Skocz do zawartości

emem^

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emem^

Osiągnięcia emem^

0

Reputacja

  1. uuuu no to masz to samo co u mnie było. ja kupiłem sam mechanizm bo na allegro sprzedają całość z silnikiem. Co do 'czopów' - nie mają żadnych zabezpieczeń, są wyłącznie nakrętki które trzymają ramiona ale one bardzo ciężko schodzą - musisz dobrze pokombinować.
  2. odgrzewam temat (ale tez z pierwszej strony) Własnie dzwoniłem do Wajdemajera (wwka) - mają komplet ramiona (pasażer+kierowca) razem z piórami płaskimi (nie wiem jakie ale cena samych piór to 160zl) za 260zł. Facet mówi mi wprost - nich nie chciał kupować wybieraczek za 160 zł wiec zachęcamy sprzedając w komplecie z ramionami - dla mnie brzmi całkiem rozsądnie, jutro nabędę i potwierdzę czy to aby nie ściema jaka.
  3. mam prośbę zrob albo opisz jak przeciągnałeś przewód do środka, gdzie podpiąłeś i w ogóle - chętnie skorzytsam z Twojego doświadczenia bo za niedługo nabęde takową.
  4. z ciekawości gdzie kupiłeś i ile dałeś za tapicere od s-line?
  5. ano, mundry polak.... teraz jest ok założyłem kupiony na allegro mechanizm. udało mi się kupić sam, bez silnika. Pociaszam się że i tak trzeba było wymienić trzpienie bo przerdzewiałe były i do tego stopnia że ostatecznie drugiego nie udalo mi się wybić.
  6. jeśli mnie pytałeś to ja jeszcze nie nabyłem kamerki - pochwal się jaką kupiłeś i jak zamontowałeś - w otworze zamka? Avana masz w ogole czy sedanik?
  7. znaczy się ramiona działały, chodziły tyle, że 'zjazd do bazy' miały w pozycji jak na zdjęciu. Pewnikiem blaszka przy silniczku musiała się przestawić (silnik napierał, a ruchome elementy zatrzymywały). Jak się zepsuje całkiem najwyżej będę zmuszony rozebrać. acha no i ponawiam pytanie czym pomalować zejsznięty lakier na ramieniu? [br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 17:43 _________________________________________________No i d*pa blada - padło na amen. Rozebrałem, próbowałem wybić te cholerne trzpienie bo tak się zapiekły że młotek nie dał rady i..... no i własnie szukam teraz na allegro mechazmu wycieraczek. Pytanie czy ktoś ma na sprzedaż sam mechanizm? Sprzedają tylko w kompletach z silnikiem, a mój silnik działa, więc chce sam mechanizm. A może ktoś kupi ze mną na spółę - ja mechanizm a ktoś silnik? Jest chętny? marceli
  8. Na szczęście dla mnie obyło się bez całkowitego rozkręcania wycieraczek. Otórz stan „awarii” był taki: Wycieraczki zatrzymywały się w połowie szyby. Usterką były syfy w elementach ruchomych (nie wiem jak to się fachowo nazywa) napędu wycieraczek. To co zrobiłem to bez zejmowania ramion wyczyściłem ile mogłem a potem użyłem środka penetrująco-smarującego. Wycieraczki zaczęły lżej chodzić. Następnie poluzowałem śrubę trzymającą blachę przy silniczku wycieraczek (patrz zdjęcie): Włączyłem wycieraczki na jeden cykl by ustawić pozycję zero w silniczku, potem położyłem ramiona i dokręciłem śrubę. Ot cała naprawa. Gdybym miał zdejmować (co i tak mnie czeka w związku z odpadającą farbą) ramiona powiem że bez jakiegoś magicznego przyrządu do zdejmowania się nie obejdzie – ramiona są zapieczone i zaśniedziałe na maksa. I teraz mam pytanie – czym zamalować takie ramię? Marceli
  9. Panowie, chyba mam ten sam problem, ale dodatkowo doszło jeszcze to że przestawił się punkt postojowy wycieraczek i zatrzymują mi sie w połowie szyby. Efekt na początku był identyczny - ciężko podnosiły się, potem ruszyły normalnie i..... hyc stoją w połowie. Włączanie i wyłaczanie nic nie daje, ciągle zatrzymują się centralnie przed oczami. Btw spotkał sie ktoś już z takim problemem? Gdzie w diagnostyce VAG szukać błędów pochodzących z wycieraczek? Czy sa one w ogóle jakoś sterowane VAGiem? Da się coś w ogóle tam konfigurować? Dziś/jutro zabieram się za rozbieranie, postaram się cynkąć w trakcie rozbierania kilka zdjęć aparatem zorka pięć M.
  10. ok dzieki poradze sobie, tylko sie jeszcze upewnie - żadnego dodatkowego adaptera (poza multimedia adapterem) nie trzeba tak?
  11. to rozumiem konkretnie to skąd ma iść ten przedód do tego pinu c2? jeden koniec przewodu to pin c2 w RNS-e, a drugi?
  12. chciałbym pociągnąć temat - czy do kamerki cofania oprócz Multimedia adaptera potrzbne jest cos jeszcze? I co konkretnie znaczy "kabel z wstecznego", pin c2 rozumiem, ale co to znaczy kabel z wstecznego?
  13. Pozostanę przy kabelku z viakena, na moje potrzeby i wiedzę w zupełności wystarcza, ba! zdecydowanie jest nawet nadto.
  14. no dobra Ross-Tech powiedział mi że mogę oczywiście w ramach licencji pobrać i zainstalowac nową wersję VAG-COM'a ale niestety ten współpracuje wyłącznie z ich oryginalnymi interfejsami.... kurde i to niby microsoft stosuje praktyki monopolistyczne. nic to, dzięki za pomoc i czekam na wasze rezultaty. Acha funckji +000008 - Aktywacja alarmu nie przetestuje bo mi moduł komfortu nie chce przyjąc wartości powiększonej o 8 :/ klikam, zapisuję, a ten nic, uparty jest skubaniec M.
  15. to spróbujcie najpierw bez rozbierania tunelu, jeśli jest komunikacja z kontolerem może da radę naprawić 'moją' metodą bez rozbierania, bo to faktycznie godzinka to letko najbardziej natrudziłem się z wyjęciem tunelu spod ręcznego... acha no i trzeba uparcie próbowac wprowadzać kody, u mnie zaskoczył za którymśtam razem dopiero. Nie wiem dlaczego, nie wiem jak. A co do VAG-COMA to mam w najnowszej dostępnej wersji czyli VAG-COM Release 409-1. Mówiąc nowszy kabelek masz na myśli HEX-CAN-BUS? A ten mój (dwie linie K - http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103) jest niewłaściwy? M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...