-
Postów
194 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O COXymoX

Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Wawka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
COXymoX odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
O to kucfa jestem kolejnym u którego kompresor nie ma zerwanego sprzegła czyli "kreci się", gaz o własciwym cisnieniu spoczynkowym jest, według vcdsa napiecia i wysterowanie sprężarki są, błędów klimatronika jak i silnika brak a klima nie staruje. Wyłączyła się w czasie jazdy i finito a chodziła absolutnie wzorowo. Nie mam pomysłu. Jedyne co mnie zastanawia to jak zapuszczam kompem "output test" to bodajże w drugim kroku powinny wystartować wentylatory chłodnicy a jest cisza. -
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
COXymoX odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
To w takim razie podpowiedz mi w którym miejscu w AVF zrywane jest sprzegło ? W kole pasowym są dwa elementy jakby zazębiajace się a same zęby oddzielone są gumkami amortyzujacymi. Na zewnątrz koła wystaje kawałek osi pod klucz "7". Teraz wypowiedz się czy po zerwaniu sprzegła na pracujacym silniku ta wystająca końcówka jakby ośki powinna się obracać czy nie ? Z filmu jak w linku https://youtu.be/m3vO0JdgJQI wynika, że jeżeli kompresor nie "stoi" i sprzegła nie zerwało to ten sześciokątny koniec osi się będzie obracał. Sam sobie chyba odpowiedziałem ale moze przyda się innym. -
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
COXymoX odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego o jakiej opornicy piszesz, gdzie jej szukać ? Mam podobny problem. Klima nabita, zero błędów ale nie załącza. Po podłączeniu vcdsa w teście bodajze w drugim kroku nie załącza się wentylator. Moze i u mnie padła ta opornica. Jezeli po Twoich wskazówkach zlokalizuję ją to mozna zmostkować na wtyczce aby sprawdzić czy klima ruszy ? -
Czytając w internetach i ogladając filmy na YT to w wielu krajach jest to legalne i na porzadku dziennym, że kupujesz w sieci lub sklepie motoryzacyjnym "jakiś gaz" w puszce i w kilka minut sam nabijasz klimę ? Skoro ktoś to produkuje, legalnie sprzedaje i ludziska masowo tego używają to coś w tym jest ?
-
Koledzy - przy prawidłowo działającej klimie i przy odpowiedniej ilości czynnika jaka powinna być przybliżona temperatura rurki niskiego ciśnienia na podszybiu tam gdzie jest zawór LP ? Ciepła, zimna, o temperaturze otoczenia ? Wedlug schematów temperaturowych układów klimatyzacji samochodowej powinna mieć 5°-15°. A jak jest u Was ? U mnie jest zimna ale nie lodowata. Dodam jeszcze, że na VAGu cisnienie pokazuje w zakresie 12-16 bar i temperature na parowniku 2,5° Pytanie wzięlo się stąd, że porownywałem z prawie nową furą służbową i tam rurka LP jest ciepła.
-
Dokładnie tak jak piszesz. Też tak robie i też zero smrodu. Dodam od siebie, że na dwie minuty przed dojazdem do celu wyłączam klime pozostawiając nawiew aby osuszyć parownik
-
Panowie nie wiem co jest grane ale od czasu jak zrobiło się chłodniej problem ustąpił. Rano wsiadłem, odpaliłem i od samego dołu jedzie normalnie. Nic z opisywanego problemu nie występuje. Minęły upały i od ponad tygodnia przestał mulić. Albo jakiś kosmiczny zbieg okoliczności albo czegoś nie kumam ?
-
Czyli w dotychczasowych logach nie widzisz problemu ? Tylko jak zonk ustępuje po kilometrze to i logi są ok.
-
Słuchaj, a w grupie 23 jakiś parametr odbiega sporo od innych bo jest cały czas około -20 ?
-
Zrobiłem na razie statyczne tak jak zaleciłeś a dynamiczne zrobię jak Bartek potwierdzi mi do jakich obrotów mogę wykręcić multitronika. Przyznam, że dziś jadąc do roboty próbowałem na "trójce" dociągnąć do 4200obr/min to mnie blady strach ogarnął Nigdy takich obrotów nie "robiłem" Jak zerkniesz w logi to dla przypomnienia - mam wywalony przez Spanky-ego EGR http://vaglogi.pl/log-007_fJ92a.html http://vaglogi.pl/log-004_E04Fu60.html http://vaglogi.pl/log-003_gIkMI.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Y4chtu0.html Dziś przy okazji puściłem sobie test VAG-iem i okazało się, że klapa gasząca nie działa. W sumie dziwne, bo silnik gaśnie bardzo łagodnie bez szarpnięcia. Muszę obczaić czy siłownik przy EGR czy coś z zaworem
-
Czy statyczny 13,18 i 23 mam robić pojedynczo czy mogę wybrać te 3 bloki i puścić test ? Pytam aby ułatwić Ci późniejszą analizę ? Jutro porobię statyczne bo dynamiczny muszę pomyśleć gdzie ? rozumiem, że dynamiczny przy moim multitroniku zrobić tak jak w manualu na trzecim biegu ?
-
Sory za głupie pytanie ale jak robi się logi dynamiczne ? Statyczne to rozumiem, że wchodzimy w dany kanał na wolnych obrotach i nic nie kombinujemy ?