No wreszcie coś się dzieje w tym temacie Każdego dnia jak wsiadam do auta to zastanawiam się co to może być Kupiłem miernik zegarowy, żeby sprawdzić czy te "luzy promieniowe" półosi są większe przy kole czy przy skrzyni, jak się zrobi cieplej to zrobię te pomiary i zdam relacje. Swoją drogą, ten miernik zegarowy to super sprawa na poniższym filmiku wdać jak działa https://www.youtube.com/watch?v=2jid1zCTnQ4&index=3&list=PLMqiOA5J8rVDRj1UMPNrJEGOQpeKsr3Na Moim skromnym zdaniem "trop" z dyfrem wydaje się być trafiony, bo w moim przypadku jak skręcam w lewo na maksa i ruszam na pół sprzęgle to słychać dziwne buczenie. Miałem zamiar wymienić olej w skrzyni, bo kiedyś w serwisie vw powiedziano mi, że a4-ki i "paski" mają taki problem. Niby wymiana oleju pomaga,ale skąd te drgania?
Pozdrawiam