Skocz do zawartości

hatsnare

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hatsnare

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia hatsnare

0

Reputacja

  1. hatsnare

    Cykanie AFNa

    mój AFN też tak cyka, wydaje mi się żę te silniki tak mają na pewno jest tego jakaś przyczyna (szklanki, popychacze)
  2. Jeśli chodzi o ten czujnik jest to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym
  3. Witam Panowie W końcu znalazłem chwile, żeby zajrzeć do moje Passacika zrobiłem logi oraz sprawdziłem podciśnienie pompy Vacuum (serwo szczelne), która na szczęście jest w dobrej kondycji. Ale do rzeczy robiąc loga 011 BS zwróciłem uwagę, że sztanga turbo po podciągnięciu na MAX troszkę opada jakby podciśnienie gdzieś uciekało (wszystkie wężyki od N18 i N75 wymienione na nowe). Załączam film: Myślałem że to wina gruchy, ale mając vacuumetr postanowiłem wpiąć się nim w wężyk który idzie do gruchy i okazało się że podciśnienie zasysa po czym spada co by świadczyło o jakieś nieszczelności ale jestem pewien że wężyki dobrze pozakładałem (ewentualnie te plastikowe rurki może gdzieś są walnięte). Załączam film: Podciśnienie wynosi tutaj po przeliczeniu około -0,5 bara (czy prawidłowo) Czy takie opadanie sztangi może powodować N75 ?? Bo słaby jest do 2200 obr/min i próbuje dociec sedna problemu ! Logi dynamiczne: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 019 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne BS: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (wiem kąt do poprawy) 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. dzięki za kawałek dobrej lektury teraz muszę sobie w czaszce to ogarnąć i pokombinować
  5. właśnie to jest pytanie za 100 pkt. jak wyłapać ustawienie ogranicznika ?? Turbo po regeneracji ma już inaczej ustawiony ogranicznik sztangi w momencie odpalenia auta sztanga idzie do góry i ustawia łopatki w pozycji MAX doładowania. I jeśli ogranicznik jest bardziej wkręcony to łopatki nie ustawią się idealnie w pozycji MAX doładowania i będzie słaby z dołu. Wtedy nawet skracając sztangę nie uzyskamy oczekiwanego rezultatu.
  6. Bardzo prosta sprawa, jeśli choć trochę masz umiejętności manualnych ODPOWIETRZANIE HAMULCÓW (W JEDNĄ OSOBĘ) / ONE PERSON BRAKE BLEEDING - YouTube z tym, że ja bym stary płyn spuszczał do osobnego zbiorniczka (np. butelki) a dolewał nowego płynu
  7. ale jeżeli ogranicznik np jest więcej wkręcony to łopatki nie ustawią się idealnie w pozycji maksymalnego doładowania a podciśnienie będzie wskazywać -0.6 bar bo sztanga sie oprze o ten właśnie ogranicznik
  8. a na ile ma być wkręcony ogranicznik w mm bo to też jest ważne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...