
Albi91
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Albi91

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
439 wyświetleń profilu
-
Mam 240mm z jednomasem tak jak wyżej pisałem. Wezmę wezmę wszystko przejdzie przegląd żeby nie wyszło znowu coś nieprzewidywanego. + Na jałowym grzechotalo przy nie wciśniętym sprzęgle (jakby łożysko latało) po przejściu na jednomas i większą tarcze ale ponoć nie tylko u mnie taki efekt występował. Więc sprzęgło i skrzynia do przeglądu. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Na chwilę obecną u mnie czytając zegary przy 160 jest 3200rpm. 5ke skrzynie mam na miejscu za 400 zł z pewnego źródła stąd moje przemyślenia. Ale fakt, ta 6ka to zawsze parę obrotów mniej. Dziękuję Panowie za odpowiedzi Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Wiem wiem, temat przekładki ogarnałem, że nie pasuje p&p i co potrzeba. Chodziło mi czy samo połączenie skrzynia, sprzęgło podejdzie. Generalnie synchronizatory padają na 3 i 5 więc tak czy siak trzeba by wymienić. Co do przyczyny sprawdze co w srodku się zadziało jak ją zdejmę. Co do kosztów, właśnie wczoraj po rozmowie z ziomkiem i mechanikiem właśnie grubo się zastanawiam czy ta 6 jest mi bardzo potrzebna. Żeby nie zakładać tematu dodatkowo, orientujesz sie która skrzynia 5 biegowa byłaby ewentualnie dłuższa niż seryjna z AJM? Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Tego typu odpowiedzi cenie sobie najbardziej Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Cześć wszystkim, słowem wstępu, wiem, że tematów o wymianie na 6 biegów było pare, przekopałem forum (żeby nie było), ale nie widze odpowiedzi mnie satysfakcjonującej. Słowem wstępu część 2. Silnik AJM, moc podniesiona do +- 230/400nM, manual, jednomas, tarcza 240mm, docisk od LT. Niestety sypie się skrzynia.. standardowo 3 zgrzyta + 5 zgrzyta, a momentami ciężko wrzucić jakikolwiek z biegów. Zachowuje się dziwnie bo raz działa (prawie normalnie, ale da się jechać) a raz mam spore problemy. Dzisiaj rano np wyjechałem z bramy na wsteku, a parkując pod pracą już nie wchodził -.-. Do sedna, moje pytanie brzmi. Jaka skrzynia 6 podejdzie bez większego problemu do wyżej wymienionej kombinacji sprzęgła + zniesie moment ok 400 niuta? Czy od a6 c5 2.5 da rade ? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi. Dzięki i bezawaryjności innym życze. Kamil.
-
Jak zgrzyta to pewnie synchronizator się sypie. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Czekamy więc Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Trochę głupio kupować nowa i wyjmować skrzynie na hybił trafił to jednak koszty.. fajnie by było jakby ktoś się wypowiedział kto ogarnął ten temat o ile taki jest tu Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Po konsultacji z mechanikiem doszło info że używana z s4 Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Wróć, tarcza chyba jednak nie była nowa aczkolwiek sprawna nie pamiętam dokładnie. Na 85procent Luk ale ręki za to nie oddam bo to na wiosnę było. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Dev, tarcza? W sensie to co kolega wzej pisal czy jak? Jest jakieś rozwiązanie czy tak musi byc jako efekt uboczny zmiany? Tarcza nówex była zakładana. Trochę to wkur***. ?
-
Heh, podłącze się pod temat chętnie, bo mam to samo. Sprzęgło wymienione na jednomas z dociskiem od LTka, 240mm.. na luzie harczy a jak wciskam sprzęgło cisza.. z tego co różne źródła mówią prawdopodobnie łożysko. Moje pytanie brzmi więc czy da radę to wyeliminować w jakiś sposób? Dodatkowo pada mi skrzynia i myślę o 6ciobiegu, która polubi sie ze sprzęgłem..ktoś coś kiedys ogarniał w temacie? Silnik ajm docelowo na koksie pod 240 Kunia i 400 z małym hakiem momentu.
-
[B5 AJM] B5 Niebieski Avant by Albi, mody c.d. stage 2?
Albi91 odpowiedział(a) na Albi91 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Miło się patrzy na Wasze opinie Radzioo faktycznie podobne te nasze ajm'y aczkolwiek widzę, że jesteś nieco dalej w modach. Wiadomo, kwestia czasu i pieniędzy oraz przypadkowo napotykanych awarii Kupując felun miałem pewne wątpliwości czy nie będą za ciemne, ale jak założyłem od razu przeszły, są w pytę Zdjęcia wnętrza muszę zrobić, żeby wrzucić, aczkolwiek póki co to zwykła, czysta seria (opisane w pierwszym poście). Mały update tematu Niestety kolejne pare rzeczy błagały o pomstę do nieba, więc w ostatnim czasie wpadły nowe wahacze, końcówka drążka i łącznik stabilizatora lewej strony. Nie wymieniałem kompletu lewo/prawo, bo prawa strona się trzyma powiedziałbym, nieźle. Dodatkowo jak to czasem bywa...przednią szybę trafił częściowo szlag i tak sobie jeździłem do czasu przeglądu...trzeba było wymienić. W czerwcu wpada lota pseudo rs na klape bagaja (mała rzecz a cieszy oko) + poprawki lakiernicze tylnej klapy + wygładzenie zamka + smaru smaru poleru poleru całej budy, wydech i program. Trzeba troszkę chociaż odziadzić dziadkowóz Kolejną bolączką są...(werble)...drzwi przy dolnych listwach. Listwy nadają się na śmietnik, nówki drogie w cholere, a i tak trzeba pozbyć się rudego spod nich. Planem jest więc wygładzenie i pomalowanie tamtego miejsca. Pare osób na forum widziałem, że zastosowało to rozwiązanie na seryjnych progach i wygląda to całkiem znośnie... ale to jak wpadnie trochę papierków do portfela. aktualne foto: pozdro! Witajcie po dłuższej przerwie Krakałem krakałem i wykrakałem....przypadkowe awarie początkiem kolejnych modów Tak więc, lakier jak stał tak stoi...do poprawki. Lotka RS leży w pokoju i czeka na lakierowanie i zamontowanie. Przy okazji gość pod wydziałem stuknął mi drzwi, które również mają już zastępstwo ale nie ma jak założyć bo złem pizga na zewnątrz a garażu brak. Przechodząc do meritum, turbina się kręciła i kręciła, aż się ukręciła Nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło jak mówią, wpada GTB 2260vzk, przypadkiem wpadły mi w ręce wtryski AL'ki całkiem zdrowe, wydajniejszy cooler w drodze i wszystko czeka na czas u fachmistrza o który niełatwo. Mam nadzieję, że stuknie 230-240 a co do momentu nie mam pojęcia. Także stage..2?? in progress Pare fotek na wspomnienie lata oraz aktualnych przedstawiających obraz nędzy i rozpaczy Styczeń 2016.. Bardzo niefajny prezent w drodze na urodzinową flache Luty 2016. Marzec 2016. Się składa się. -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
Albi91 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Witam, ja mam pytanie za 100pkt z innej trochę beczki, lecz w temacie. Zabrałem się za wymianę manetki tej od wycieraczek (przy okazji montażu licznika półfis--> pełny fis) i na wstępie napotkałem spory problem, ktoś tu był już przede mną i jedna śrubka od poduchy jest zajechana jak koń po westernie, nie idzie jej ruszyć bo albo normalny klucz nie pasuje, albo jak normalnymi metodami w takich sytuacjach próbując kruszy się śruba. Nie chce jej do końca styrać więc stwierdziłem, że napiszę. Ktoś ma jakieś pomysły? jak wykręcić niewykręcalną śrubę. Aha, ktoś dla ułatwienia ją dokręcił w opór.... POMOCY! -
[B5 ANB] 1.8 T + stage 2/H&R -40/K03RS6!/BIXY/NAVI/DRL/CLH/MAGNAFLOW 3"
Albi91 odpowiedział(a) na hunter91 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
zacne wozidło się szykuje widzę co do turbosprężarek dodam od siebie małe spostrzeżenie po doświadczeniu znajomego z 1.8T tyle, że AEB. Turbosprężarki made by CHRL mam na myśli podrabiane K03/04... na początku dawała rade ale jak zrobił cały osprzęt FMIC, wtryski i właśnie na K04 made in China to się turbina posypała podczas strojenia