pavvel89
Pasjonat-
Postów
101 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pavvel89
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, ja już prawie od 4 lata jadę na ORLEN Platinum MaxExpert V 5W30 spalanie oleju w tym momencie sprawdzam bo miałem uszczelniany silnik póki co 0.5l - 1.6k km. Przebieg 300 tyś.
-
Witam, również borykam się przynajmniej raz na rok z czujnikiem, zawsze wymieniam na oryginalny jak ja sprawdzam który nie sprawny? ten który "cyka" to do wymiany.. aczkolwiek przeglądnij wiązkę bo coś może być nie tak, u mnie jak jest słońce i ciepło to działa, a jak wilgoć i deszcz, chłodno to nie działają. O i taka to historia. Teraz będę kupował całkiem nowy zestaw. Pozdrawiam !
-
Ile kosztowała taka przyjemność i ile dni? daj znać, bo też niestety powoli się przymierzam do REMONTU
-
Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )
-
Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )
-
Ja odkąd jeżdżę na gazie serwisuję się u Auto Mark Marek Mazur - Słocina , już 3 auta tam zaliczone! wiec również mogę polecić
-
dokładnie, moja pomyłka " czujnik położenia wału korbowego"
-
Cóż.. robiłem to akurat miesiąc temu i u mnie na vag pokazywało że czujnik G28 , doklejam swój wątek https://a4-klub.pl/index.php?/topic/373087-blad-epc-i-blad-czujnika-g28/
-
dokładnie czujnik położenia wałka rozrządu czyli czujnik G28 koszt czujnika 150zł, wymiana sprawy groszowe. Powodzenia
-
Odpryski na masce - lakier do paznocki
pavvel89 odpowiedział(a) na ppa4 temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam, podłączę się do tematu co możecie polecić na coś takiego? http://images83.fotosik.pl/247/aab9b52eab32a939.jpg Widzę że polecacie lakier zaprawkowy z którym jeszcze się nigdy nie spotkałem.. czy może jakaś sklepowa chemia jest w stanie chociaż trochę pomóc doprowadzić auto do stanu sprzed, dodam ze lakiernik powiedział żeby pastą polerska mogę ściągnąć czerwona farbę z góry dzięki za każdy komentarz ! -
poszły dwie cewki 2 (sporadycznie wypada) i 4 (całkiem padnięta) przy okazji wymienił świece okazało się że są już zużyte tym bardziej jeżdżąc na LPG muszę przyznać że auto jeździ teraz jak nowe!! czuć MOC ! Pozdrawiam wszystkich
-
Auto stoi już u mechanika w poniedziałek prawdopodobnie zrobi ! Mam nadzieję, że to jakaś mała pierdółka wyjdzie
-
na samej benzynie jest to samo wypadają zaraz po ruszeniu ;/
-
Witam, podpinam się do tematu, następująco; Posiadam następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16688 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Podczas jazdy miga check engine który po chwili gaśnie a gdy znowu zacznę przyśpieszać znowu miga aż nie ustabilizuje prędkości. Dodam, że ubyło mi z 200ml płynu chłodzącego aczkolwiek na bagnecie nie ma oznak "podwyższonego poziomu oleju, oczek" czy dymiącego komina na biało Jak sądzicie głowica? czy cewki, kable, świece itp?