-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Maszczu

Informacje
-
Imię
Blazej
-
Miasto
DW/ERA
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Kod silnika
CAND
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Maszczu zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Tutaj jest pokazane jak czyścic parownik i układ klimatyzacji , ja akurat polecam środek firmy Tunap jak dla mnie nr#1 , wyczycisz tak i na 2-3 lata spokoj , we worcalwiu koszt takiej zabawy 100-200 zl w zależności od stopnia skomplikowania demontażu podzespołów...
-
Mialem Textary , teraz mam ATE to tak. Textar lepiej hamuje ale bardziej się zdziera i syfi felgi . ATE sa trwałe ale potrafią piszczeć. Ja wrócę do Textarow
-
w taki razie ja tez będę dalej lał Specifica , w mojej A4 spisuje sie perfekcyjnie , silnik chodzi cicho nie bierze nawet grama
-
Hi możne ktoś podesłać mi kody wyposażenia proszę WAUZZZ4F0BN042090
-
Maszczu obserwuje zawartość Audi A4 B7
-
Koledzy a jaki olej lepszy do 2,7 TDI DPF , X- Clean czy Specific ? Kupilem A6 z takim silnikiem i pierwszy raz bede mial fure z DPF , do mojej A4 tankowałem Specific . BTW Moja A4 do sprzedania( niestety) - bardzooo zadbana + stan skrzyni potwierdzony przez Bart-S
-
Witam , od jakiegoś czasu czuć było ropę w aucie , zajrzałem do bagażnika i zobaczyłem wilgotny prawy boczek przy podłodze oraz oparcie siedzenia jak na zdjęciu poniżej. Gdy zajrzałem pod auto zauważyłem delikatnie wilgotny bak od spodu. Rozebrałem prawy boczek i i znalazłem tam przewody elektryczne przyklejone na rzep które idą przez podłogę do zbiornika - były zapocone, niestety nie mam pojęcia jak tam się tam ropa dostaje . Dodam ze ropa pojawia sie po zatankowaniu auta pod korek ... Mial możne z Was ktoś podobny problem i wie gdzie dalej szukać ??
-
ok to mnie uspokoiłeś... i zrobię tak jak mówisz , bachnę 10kkm i go wymienię na taki jak powinien być - dzięki
-
koledzy mam pytanie , mechanik pomylił się i zalał mi do silnika olej Motul Specyfic o oznaczeniu 229.52 przeznaczony do MB o właściwościach Klasa lepkości SAE J 300 5W-30 Gęstość w 20°C ASTM D1298 0.851 Lepkość w 40°C ASTM D445 73,3 mm²/s Lepkość w temperaturze 100°C ASTM D445 12,2 mm²/s Lepkość HTHS w 150°C ASTM D4741 3,5 mPa.s Wskaźnik lepkości ASTM D2270 164 Temperatura płynięcia ASTM D97 -42°C Temperatura zapłonu ASTM D92 234°C Popiół siarczanowy ASTM D874 0,77% masy TBN ASTM D2896 7,1 mg KOH/g do tej pory zawsze lałem olej Motul Specific 504 00/507 00 o właściwościach Viscosity grade SAE J 300 5W-30 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.848 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 72.3 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.7 mm²/s Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s Viscosity index ASTM D2270 157 Pour point ASTM D97 -39°C / -38.2°F Flash point ASTM D92 242°C / 467.6°F Sulfated ash ASTM D874 0.6% weight TBN ASTM D2896 7.2 mg KOH/g z tego co widzę to właściwości jakoś znacząco nie różnią się , pytanie czy zostawić ten olej czy koniecznie go wymienić na Specific 504 00/ 507 00
-
Koledzy, właśnie czeka mnie wymiana napinacza , rolki i paska , mechanik (kolega) powiedział mi ze trzeba cały przód rozebrał. Z tego co tu rozumiem wystarczy alternator out, właśnie czy tylko alternator ? i obejdzie sie bez "odchylania" przodu ?
-
Witaj!
-
RNS-D PO SPOLSZCENIU nadal gada po angielsku
Maszczu odpowiedział(a) na skapi3 temat w Audi A4 B6/B7
Nic z tym nie zrobisz spolszczenie dotyczy tylko jezyka wyswietlanego , RNS nie gada po polsku -
Panowie wrocilem dzisiaj od Bartka , co moge powiedziec to ze nie mam zadnych pytan!. Batrek to poprostu profesionalista i pasionat ! Bartek , jeszcze raz dzieki za wszystko i pozostajemy w kontakcie !
-
Zobacz tu -->> www.audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wymiana-filtra-kabinowego-foto-story/
-
Bart pasuje Ci czwartek 29 Grudnia ? Zona moja ma wtedy wolne i bedzie mogla odebrac dziecko ze złobka, to jedyny dzien kiedy mogłbym porzyjechac na diag + wymiane oliwy. Pozdro!
-
Opisany grzechot nie musi być ze skrzyni. Raczej wątpię aby miało to związek z ilością oleju w skrzyni... Jak masz ochotę to wpadaj. Wymienimy olej i będę mógł sprawdzić objaw przy 15/20. OK. dzieki Bart ! Odezwe sie to jakos sie umowimy, najlepiej pasowalo by mi odwiedzic WLKP miedzy sw a nowym rokiem, jestes wtedy na miejscu ? Odnosnie logow to jak to Twoim fachowym okiem wyglada, jest ok ?