Skocz do zawartości

marcin3f

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin3f

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin3f

0

Reputacja

  1. Niestety nie, samochód uległ kolizji i już go nie mam. Na filmie widać,że półoś nie działa prawidłowo, myślałem,żeby wymontować przeguby i sprawdzić ją na tokarce w jakimś warsztacie, w drugiej kolejności myślałem o wymianie łożyska. Pozdrawiam
  2. To,że w tych zawieszaniach tolerancja wagi odważników jest mniejsza niż w octavii to pewne. Kiedyś byłem serwisie audi i powiedzieli, że w tych autach nawet opony powinny być z homologacją A0, bo tylko wtedy gwarantują prawidłowe wyważenie kół.http://przegladoponiarski.pl/art/8719/pirelli-do-modeli-audi.html Kolego nie wiem czy widziałeś filmiki jak pracuje półoś w moim aucie, chyba jej nieliniowa praca powoduje te drgania. Pozdrawiam
  3. No wreszcie coś się dzieje w tym temacie Każdego dnia jak wsiadam do auta to zastanawiam się co to może być Kupiłem miernik zegarowy, żeby sprawdzić czy te "luzy promieniowe" półosi są większe przy kole czy przy skrzyni, jak się zrobi cieplej to zrobię te pomiary i zdam relacje. Swoją drogą, ten miernik zegarowy to super sprawa na poniższym filmiku wdać jak działa https://www.youtube.com/watch?v=2jid1zCTnQ4&index=3&list=PLMqiOA5J8rVDRj1UMPNrJEGOQpeKsr3Na Moim skromnym zdaniem "trop" z dyfrem wydaje się być trafiony, bo w moim przypadku jak skręcam w lewo na maksa i ruszam na pół sprzęgle to słychać dziwne buczenie. Miałem zamiar wymienić olej w skrzyni, bo kiedyś w serwisie vw powiedziano mi, że a4-ki i "paski" mają taki problem. Niby wymiana oleju pomaga,ale skąd te drgania? Pozdrawiam
  4. Kolego czarli1, jak wymienisz to łożysko to daj znać czy to pomogło, bo też już o tym myślałem,żeby wymienić łożysko wraz piastą. Pozdrawiam
  5. Gdzieś czytalem na forum, że to wina łacznika jakiegoś ja mam taki sam objaw , że po lifcie juz nie ma tego bo jest krótszy łącznik coś takiego i trzeba zamontować ten nowego typu i nie będzie buczenia A nie znasz szczegółów o jaki łacznik chodzi, gdzie on się znajduje? Pozdrawiam
  6. A po co wymieniałeś ten olej? Miałeś jakieś objawy? Ja mam taki problem,że jak skręcam koła w lewo i jadę po łuku to słychać buczenie, też się zastanawiam czy to nie jest wina mechanzmu różnicowego i mam nadzieję,że to problem z olejem. auto ma przejechaneokoło 100tys. Pozdrawiam
  7. Witam, mam dokładnie to samo, postanowiłem zamontować kamerę sportową do stabilizatora i nagrałem pracę półosi i koła- poniżej link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=I_IWLLtwa8U&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=A6DUO09nffY Wymieniłem półoś,ale też nic nie pomogło.
  8. Mam exeo z 2.0 tdi cr i tez to samo. Jak temp na zewnatrz spada ponizej 5 stopni to wskazowka nie moze osiagnac 90. Jak wylaczam ogrzewanie to szybciej sie nagrzewa,ale przeciez nie o to chodzi. Podobnie jak Ty mysle,ze problem w termostacie, przeciez motor 2.0 to nie jest malutki silniczek co nie moze sie dogrzac. A powiedz mi czy podczas ruszania jak skrecasz kola to buczy Ci w aucie? Taki delikatny dźwięk,ale wkurza.
  9. Możesz wrzucić ten dźwięk?
  10. Co masz na myśli pisząc "powinieneś przełożyć piny" tzn. gdzie je zamienić, co z czym? Wiem gdzie mam bezpiecznik od gniazd, bo niechcący go spaliłem podłączając zepsuty zasilacz. Dziękuje za radę, bo pomysł jest dobry.
  11. Posiadam Seta Exeo- to auto technicznie bliźniacze z Waszymi B7, mam w tym aucie 2 gniazda zapalniczki(jedno przy podłokietniku drugie w bagażniku), mam ustawione,że prąd pojawia się tylko po przekręceniu kluczyka. Chciałbym wiedzieć czy da się jakoś zaprogramować moduł-"centralny zespół elektryczny",żeby prąd w tych gniazdach był przez cały czas. Numer mojego modułu to 8E0 907 279 N. Pozdrawiam
  12. Witam, jestem z Brzezin jeżdżę Seatem Exeo 2011, jest to model bliźniaczy do Waszych A4. W moim egzemplarzu jest motor CAGA 2,0TDI CR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...