Skocz do zawartości

iwadrian

Pasjonat
  • Postów

    1131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iwadrian

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Dolny Śląsk >>U.K

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1875 wyświetleń profilu

Osiągnięcia iwadrian

11

Reputacja

  1. Problem sam się rozwiązał. A właściwie rozwiązało go odłączenie i ponowne podłączenie akumulatora.
  2. Ja problem rozwiązałem. Okazało się , że przewód grzewczy był przerwany w jednym miejscu. Lutownica, cyna i po problemie. Grzeje jak ta lala.
  3. B8 CAHA 2011 klima 3 strefowa Mam taki problem, i po przeszukaniu forum i neta ogólnie, nie znalazłem nic podobnego. Od jakiegoś czasu wskazania na desce rozdzielczej odnośnie temperatury zewnętrznej różniły się o jakieś 2 *C w górę od temperatury rzeczywistej. o.k można z tym żyć. Jednak ostatnio czujnik (a raczej wskazania) zwariował. mianowicie: czujnik reaguje na spadki temperatury a nie reaguje na wzrost temperatury. Gdy temperatura spadne do np: 15 *C to takie wskazanie będzie się utrzymywać na desce rozdzielczej ale nie pójdzie w górę gdy temperatura na zewnątrz wzrośnie. Mogę podgrzewać czujnik do woli ale wskazanie pozostanie dalej 15*C. Gdy go schłodzę do np: 13*C to owszem zejdzie w dół ale po podgrzaniu w górę już nie pójdzie. Po dość mocnym podgrzaniu wyskoczył błąd o przekroczeniu górnej wartości, chyba w 01 ENGINE ale na desce rozdzielczej dalej stoi wartość do jakiej schłodziłem czujnik poprzednio czyli np 13*C. Uprzedzając pytanie: Tak sprawdzałem na dwóch czujnikach i jest to samo. Zadnych błędów w klimie czy zegarach odnośnie temperatury zewnętrznej nie ma. Jeszcze jedno: po odpięciu i ponownym podpięciu czujnika temp zewnetrznej wyskakuje błąd TPMS który powraca nawet po resecie TPMS w MMI. dopiero odpięcie akumulatora na chwilę rozwiązuje pojawienie się TPMS malfunction na desce rozdzielczej i temp na desce pokazuje taką jaką ma czujnik, ale znowu dzieje się tak jak powyżej: temperatura będzie spadać ale w górę już nie pójdzie. Jakieś pomysły?
  4. iwadrian

    B8 TrOOOOp

    Chciałem zapytać, czy istnieje możliwość kalibracji wskazań temperatury zewnętrznej VCDS-em? Zawyża mi o 2*C, sprawdzałem na dwóch czujnikach i jest to samo.
  5. Weź śrubokręt i sprawdź czy wiatraczek w alternatorze jest na sztywno, czy da go w jedną stronę obrócić. Będziesz wiedział czy sprzęgiełko działa czy nie.
  6. Kolorowe wyświetlacze są, tempomat i grzane fotele też, nie taka znowu bieda. Dużo zależy od stanu auta i ceny oczywiście.
  7. Wszedłem w bloki pomiarowe, i tak: Fotel pasażera rozgrzewa się do 38*C Rownomiernie siedzisko i oparcie, pobór prądu 7.5A Fotel kierowcy: Siedzisko 22-24*C oparcie ok 40*C Pobór prądu 3.7A Po odłączeniu wtyczki oparcia pobór prądu samego siedziska wynosi 0.6-0.7A podejrzewałem wcześniej problem z czujnikiem temperatury ale z bloków pomiarowych wychodzi, że jest o.k. jak by obwód w macie był przerwany to by chyba wcale nie grzała i nie było by poboru prądu.
  8. Nie demontowałem chłodnicy, wymieniłem oring w przyłączu dolnym co zlikwidowało wyciek.
  9. Skoro działanie hamulców i żwawość auta są zależne to skłaniał bym się do jakichś problemów z podciśnieniem.
  10. Ostatnio jadąc włączyłem sobie grzanie fotela. Niestety, gdy oparcie grzeje o.k, tak siedzisko bardzo słabo. sprawdziłem temperatury siedzeń na ustawieniu 6 termometrem i tak: zimny fotel 22*C Oparcie 35*C siedzisko 26*C Wnioskuję, że mata jest cała skoro grzeje ale dlaczego tak słabo? fotel pasażera nagrzewa się równomiernie i mocno. Brak błędów dotyczących foteli. Co mogę ewentualnie sprawdzić?
  11. To jest normalne, że pedał będzie twardy po dłuższym postoju, bo nie pracuje wtedy pompa vacum i schodzi ciśnienie z układu. Ważne aby był miękki przy uruchomionym silniku.
  12. Skoro nie masz czujnika zmierzchu -> nie masz pozycji AUTO w przełączniku świateł-> nie będzie działać Coming leaving home.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...