-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Krzysztof4

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Żuromin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Mam na sprzedanie taki termometr. Zainteresowani inf priv....
-
Sam???? NIE!!!! Z pomocą forum i wiedzy jaka tu jest. Kwestia czasu to kilka razy po kilka godzin... Na początek kwestia ogarnięcia właściwego dla Twojego auta licznika (lift lub przed lift - mniej pracy bo w kostkach jest mało roboty, jaki rodzaj paliwa - programowanie i wymiana tarczy obrotów). Jak lift to trzeba przeprogramować immo.... Co mogę ...cierpliwość a reszta sama poleci....
-
Obiecane fotki: http://www.directupload.net/file/d/4484/gyul5m34_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4484/l9lkjyyl_jpg.htm Brak: - jednej żarówki pod zegarem (przepalona), - zmasowania poziomu płynu do spryskiwaczy, - czujnika temperatury oleju' - manetki fis (jak coś ciekawego znajdę to zakupię i założę) Kwestia czasu i będzie zrobione.
-
1. Dzięki! 2. Mała kostka okazała się kostką podpiętą pod termometr w liczniku. Tam sygnał z pinu 3 okazał się sygnałem pochodzącym z czujnika temperatury:) - wystarczyło się wpiąć w ten kabel i jest ładnie pokazana temperatura:) 3. Miałeś rację - okazało się po zmroku że kilka diod jest przepalonych (wymieniłem ze starego licznika). Działa! Jak tylko pospinam wszystkie sygnały (komp i czujnik temp oleju) będą fotki. Jak na obecną chwilę wszystko śmiga aż miło.
-
Witam. Kilka dni temu dzięki Krycha stałem się szczęśliwym posiadaczem licznika z FIS 94-97 http://www.directupload.net/file/d/4480/ityjz4nj_jpg.htm a miałem http://www.directupload.net/file/d/4480/mhxe6mk9_jpg.htm Z kostkami po 26 pinów (Żółtą i niebieską) oraz jedną 20 pinów - zrobiłem ją z taśmy od dysku ze starego kompa (rozpiska pinów jest więc tu nie mam pytań do znawców tematu) Bez problemu podpiąłem licznik i o to efekt: http://www.directupload.net/file/d/4480/dq8ornpi_jpg.htm Wszystko działa tak jak powinno bez inf o spalaniu - nie podpiąłem bo nie wiem czy wlutować się bezpośrednio w kabel z kompa czy przez diodę prostowniczą, oraz bez temperatury zewnętrznej. Tu muszę poszukać sygnału (w tym też potrzebuję pomocy) najprawdopodobniej idącego do kostki http://www.directupload.net/file/d/4480/defsmjp8_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4480/pyshub9j_jpg.htm Lub nie ale nie mam pojęcia.Jest to trzecia mała kostka wpinana do starego licznika (nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski pinów z tej kostki) Ostatnie pytanie dotyczy informacji o przebiegu (wyświetlacz pod prędkościomierze) - czemu tam nic nie ma???? Proszę o pomoc tak naprawdę w odp na te trzy pytania. Pozostałe pytania (jak podpiąć inf o temp oleju, jak podpiąć manetkę itp.) mają już odpowiedzi między innymi z tego forum jak i ze strony http://www.buckeyestangs.com/drew/tech/audi/b5_instrument_cluster_pinout/ Dzięki za odp.
-
Czyli 8mm^2 nie będą się grzały?
-
Firmowe jak firmowe...ale tam liczą się przekroje. Mocy trochę ma. Dziś podłącze sam subwoofer ale kiedyś może przód i nie chciałbym aby zasilanie się grzało...tam jest 150w subwoofer i 4*55.Co polecicie? Co powiecie na przewód 8mm^2???
-
Ok, tylko gdzie podpiąć sygnał wejścia na sam subwoofer, bo wyjście na subwoofer wiadomo...i jakie najlepiej kable do takiego wzmacniacza zastosować?
-
Witam. Pytanie jak w tytule. Ktoś mi wytłumaczy co oznaczają wejścia i wyjścia we wzmacniaczu Signat Rap 1? http://bilder.hifi-forum.de/medium/296701/dsc01171_227259.jpg http://bilder.hifi-forum.de/medium/296701/dsc01172_227260.jpg I co tam podpiąć? Dziękuję za pomoc.
-
Luks opis...kupiłem szczotki na allegr 8x9x22 mm (troch trochę trzeba było przeszlifować). Czas wykonania całej pracy około 1,5h. Podczas wymiany zauważyłem niestety, że komutator silnika jest już tak zdarty, że niebawem będzie trzeba wymienić silnik.
-
Dokładnie o to połączenie chodzi....Jaka średnica jest tam tego oringu?
-
Po wymianie rozrządu (zdjęciu chłodnicy i jej ponownym założeniu) z dolnej części na dziwnym połączeniu na spinkę cieknie mi płyn chłodniczy...niby niewiele ale strasznie mnie drażni to że muszę dolewać co jakiś czas. Moje pytanie brzmi jaki tam zakładaliście oring - potrzebne mi są wymiary (zakupię podjadę na kanał i wymienię) oraz jaki macie sposób na założenie (uszczelnienie) takiego oringu żeby było to połączenie szczelne...lub może macie inny patent na to połączenie....
-
Gdzie znajduje się rozdzielacz przewodów centralnego zamka?
Krzysztof4 odpowiedział(a) na Krzysztof4 temat w Audi
Sprawdzałem....jest ok...szukam problemu dalej.....sprawdzę pod siedziskiem i będę kolejne przewody sprawdzał i tak po nitce do kłębka...dzięki za info... -
Gdzie dokładnie w Audi A4 B5 1997 znajdę rozdzielacz przewodów centralnego zamka, potrzebne mi to do wyizolowania nieszczelnego przewodu, zaczęła pompa wspomagania chodzić na max czas (30s) po czym wyłącza ją zabezpieczenie.
-
Ukłony:))