIEKŁY.
-
Dobra , w sobotę jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu DV i wywalę kata .No i zrobię logi .....
-
nie zapalaja sie swiatla po nacisnieciu kluczyka
krzysius odpowiedział(a) na Rafalski1231 temat w Audi A4 B8
w dzień raczej nie zadziała -
pompa paliwa na krótko, wtryski wyjmujesz z kolektora .Pojemnik na paliwo ,wtyczka na wtrysk. podajesz 12v na każdy wtryskiwacz przez 30 sek i patrzysz ile nalał i wyciągasz wnioski
-
Przesyłam logi BEX: poprawione przepływka nowa ,szczelność dolotu sprawdzona ,wtryski zamienione,ciśnienie paliwa dynamiczne 4 (Bar), turbina "nowa". Czekam na sugestie. http://vaglogi.pl/log-002_033_3TW1y2o.html http://vaglogi.pl/log-115_118_A6Ze2.html http://vaglogi.pl/log-003_020_xYDV3M6.html
-
sprawdż podciśnienia i samo serwo a nie wymieniaj nic na na pałe!!!
-
A silnik miałeś mocno rozgrzany ? U mnie na zimnym nie ma cofania zapłonu na pb, cofa dopiero przy 90st. Dziś logi wstawię. Zamień wtryski miejscami i zobacz.
-
A ile powinno być mam stukowe spalanie i chcę mieć same 0 .
-
Mechanik wymienił części ale nic nie pomogło
krzysius odpowiedział(a) na Karol1995 temat w Audi A4 B5
zobacz czy nie masz "wulkanu w zbiorniczku" na pracującym silniku -
Mam ten sam problem w swoim BEX .Cofa zapłony na pb 98 ok 3 -5 stopni ale dopiero jak jest rozgrzany. Na LPG problemu nie ma .Silnik i głowica zrobione . Ciśnienie paliwa mierzone dynamicznie i jest ok wtryski podmienione. Swiece właściwe ale jeszcze jutro podmienię cewki zapłonowe. Myślę,że rozwiążemy temat .Logi wstawię na weekend. No i jeszcze mam w 33 bloku na Pb wartość po 20 km jazdy ok 0,87%. Ile ma wynosić zapłon w 93 grupie ,ja mam -3 stopnie i to jest stała wartość.