Skocz do zawartości

GRazny

Klubowicze
  • Postów

    2239
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O GRazny

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no to już mam komplet informacji w moim przypadku szkoda czasu na awaryjne otwieranie maski bo i tak strace kody kluczyków a zamek nie działa gdybym wcześniej wiedział że to takie proste: To by się człowiek nie władował w taki temat Dzieki wszystkim
  2. żeby wymienić wkładke w klamce kierowcy trzeba wykonać to wszystko co na filmie? trafiłem na filmik z A6 C5 to tam to 5 minut roboty ok - mam
  3. No kluczyki są sparowane z samochodem żeby go otwierać. Odepnę klemy i mając zamek uszkodzony nie otworzę auta bez wygięcia drzwi/wywalenia szyby i włożenia kluczyka do stacyjki
  4. po odpięciu akumulatora jak szybko się traci kody kluczyków? może jest jakiś magiczny czas który uratuje szybę
  5. aaa - jeszcze jedno - jak zbiję szybę to co jest podstawą żeby się dostać do środka? wsadzenie kluczyka w stacyjkę? (bo to raczej na odległość będzie) Zamki nadal będą zaryglowane przecież raczej przez szybę się nie wturlam
  6. Szybę mam na dziś, zieloną z dostawą do domu z tego samego rocznika Pytanie co po zbiciu? rozumiem że maska i odpiąć aku i wtedy jak wróci do normy to już szukać elektryka i niech szuka dalej?
  7. Aku naładowany więc to nie problem (ładowanie jakieś 5h)
  8. Dzień Dobry Daaawno mnie tu nie było ale korzystam że login jeszcze działa Pacjent to A4 B6 AVF 2004 Wchodzę do garażu naciskam pilota... zero reakcji Samochód zamknięty mimo że zamek w drzwiach kierowcy nie działa już latami (jakoś mi się klikło) - nieużywany od 3 dni. Kontrolka centralnego w drzwiach miga (myślę więc że prąd jest), po chwili zauważam że pilot uruchamia podświetlenie świateł awaryjnych (?) - żadnej innej reakcji nie zauważyłem. Po naciśnięciu przycisku na pilocie kontrolka awaryjnych świeci się równo 90 sekund. Ponieważ już raz płaciłem za otwarcie awaryjne (nagięli drzwi i weszli do stacyjki kluczykiem na pałąku) to pomyślałem że skoro jeszcze kody kluczyków nie uciekły (auto reaguje w jakimś stopniu na oba kluczyki) - czas naładować akumulator bo może nie starcza na odryglowanie. Do akumulatora dostałem się przez podszybie (nawet nie wiedziałem że to możliwe) podłączyłem ładowarkę automatyczną (podobno dość dobrą) która wykryła akumulator i zaczęła ładowanie Aktualnie jest już nawet 50% więc rozładowany nie był do końca... Myślę jednak że to jakaś awaria niestety Jeśli chodzi o te 90 sekund to nie znalazłem żadnych informacji w necie Czy jeśli nagnę sam drzwi i szarpnę za klamkę wewnętrzną to drzwi się otworzą? bo nawet nie kojarzę jak to jest w przypadku zamkniętego centralnego Z góry dziękuje za odpowiedzi/pomysły i przepraszam jeśli naruszałem czymś regulamin
  9. haha... jedna strona pół roku !? Dzieje się Pozrówki
  10. http://www.adrenalinemotorsport.pl/gielda/o,audi-a4-s4-b7-tdi-300km600nm-quattro
  11. Potrzebuję kogoś z B6/B7 kto ma u siebie w autku BT z literką D Muszę sparować telefon i sprawdzić czy bangla - jakby co to piszta tu powinienem być w sobotę ale jadę z Wawy
  12. Ma ktoś coś sprawdzone? Jaką literkę brać do Samsunga Note 4 na antku 5.01? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  13. Ja od 1 do 15 ty sierpnia jestem raczej dostępny Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  14. Wczoraj padło łożysko w tym zlomie co mam na aucie. W serwisie założyli tył do kompresora od Flyer'a i w poniedziałek montaż w Gdyni. Mam nadzieje że z tą sieczką pod maską zrobię jeszcze 300km Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...