Skocz do zawartości

Kondziooo14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kondziooo14

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kondziooo14

0

Reputacja

  1. Pytanie, czy to będzie czujnik wody do wymiany ten co wchodzi do bloku silnika czy może coś innego? Na klimatroniku na kanale 49 pokazuje -60°C. Czy w kostkach do klimatronika idzie jakiś kabel który mógł się wypiąć i jest odpowiedzialny za przesył sygnału z czujnika wody? Jeśli tak to wie ktoś która kostka i kabel albo ma opis kostek i kabli do klimatronika.
  2. Panowie a jak wygląda sprawa podłączenia żeby migały kierunki podczas zamykania i otwierania. Mam przedlifta i nie miałem otwierania z pilota. Zmieniłem na pompę która obsługuje pilota, zmieniłem, zakodowalem i wszystsko działa tylko że te kierunki nie dają nic znać. Tam gdzie powinny być kierunki w pinach oczywiście nic nie ma, i jak to ogarnąć najlepiej? Pomoże ktoś będę batdzo wdzięczny
  3. @Dev Podrzucił byś jakieś w miarę dobre łożyska i pierścienie abs na priv, będę mega mega wdzięczny!!
  4. @Dev, zanim mi odpisałeś sam pierwszy raz spróbowałem coś znaleźć z etki i coś takiego wykombinowalem: Przód tarcze: ZIMMERMANN 100.1216.20 Przód klocki: FERODO FDB1167 Tył tarcze: ZIMMERMANN 100.1229.00 Tył klocki: FERODO FDB1788 I tu mam pytania. 1. Sprawdzałem w etce no to niby mam system ATE. Więc przód dobry dobralem, wydaje mi się że tak i nic nie pochrzanilem 2. Na etce tył niby ma system Lucasa ale klocki Ferodo na tył te co chce wyżej maja niby system TRW, jest to błąd, będzie to chodzić jak powinno czy klocki muszą być też na system Lucasa?? Dzięki za poświęcony czas, pozdrawiam.
  5. IDobra panowie i mnie teraz czeka wymiana kompletu tarcz i klocków przód jak i tył. Mój VIN: WAUZZZ8DZVA213509 Proszę o polecenie czegoś bo nie wiem jakie tarcze i klocki dobrać (chodzi o wymiary). Z góry dziękuję!! @Dev jak byś miał chwilę był bym mega wdzięczny Myślałem nad klockami ferodo a jakie tarcze do nich?
  6. Proszę, http://vaglogi.pl/log-001_003_004_7tG3a6w.html http://vaglogi.pl/log-001_003_004_7tG3a6w.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_5634D.html
  7. http://vaglogi.pl/log-003_011_GA972.html grupa 03 i 11 o te konkretnie ci chodziło? + statyczne 000 http://vaglogi.pl/log-000_ZsuEHlq.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_55h17Lu.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_Q50uF.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_m2PLeC.html
  8. Jak w temacie, ktoś? coś? Statyczny: http://vaglogi.pl/log-000_Y4V9F.html Dynamiczny (na trójce odcina) : http://vaglogi.pl/log-011_M4fXl0v.html Dynamiczny (na czwartym biegu odcinka) : http://vaglogi.pl/log-011_M4fXl0v.html + Błędy z engine. 3 Faults Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
  9. Panowie takie pytanie. A4 B5 1.9 TDI 1997 PRZEDLIFT Licznik jaki posiadam to 8D0 919 034 E (3 wtyczki: nieb, czerw, zolta) Padł mi kompletnie fis (wyświetlacz), na ogarnięciu podłączyłem drugi licznik od kumpla i wszystko pięknie świeci. Szukałem takiego samego licznika lecz nigdzie nie ma 034 E z działającym FISEM :/ Pytanie: Czy idzie wsadzić jakiś nowszy licznik (np od benzyny??) czy coś bo z rozpiski to FULL FIS to tylko ten 8D0 919 034 E pasujący :/
  10. Antenę do małej kostki w sloty pinów 1 oraz 7 (zgadza się)? tylko takie pytanko z czego w miarę dobrą antenę można wykombinować bo kompletnie nie mam pomysłu..( macie coś z własnego doświadczenia? )
  11. autko jak w profilu. aktualnie posiadam w nim pompkę 8L0.862.257 E i z tego co wyczytałem to moja pompa centralnego nie obsługuje pilota 8L0.862.257 E - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6) Mam zamiar zmienić pompkę na 8L0.862.257 G - 1997-2003 - Alarm. Pilot (433,92 MHz) Zamiennik do wszystkich 8L0. (Audi 100/A3/A4/A6/A8),która posiada funkcję pilota tylko mam takie pytanie. Czy wystarczy podłączyć pompkę i będzie chodzić bez problemu czy trzeba będzie coś kombinować?
  12. 1. Jak w temacie odkelila mi się taśma na liczniku od FISu. Wyciągałem licznik i sprawdzałem to taśma od FISU leży luzem nie przyklejona (puścił klej?) Pytanie czy samemu da radę to jakoś skleić a jak nie to na forum zajmuje się ktoś przyklejaniem FISów w tych modelach? Wyświetlacz jest sprawny bo jak przykładałem nawet palcami tą taśmę do licznika to na wyświetlaczu normalnie widać pixele więc raczej to tylko ta taśma do przyklejenia i powinno chodzić. 2. Jutro mam zamiar wymienić żarówki od oświetlenia. Jakieś porady zanim się za to wezmę (już parę tematów przeczytałem więc co nieco wiem)
  13. Witam was ! Ostatnio zmieniłem sobie radio w Audi A4 B5. Wcześniej miałem jakieś radio Kenwooda na kasety dlatego postanowiłem je zmienić. Radio miało jakąś starą wtykę iso, bo do nowego radia nie pasowała. Do nowego Radia dostałem kość iso, oczywiście radio podłączyłem, jednak głośniki z tyłu nie działają. Został taki kabel którego nie podłącze bo nie mam takiego wejścia w iso. Stara kość to miała ale nie da się jej podłączyć do nowego radia. http://s4.ifotos.pl/img/IMG201402_ehhxeeh.jpg Jest to ta biała wtyka z lewej strony ( odpowiada raczej za te tylne głośniki ). Co mam zrobić, kupić jakieś przejściówki i tym starym kablem iso podłączać czy jak ? Proszę o pomoc, jestem w tym temacie zielony. ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ---------- Poratuje ktoś ? Takie wyjście radia http://www.wasserman.pl/userdata/gfx/a2 ... bf62d8.jpg podlączona ta kostka iso od radia Pioneer, + antenta.
  14. Witam wszystkich. Posiadacz AUDI A4 1.9 TDI. Na forum zawitałem bo mam problemy z tylnimi głośnikami, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...