Skocz do zawartości

grits

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grits

Osiągnięcia grits

0

Reputacja

  1. Heh u mnie też zaparowane lampy, dziś je wyjąłem i grzałem kilka godziń przy farelce. Następnie uszczelniłem silikonem na łączeniach plastiku ze "szkłem". Wieczorem (bezdeszczowym ale mroźnym) wyjechałem na chwile, jak wróciłem lampy zaparowane, także załamka. Może cały ten problem tkwi w tych gumowych rurkach?? Już mi nic do głowy nie przychodzi co można z tym zrobić.[br]Dopisany: 16 Listopad 2007, 20:45 _________________________________________________OK odświeżam, zgodnie z poradami użyłem wazeliny technicznej do uszczelnienia regulacji świateł (tej po zewenętrznej). Lampy odkręciłem tuż po powrocie, a padał deszcz. Widać że dostaje się tam dużo wody, cała ta regulacja była mokra. Woda dalej spływa po klapce (tą którą się zdejmuje do wymiany żarówki). Po nałożeniu wazeliny tech. jedna z lamp przestała parować, a druga natomiast jeszcze troche paruje. Czyli pomogło, bo wcześniej lampy były non stop zaparowane, ale tak pożądnie.
  2. Jeśli ten plastik jest taki sam jak 2003(do listopada 2003), to moge odstąpić mam taki jeden. U mnie siedzą już nowe ramiona i pióra aeor bajero. Jestem zadowolony, w końcu nic nie skrzypi (przynajmniej narazie ).
  3. Dzięki wszystkim za informacje, musze wymienić te ramiona, paskudnie wyglądają i możliwe że są lekko skrzywione bo kiedyś je odkręcałem i strasznie ciężko schodziły dziady. Jak będe już miał ramiona to może i wyjciągne ten mechanizm do przesmarowania (o ile dam rade). Aha a odnośnie tych piór valeo xtrm, one powinny pasować do tych nowych ramion ??[br]Dopisany: 16 Listopad 2007, 20:09 _________________________________________________Odświeżam temat, dziś odebrałem nowe ramiona (~220zł) i wycieraczki (~145zł). Mam problem, gdy je już zamontowałem to okazało się, że pozycja "zero" wycieraczek cały czas się zmienia i raz są wyżej raz są niżej (co sprawia że wycieraczki stukają o zawias maski). Dodatkowo zauważyłem, że wycieraczki zawsze przed ruchem schodzą troche na dół. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, powiedzcie mi czy u was też tak jest??
  4. Wielkie dzięki pre_pl za te numery ramion, to mi ułatwi zamówienie. Jeśli chodzi o mechanizm to chyba nie będe wyjmował bo działa i nie zacina się, problem mam tylko z ramionami, z których schodzi farba i tak jakby nie dociskały piór. Dodatkowo mam peknięty taki plastik przy ramieniu w który wciska się pióro, może to jego wina, ale nie idzie tego skleić na dłuższy czas. Także zamówie ramiona, a te pióra xtrm valeo to zobacze po ile mają w sklepie, ablo z allegro bo po co przepłacać w aso.
  5. Przeszukując forum dowiedziałem się, że wiele ludzi tak jak ja ma problem z wycieraczkami. Moje nie dość że trzeszczą, skaczą, szkrzypią, słabo zbierają to schodzi z nich farba. Niedawno wymieniłem pióra, ale nic to nie pomogło. Z forum wiem że można wymienić ramiona aby weszły pióra xtrm i tu moje pytania: w aso mam prosić o ramiona do a4 z 2004??, czy można te ramiona dostać gdzie indziej?? i czy np. te pióra z linku http://www.allegro.pl/item268634236_wycieraczki_valeo_xtrm_audi_a4_a6_.html XTRM VM302 będą pasować już do tych nowych ramion ??
  6. Pozdrawiam wszystkich, Jakub ze Starachowic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...