Skocz do zawartości

Albi91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Albi91

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Albi91

0

Reputacja

  1. Mam 240mm z jednomasem tak jak wyżej pisałem. Wezmę wezmę wszystko przejdzie przegląd żeby nie wyszło znowu coś nieprzewidywanego. + Na jałowym grzechotalo przy nie wciśniętym sprzęgle (jakby łożysko latało) po przejściu na jednomas i większą tarcze ale ponoć nie tylko u mnie taki efekt występował. Więc sprzęgło i skrzynia do przeglądu. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  2. Na chwilę obecną u mnie czytając zegary przy 160 jest 3200rpm. 5ke skrzynie mam na miejscu za 400 zł z pewnego źródła stąd moje przemyślenia. Ale fakt, ta 6ka to zawsze parę obrotów mniej. Dziękuję Panowie za odpowiedzi Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  3. Wiem wiem, temat przekładki ogarnałem, że nie pasuje p&p i co potrzeba. Chodziło mi czy samo połączenie skrzynia, sprzęgło podejdzie. Generalnie synchronizatory padają na 3 i 5 więc tak czy siak trzeba by wymienić. Co do przyczyny sprawdze co w srodku się zadziało jak ją zdejmę. Co do kosztów, właśnie wczoraj po rozmowie z ziomkiem i mechanikiem właśnie grubo się zastanawiam czy ta 6 jest mi bardzo potrzebna. Żeby nie zakładać tematu dodatkowo, orientujesz sie która skrzynia 5 biegowa byłaby ewentualnie dłuższa niż seryjna z AJM? Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  4. Tego typu odpowiedzi cenie sobie najbardziej Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  5. Cześć wszystkim, słowem wstępu, wiem, że tematów o wymianie na 6 biegów było pare, przekopałem forum (żeby nie było), ale nie widze odpowiedzi mnie satysfakcjonującej. Słowem wstępu część 2. Silnik AJM, moc podniesiona do +- 230/400nM, manual, jednomas, tarcza 240mm, docisk od LT. Niestety sypie się skrzynia.. standardowo 3 zgrzyta + 5 zgrzyta, a momentami ciężko wrzucić jakikolwiek z biegów. Zachowuje się dziwnie bo raz działa (prawie normalnie, ale da się jechać) a raz mam spore problemy. Dzisiaj rano np wyjechałem z bramy na wsteku, a parkując pod pracą już nie wchodził -.-. Do sedna, moje pytanie brzmi. Jaka skrzynia 6 podejdzie bez większego problemu do wyżej wymienionej kombinacji sprzęgła + zniesie moment ok 400 niuta? Czy od a6 c5 2.5 da rade ? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi. Dzięki i bezawaryjności innym życze. Kamil.
  6. Jak zgrzyta to pewnie synchronizator się sypie. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  7. Czekamy więc Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  8. Trochę głupio kupować nowa i wyjmować skrzynie na hybił trafił to jednak koszty.. fajnie by było jakby ktoś się wypowiedział kto ogarnął ten temat o ile taki jest tu Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  9. Po konsultacji z mechanikiem doszło info że używana z s4 Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  10. Wróć, tarcza chyba jednak nie była nowa aczkolwiek sprawna nie pamiętam dokładnie. Na 85procent Luk ale ręki za to nie oddam bo to na wiosnę było. Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
  11. Dev, tarcza? W sensie to co kolega wzej pisal czy jak? Jest jakieś rozwiązanie czy tak musi byc jako efekt uboczny zmiany? Tarcza nówex była zakładana. Trochę to wkur***. ?
  12. Heh, podłącze się pod temat chętnie, bo mam to samo. Sprzęgło wymienione na jednomas z dociskiem od LTka, 240mm.. na luzie harczy a jak wciskam sprzęgło cisza.. z tego co różne źródła mówią prawdopodobnie łożysko. Moje pytanie brzmi więc czy da radę to wyeliminować w jakiś sposób? Dodatkowo pada mi skrzynia i myślę o 6ciobiegu, która polubi sie ze sprzęgłem..ktoś coś kiedys ogarniał w temacie? Silnik ajm docelowo na koksie pod 240 Kunia i 400 z małym hakiem momentu.
  13. Miło się patrzy na Wasze opinie Radzioo faktycznie podobne te nasze ajm'y aczkolwiek widzę, że jesteś nieco dalej w modach. Wiadomo, kwestia czasu i pieniędzy oraz przypadkowo napotykanych awarii Kupując felun miałem pewne wątpliwości czy nie będą za ciemne, ale jak założyłem od razu przeszły, są w pytę Zdjęcia wnętrza muszę zrobić, żeby wrzucić, aczkolwiek póki co to zwykła, czysta seria (opisane w pierwszym poście). Mały update tematu Niestety kolejne pare rzeczy błagały o pomstę do nieba, więc w ostatnim czasie wpadły nowe wahacze, końcówka drążka i łącznik stabilizatora lewej strony. Nie wymieniałem kompletu lewo/prawo, bo prawa strona się trzyma powiedziałbym, nieźle. Dodatkowo jak to czasem bywa...przednią szybę trafił częściowo szlag i tak sobie jeździłem do czasu przeglądu...trzeba było wymienić. W czerwcu wpada lota pseudo rs na klape bagaja (mała rzecz a cieszy oko) + poprawki lakiernicze tylnej klapy + wygładzenie zamka + smaru smaru poleru poleru całej budy, wydech i program. Trzeba troszkę chociaż odziadzić dziadkowóz Kolejną bolączką są...(werble)...drzwi przy dolnych listwach. Listwy nadają się na śmietnik, nówki drogie w cholere, a i tak trzeba pozbyć się rudego spod nich. Planem jest więc wygładzenie i pomalowanie tamtego miejsca. Pare osób na forum widziałem, że zastosowało to rozwiązanie na seryjnych progach i wygląda to całkiem znośnie... ale to jak wpadnie trochę papierków do portfela. aktualne foto: pozdro! Witajcie po dłuższej przerwie Krakałem krakałem i wykrakałem....przypadkowe awarie początkiem kolejnych modów Tak więc, lakier jak stał tak stoi...do poprawki. Lotka RS leży w pokoju i czeka na lakierowanie i zamontowanie. Przy okazji gość pod wydziałem stuknął mi drzwi, które również mają już zastępstwo ale nie ma jak założyć bo złem pizga na zewnątrz a garażu brak. Przechodząc do meritum, turbina się kręciła i kręciła, aż się ukręciła Nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło jak mówią, wpada GTB 2260vzk, przypadkiem wpadły mi w ręce wtryski AL'ki całkiem zdrowe, wydajniejszy cooler w drodze i wszystko czeka na czas u fachmistrza o który niełatwo. Mam nadzieję, że stuknie 230-240 a co do momentu nie mam pojęcia. Także stage..2?? in progress Pare fotek na wspomnienie lata oraz aktualnych przedstawiających obraz nędzy i rozpaczy Styczeń 2016.. Bardzo niefajny prezent w drodze na urodzinową flache Luty 2016. Marzec 2016. Się składa się.
  14. Witam, ja mam pytanie za 100pkt z innej trochę beczki, lecz w temacie. Zabrałem się za wymianę manetki tej od wycieraczek (przy okazji montażu licznika półfis--> pełny fis) i na wstępie napotkałem spory problem, ktoś tu był już przede mną i jedna śrubka od poduchy jest zajechana jak koń po westernie, nie idzie jej ruszyć bo albo normalny klucz nie pasuje, albo jak normalnymi metodami w takich sytuacjach próbując kruszy się śruba. Nie chce jej do końca styrać więc stwierdziłem, że napiszę. Ktoś ma jakieś pomysły? jak wykręcić niewykręcalną śrubę. Aha, ktoś dla ułatwienia ją dokręcił w opór.... POMOCY!
  15. zacne wozidło się szykuje widzę co do turbosprężarek dodam od siebie małe spostrzeżenie po doświadczeniu znajomego z 1.8T tyle, że AEB. Turbosprężarki made by CHRL mam na myśli podrabiane K03/04... na początku dawała rade ale jak zrobił cały osprzęt FMIC, wtryski i właśnie na K04 made in China to się turbina posypała podczas strojenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...