Skocz do zawartości

GGabriel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GGabriel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GGabriel

0

Reputacja

  1. Dla niedowiarków wygląda on mniej więcej tak: https://goo.gl/images/ToXAFh Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. W A4 B6 5HP19 FLC silnik ASN quattro główny sterownik ASB (zewnętrzny) jest pod sterownikiem silnika na podszybiu a nie pod siedzeniem pasażera gdzie większość szuka. Może się komunikuje po CAN ale na pewno jest tam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. A to racja. Ja bym kogoś zaufanego z forum z kanałem poprosił. Sterownik jest obok sterownika silnika. Szykaj przetartych kabli w komorze. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Mi to wygląda na problemy elektryczne. Sprawdź najpierw okablowanie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. Miałem to samo. Masz kilka wyjść. Generalnie nie spina sie lockup w konwerterze. To nawet chyba jakaś wada tych konwerterów. Wg diagnozy lecą uszczelnienia którymi sterowane jest sprzęgło po czym ono nie jest dociskane i palą się okładziny. Można regenerowac. Ja chyba w Midparts 730zł kosztowało z 6 lat temu. Robota u mechanika kolejny 1000. Ogólnie mnie wyszło 2400 z olejami filtrami przegladem silnika simmeringami spawaniem plecionki wydechu itd itp. Silnik był na stole to trebabyło porobic. Możesz kupić nowy. Możesz doraźnie wymienić olej i filtr i pojezdzic bez pałowania na biegach 4 i 5 przez długi czas bo istnieje małe ryzyko przegrzania skrzyni. Generalnie myślałem że spadnie zużycie paliwa ale jakiegoś spektakularnego spadku nie było. Przy okazji 5hp19 lockuje się tylko na biegach 4 i 5. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Jest pod/nad sterownikiem silnika na podszybiu przed kierowcą. Puszka z całą elektroniką. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Do B6 kabel kosztuje też 5 dych. Jak masz lapka do tego to gratis masz każdą następną diagnostykę.
  8. Wymiana: Ol filtr filtr oleju pf poleń filtr pyłków Lf luft filtr powietrza Kf krąg strofa paliwa Brems fl płyn hamulcowy Tak po krotce
  9. BTW W jakiej cenie ustawienie wałków na okolice 0?
  10. Ja regenerowałem konwerter. Opis i koszt akcji masz tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/224403-skaczace-obroty-tiptronic/page-2#entry4162924 GG
  11. Chetnie kupie pol kilo platyny za pare stowek
  12. Żeby nie uciekło kopiuje tu: Skrzynia 5HP19FLC spięta z ASN-em Jestem po regeneracji konwertera który nie spinał sprzęgła co powodowało m.in. podwyższone zużycie paliwa. Był bład w sterowniku skrzyni: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred P0741 - 003 - Mechanical Failure Był problem z sprzęgłem konwertera Najpierw wymieniłem olej + filtr ale to nie pomogło (olej 27złLitr (6litrów) filtry w okolicach 60-100) Ale olej był bardzo brudny z kawałków gumy z uszczelnienia sprzęgła oraz okładzin. Pojeździłem trochę ale zapadła decyzja o naprawie usterki. Zdecydowałem się na regeneracje w midparts bo dają 3lata gwarancji. (polecam artykuł o regeneracji konwerterów w tego tygodniowym motorze) Poleciało uszczelnienie co spowodowało nie pełnie dociskanie sprzęgła i po czasie spalenie okładzin. Koszty: 1150 mechanik z simeringiem (przy okazji) 1L oleju brakło 8L(dałem) oraz płynem chłodniczym i wymianą tylnich klocków przy okazji 800 konwerter z uszczelką i filtrem 8*27 olej 30 za wysyłkę konwertera. 100zł wymiana plecionki w wydechu - przy okazji (znaczy żal nie zrobić). Razem około 2300zł AAA nowy konwerter 1850zł... jakby ktoś nie chciał regenerować. G
  13. Diagnostyka VAG powie prawdę. Ja miałem podwyższone zużycie paliwa a na zjazdach nie spadało ono do 0 Ja jestem po regeneracji konwertera który nie spinał sprzęgła co powodowało m.in. podwyższone zużycie paliwa. Był bład w sterowniku skrzyni: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred P0741 - 003 - Mechanical Failure Był problem z sprzęgłem konwertera u mnie nie było objawów FISowych ale masz pewno 6ciobiegówkę. Najpierw wymieniłem olej + filtr ale to nie pomogło (olej 27złLitr (6litrów) filtry w okolicach 60-100) Ale olej był bardzo brudny z kawałków gumy z uszczelnienia sprzęgła oraz okładzin. Pojeździłem trochę ale zapadła decyzja o naprawie usterki. Zdecydowałem się na regeneracje w midparts bo dają 3lata gwarancji. (polecam artykuł o regeneracji konwerterów w tego tygodniowym motorze) Poleciało uszczelnienie co spowodowało nie pełnie dociskanie sprzęgła i po czasie spalenie okładzin. Koszty: 1150 mechanik z simeringiem 1L oleju brakło 8L oraz płynem chłodniczym i wymianą tylnich klocków przy okazji 800 konwerter z uszczelką i filtrem 8*27 olej 30 za wysyłkę konwertera. 100zł wymiana plecionki w wydechu - przy okazji (znaczy żal nie zrobić). Razem około 2300zł P.S. W twoim przypadku koszty mogę być wyższe bo masz pewno TIP-a 6 biegowego. 6HPXX ja naprawiałem 5HP19FLC. W sumie koszta podobne do wymiany dwumasu w innych przekładniach. GG
  14. Czyli generalnie regeneracja jest OK tzn spełnia swoje zadanie? Bo słyszałem opinię że nikomu nie udało się poprawnie zregenerować konwertera i koniecznie trzeba zakupić nowy.
  15. Odgrzeję temat. Ponieważ mam w 3.0 ASN Quattro problem z konwerterem (5HP19FLC) który sie nie spina. Znaczy sprzęgło nie zasprzęgla. Pytanie brzmi czy ktos wykonywał naprawę konwertera i moze napisać coś o efektach regeneracji. Co ciekawe w sklepach podanych "regeneratorów" nie ma konwerterów do FLC. Nowych konwerterów też nie znalazłem na ryku a ori w Audi to jakieś chore $$ GG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...