Skocz do zawartości

michalk88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalk88

Osiągnięcia michalk88

0

Reputacja

  1. michalk88

    czasami traci moc

    Teoretycznie było to robione, zlecałem tę robotę mechanikowi jakies 2 miechy temu, jak auto leciało z obrotów i nieraz gasło. Dla zobrazowania jeszcze dodam, co było wymieniane a co by mogło mieć wpływ na taki obrót sprawy: świece (ngk), przewody wysokiego napięcia (ngk), czujnik temperatury, przepływomierz, czyszczona była przepustnica, no i teraz na końcu wymiana cewki zapłonowej. Po wymianie przepływomierza auto przestało gasnąć (choć tyle), ale problem szalejących obrotów czy spadku mocy dalej został. Powoli tracę cierpliwość, bo na wszystkie naprawy, o których tu nie pisałem, od stycznia gdy kupiłem autko, wydałem już 4 tys... ---------- Post dopisany 16-07-2014 at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2014 at 14:27 ---------- Witam ponownie. W między czasie byłem u elektryka, i sprawa ma się tak, że on twierdzi że sonda jest ok. Na benzynie sonda zmieniała napięcie na wolnych obrotach (wykres sinusoidy) natomiast po przełączeniu na gaz, napięcie całkowicie znikło i linia była na 0. Żeby sonda znów zaczęłą pracować normalnie po przełączeniu na pb trzeba było odczekać dobre 5 min zanim na wykresie coś się ruszyło. Elektryk stwierdził, że z gazem coś nie tak, że najprawdopodonbiej brakuje mu emulatora sondy. No to pojechałem do gaziarza, to ten z kolei powiedział, że w sekwencji nie montuje się takich emulatorów i że wykres tak ma wyglądać... Zrobiłem jeszcze test,jeździłem tylko na pb przez tydzień i błędy nie wracały. Natomiast gdy tylko wejdzie na gaz, wraca non stop błąd 537. Tylko ten jeden. Ma ktoś pomysł?
  2. michalk88

    czasami traci moc

    Witam. W moim A4 B5 wymieniłem już sporo części, m. in. cały układ zapłonowy, ale auto nadal przy dużym obciążeniu bardzo słabnie (rok 99 silnik 1,6 z instalacją gazową Esgi). Rozumiem że przy włączonej klimie, czy też przy pełnym stanie auto idzie słabiej, ale to jest do przesady (jakbym pomylił pedał gazu z hamulcem). Zdarza się to zwłaszcza w ciepłe dni z włączoną klimą, nigdy z rana, a prawie zawsze gdy auto postoi chwile i znów odpalę już na ciepłym silniku. Dziś komputer pokazał 3 błędy: (sczytane z kodów błędów) 282 Nastawnik przepustnicy - V60, Serwomotor pozycji przepustnicy - V60 525 Sonda Lambda - G39, O2 czujnik - niskie napięcie - G39 537 Regulacja z sondą Lambda, Kontrola czujnika tlenu Do tej pory polegałem tylko na mechanikach, ale po tylu niepowodzeniach piszę tu i proszę o pomoc, za co się brać, co wymieniać, bo już kupe forsy poszło a autko dalej coś szwankuje.... za porady dzięki i pozdrawiam
  3. witam. Piszę tu żeby nie zakładać nowego teamtu. Mam podobny problem, tyle że nie występuje buczenie. Jak autko postoi całą noc, z rana jedzie elegancko, czy to z klimą czy bez. Problem pojawia się gdy silnik już się nagrzeje, zostawie auto powiedzmy na godzinkę, wsiadam, odpalam, włączam klimę no i wtedy kaplica... na jałowym biegu tak rzuca dosłownie autem, obroty szaleją gdzieś na zakresie 300-1000, czasami zgaśnie, i o ruszeniu nie ma mowy... czasami z kolei, nie ma takich szarpań, ale auto tak bardzo traci moc, że poczuc się można, jakbym pomylił gaz z hamulcem... wciskam do spodu, a on przez jakiś czas w ogole nie reaguje:( cały układ zapłonowy wymieniony, gazowników kilku odwiedziłem - twierdzą zgodnie że gaz jest ok (na benzynie też miewam taki wielki spadek mocy, jedynie tych szarpań nie ma). I to wszystko zdarza się gdy juz autem trochę pojeżdżę, natomiast z rana nigdy takich problemów nie ma. Silnik 1.6. Pomoże ktoś? Bo już mam dość wydawania kasy w błoto...
  4. aha, dzięki Kolego, w takim razie ie ma co iść w koszta skoro nie zadziała. Dzięki i pozdrawiam!
  5. sporo tego. I drogie te adaptery. A z tym kodowaniem samemu idzie zrobić? Czy tylko serwis na takie sprawy? dzięki za pomocne odp. Pozdrawiam
  6. tak, oryginalna, taka jak tutaj: zmieniarka płyt do audi a3 a4 a6 jak nowa igiełka Czermin
  7. sorki, ale dalej nie wiem jak to zrobić. Ze zmieniarki wychodzi kabel z takim gniazdem: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-FoDR-wrnEXQHEvlLvjjTv9WTORkVpbr6xPeTwq77KpGtW6dhf-2VpC0 Czy nie potrzebuje do tego takiego czegoś? ADAPTER KABEL DO ZMIENIARKI CD 1,8M- VW AUDI SKODA (4119409674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  8. mam jedną szeroką czarną, potrzebuje do tego jakiś przejściówek? Tak pytam, bo nie wiem czy mi się to opłaci dzięki za szybką odp. pozdrawiam.
  9. witam Dostałem dzisiaj w prezencie od znajomego zmieniarkę na 6 płyt, która grała z radiem concert 1 w audi a3. Ja posiadam radio audi delta, i chciałem się dowiedzieć czy będą ze sobą współpracować. Ale nie wiem jak mam to pospinać. Do radia dochodzą 3 kostki, łącznie z ta największą, gdzie powinna być wpięta zmieniarka. Jak to mam połączyć? Tej największej kostki nie mogę wypiąć, bo ona chyba steruje tylnymi głośnikami. z góry dzięki za porady i proszę o wyrozumiałość
  10. Dziękuje pięknie Zakupiłem radio, podpiąłem, tył gra, ale ciszej. Gdy w radiu ustawiam balans między tyłem a przodem, to wszystkie głośniki idą razem. Coś muszę jeszcze w tych kabelkach robić, czy tak już musi zostać? Bo teraz nie mogę oddzielić tyłu od przodu z pozycji radia... Hejka, chcę Was przestrzec. To radio to szmelc, niestety musiałem iść oddać je, bo nie dość że ten balans był coś kopnięty to w dodatku miało straszne szumy własne. Porażka. Aż gościu w sklepie był zdziwiony, bo każde kolejne, które otwierał i sprawdzał przy mnie miało tę sama wadę. Nie polecam. Zamieniłem na inne, i wszystko jest ok i ładnie gra. Dzięki koledzy za pomoc! Pozdrawiam
  11. Witam ponownie. Zdecydowałem sie na zakup radia Audiomedia AMR212R: http://audiomedia.pl/images/karty_produktow/AMR212R.jpg Myślę, że ładnie będzie wygladać z resztą. Tu jest do niego instrukcja: http://audiomedia.pl/files/AMR212.pdf Na str. 5 opisali okablowanie. Ten czerwony kabelek adaptera mam podpiąć pod 5 (niebieski)?
  12. Soulmaster3m, wielkie dzięki!
  13. Ok, dzięki. A co do ramek, do polifta 99 r. będą pasować takie co piszą w aukcjach 94-98? Tak jak np. tutaj: Ramka radiowa na radio AUDI A4 94 - 98 + redukcja (3888459538) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  14. Póki co jeszcze nie mam radia, dlatego chciałem zapytać, czy musi być ten kabel i czy muszę na to uwagę zwracać przy kupnie. A pasowałoby też coś pod kolor wyświetlania. Dzięki za odp. Pozdrawiam
  15. Witam. Ja mam pytanie odnośnie tego, czy prawidłowo rozumiem podpięcie niefabrycznego radia. Kupiłem ten adapter: http://images.kangoo.pl/77325037/10935/large/kostka_do_radia_adaptor_mini_iso_2_wtyki_rca_do_audi_volkswagen_skoda.jpg czerwoną kostkę - kocówkę adaptera wpinam w bodajże czarną kostkę w aucie (w inna nie spasi, chyba nie pomylę ), te czincze w radio, natomiast co z kabelkiem czerwonym? On ma iść też w radio czy w instalację w aucie? Mnie się wydaję że w radio (jeśli dobrze wiem ten kabel nazywa się remote). Ale nie każde radio go ma, prawda? Co, jeśli z radia nie wychodzi taki kabel remote? Jak źle to pojmuję, to proszę kogoś, żeby mi wyjaśnił. Z góry dzięki, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...