Skocz do zawartości

A4cabrio18tbfb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O A4cabrio18tbfb

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Charszewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hej, a jakie tłoki aeb były kute?
  2. Hej. A bez przekladania walkow i tej reszty tez bedzie git? Mam bfb i troche je modze i ostre walki by sie przydaly;)
  3. Witam wszystkich. poszukuje dobrego mechanika od 1.8T. Najlepiej okolice Inowrocławia.
  4. juz na poczatku roku wydalem prawie 6 tysi na auto:/ kolejne 2 tysie... hym
  5. Slychac bulgot tylko jak troche wraca ale nie od temperatury.
  6. jest jeszcze taki objaw ze jak odkrece korek od plynu to troche rwada plyn do zbiorniczka
  7. ubywalo mi oleju a auto wykrecone na okolo 240km. jezdze dosc ostro i wszyscy ten olej polecali
  8. Przed wymiana uszczelki pod pokrywa troche mi tamtedy uciekalo i spod korka wlewu oleju, olej z 5w40 wymienilem na valvoline racing 10w40 i stan oleju jest caly czas taki sam. Jak zrobic test szczelnosci?
  9. wyskakuje tylko ze gubi iskre, cewki i swiece nowe. rozrzad nowy olej nowy filtry nowe, chlodnica plynu nowa.
  10. kurcze ja nie mam obudowy filtra powietrza i jedyny czujnik przed turbo to przeplywka z tego co pamietam, wtryski mam juz wieksze bo turbo od bexa jest, wtryski od gazu tez duze. tak sie dzieje i na gazie i na benzynie, ale jak patrze na korki w necie to wygladaja tak jak moj... no i to wygadanie glownie na pierwszym cylindrze, czasami drugi tez zawadzi.
  11. Nie pamietam zeby kidykolwiek tam byla jakas gumka? jutro wieczorem bede przy aucie to sprawdze, o ktory modul Ci chodzi? Ja mam interpipe przeplywka a potem rura do filtra, chodzi Ci o przeplywomierz? Na wilnych obrotach wypada zaplon jak zaczne wciskac to zaczynaja wszystkie cylindry pracowac. No i ten dym bialy z wydechu... sporo go jest....
  12. Witam wszystkich. mam problem z moim audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb. Miałem do zrobienia rozrząd wiec juz od razu kilka innych rzeczy ogarnalem. mianowicie chlodnica wody bo przeciekala, zapomialem o termostacie, wymieniona tez uszczelka pod pokrywa. cos wywalalo zaplon na 1szym i 2gim lylindrze, wiec swiece i cewki nowe, teraz sie okazuje, ze plyn chlodniczy znika jeszcze szybciej, ale plamy pod autem nie ma, za to jest bialy dym z wydechu. olej nie znika i wyglada ok, w plynie do chlodzenia nie widac oleju, ale wypada zaplon teraz jeszcze bardziej. czy to mozliwe ze uszczelka pod glowica przepuszcza plyn do tych dwóch cylindrow i stad to wypadanie zaplonu, znikanie plynu i bialy dym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...