Skocz do zawartości

MichałA4

Pasjonat
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

120

1 obserwujący

O MichałA4

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. MichałA4

    B6 DIVISION

    No dobra minęło kilka dni i chyba nieśmiało można odtrąbić sukces, udało się opanować te światła , wg mnie powodem zaistniałej sytuacji był czujnik kąta skretu . Po jego wymianie nic się nie świeci świata stop działają jak trzeba 😉
  2. Thank you, the entire set of grills is from of S4 B6, only the lower grille was cut to fit the S-Line frame.
  3. Olej często zmieniam co 7tkm to jest max , silnik miał robiona górę , dół został seryjny , raczej to nie osprzęt nawalił podejrzewam, że któryś cylinder pada , no ale żeby to zweryfikować to muszę się za niego konkretniej zabrać - zostawiam sobie to na styczeń- luty . Teraz walczę z hamulcami, podsufitką , i non stop jeb...cymi się światłami stop
  4. MichałA4

    B6 DIVISION

    Hm... siedzi nowy , auto pali od strzała nawet jak postoi sobie dłużej... Próbowałem myku żeby go podładować przez noc i potem odpalić auto z dobrze doładowanym akumulatorem , ale to nic nie pomaga . Ten błąd z terminala 30 jest też w ECU.
  5. MichałA4

    B6 DIVISION

    Serwus, Panowie już jakiś czas walczę u siebie w aucie ze świecącymi z rana światłami stop - zresztą już tu kiedyś o tym wspominałem , błędy temu towarzyszące wrzucam poniżej . Sytuacja jest trochę dziwna ponieważ problem występuje jedynie po dłuższym postoju auta np po nocy, wymieniłem już kilka włączników świateł stopu, MCE , wszystkie żarówki w lampach tylnych i bezpieczniki które mają cokolwiek wspólnego z oświetleniem niestety problem nie ustąpił . Wygląda to tak, że rano wsiadając do auta póki nie przekręcę zapłonu wszystko jest ok światła reagują na naciskanie pedału hamulca prawidłowo i nic się nie dzieje - dlatego myślę że włącznik jest ok , dopiero gdy przekręcę zapłon światła zapalają się na stałe , na desce wywala błąd ESP , a 3y lampy stop świecą światłem ciągłym. Dopiero po przejechaniu 2km zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy , błąd z deski znika i światła działają jak trzeba , zauważyłem też że jak wyjmę bezpiecznik nr 13 od kolumny kierowniczej to światła STOP gasną więc też ciekawa sprawa ... Może ma ktoś jakiś pomysł co tu się mogło sypnąć .
  6. No jabaniutki też mnie zaskoczył.😆 Trzy wymiany oliwy przyją na miękko, teraz coś mu odwaliło bo faktycznie bierze litra na 2k km. Przy targaniu skrzyni zdjąłem cały wydech z DP i turbiny wyglądają dobrze nie mają luzu nie leją się , w dolocie też susza względna więc zostają moim zdaniem uszczelniacze zaworowe albo coś z cylindrami , może któryś pierścień olejowy staną . Ciężko gdybać trzeba zerknąć na to, dół motoru nie był robiony , jedynie czapki i osprzęt . Będzie okazja coś zagrzebać w mocy 😆 6-tka z przodu by się przydała 🤣
  7. Trzeba trochę odświeżyć temat😉 auto po swapie skrzyni śmiga aż miło, wrażenia z jazdy ogólnie na plus chodź fakt, że jest ona krótka . Przekładka nie przyspożyła wiekszych kłopotów wszystko praktycznie pasowało p&p zeszło się nam razem ze szwagrem około 4h , ale podnośnik przy tym to podstawa, ciężka fch...j jest i bez auta w górze nie wsadził by jej . Na tą chwilę robię przymiarkę do hamulców przód bo wywaliło info na desce, chodzi mi po głowie jakieś akebono w 375-390mm ,ale to się zobaczy na co kasy wystarczy. Auto zaczęło trochę pobierać oliwy i trzeba ustalić gdzie jest problem dlatego pewnie w zimę czeka mnie targanie motoru na zewnątrz 🫠
  8. MichałA4

    B6 DIVISION

    Siemanko dawno mnie nie było 😉 Tym razem sprawa dotyczy klimy działa u mnie ona jak chce , czasem się włączy, czasem nie , na początku myślałem że problem jest w braku czynnika ,ale po sprawdzeniu jego stanu w zakładzie okazało się że wszystko jest z nim ok i nie tu leży problem. Ogólnie klimę da się włączyć za każdym razem , econ gasnie obroty silnika spadają słychać cięższa pracę sprężarki, ale chłodek nie leci. Zauważyłem że klima pracuje prawidłowo jak ciśnienie w układzie wzrośnie do wartości większej niż 10bar , i dzieje się to losowo niestety . Poniżej zamieszczam screeny z vcda może kros coś mądrego podpowie zanim zacznę rwać wszystko. Klima na postoju z wyłączonym silnikiem: Klima na jalowym : Klima jak wszystko jest ok:
  9. MichałA4

    B6 DIVISION

    Mam 2 ori czujniki + jeden zamiennik FAC na wszystkich problem występuje , zastanawiam się jeszcze czy taki błąd może generować uszkodzony mce lub zalany uszkodzony któryś z bezpieczników np na podszybiu . MCE jest w wersji F wiec wszystko jest z niego sterowane...
  10. MichałA4

    B6 DIVISION

    No dobra powoli tracę nadzieję, mam już 3 czujniki za sobą i dalej swiatla stop zapalają się same z rana i gasna po kilkuset metrach , bądź po zgaszeniu i odpaleniu ponownym auta . MCE wywala taki błąd, ma może ktoś jeszcze pomysł jak to ugryźć? Dla świętego spokoju zmieniłem dziś żarówki , ale to nie pomogło , zostaje chyba tylko wiązka do przejrzenia ewentualnie MCE - ale to się chyba nie psuje.
  11. MichałA4

    B6 DIVISION

    Ogólnie ten co ja mam to nie ma żadnych zapadek które by regulowały długość tego trzpienia , poprostu wkłada się go przekręcą i tyle , ale nie jest to jakiś zwykły włacznik on/off bo np podłączony na pusto nie włącza świateł mimo wciskania , dopiero jak siadzie w miejscu docelowym swiatla zaczynają się włączać 🤔 Włożyłem teraz ten zamiennik i działa, ale jakoś mam mieszane uczucia, bo stary wyjąłem pociągnąłem coś strzeliło w środku i teraz też na nim swiatla się włączają prawidłowo 😆 20240429_211927.mp4
  12. MichałA4

    B6 DIVISION

    Dziwna rzecz z tym czujnikiem , ja właśnie mam taki wsadzony fabrycznie i po numerze kupiłem taki sam . Wpadl mi w rece jeszcze zamiennik FAC - wygląda tak samo, ale sprawdzę go dopiero wieczorem .
  13. MichałA4

    B6 DIVISION

    Witam po dłuższej nieobecności🫡 Panowie błachostka ale trochę mnie ciekawi , zaczęły mi się z rana świecić non stop swiatła stopu .Wszystko wracało do normy po kilkukrotnym hamowaniu bądź dłuższej trasie, moduł MCE pokazywał błąd switcha więc go wymieniłem na nowy niby ori z aso skody , ale niestety nic to nie pomogło ku mojemu zaskoczeniu i teraz sprawa wygląda tak: ja podejrzewam że nowy włącznik jest wadliwy ale zanim go jutro zwrócę podpytam może Was czy ktoś miał taką przygodę z tymi włącznikami. Zmierzyłem jedynie nowy czujnik na przejście multimetrem to zwarcie nie ważne czy wciśnięty czy nie jest tylko na pinach 2 i 3 , pozostałe piny nie mają przejścia niezależnie od stanu czujnika - wciśnięty czy nie .
  14. MichałA4

    B6 DIVISION

    Serwus, Darek ja u siebie na avusach ma 235/40/18 nexeny zimowe te na czarnej powyżej ze zdjęcia to wyglądają bardziej na 215/40
  15. Jeszcze chwile się zejdzie , przy aucie grzebie weekendami , więc za dużo czasu na to nie mam zwłaszcza ostatnio . Kilka rzeczy mi się uzbierało do zrobienia , po ostatnich walkach z wypadającymi zaplonami zrezygnowałem całkowicie z adapterów cewek i przerobiłem wiązkę. Znów też muszę rwać prawą pokrywę bo 4-ta cewka pływa w oleju wiec uszczelka do wymiany , no i na deser trzeba wymienić sanki przednie bo niestety moje poddały się po 20tu latach 😆 a i oliwa się zbliża, tak że tego jest co robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...