Skocz do zawartości

Vanishek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vanishek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zgierz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Vanishek

0

Reputacja

  1. Cześć !! Myślę iż nadszedł czas zaprezentować kawałek swojego wozidełka Autko od 7 lat w rodzinie, więc wiem co się z nim działo MARKA - AUDI MODEL - A4 B5 AVANT SILNIK - 1.9 TDI AFN PRZEBIEG - 243 k ROCZNIK - 1998 ( 1wszy lift ) Z planów wykonanych: Gwint - jest ! Polerka - zaliczona ! Jakieś koło - wpadło ! Nowy lakier na zderzaki - zaliczony ! Ledy nad rejestracją- są ! Mega mod za 30 zł Hamulce tył - wpadł komplet Brembo W planach: Ciemne szyby Podkręcenie mocy Dystanse do kół Głośniki przód + wzmacniacz i skrzynia w bagażnik Klapa silnika, bo wgniotka Może jakie większe i bardziej krzykliwe koło ? Światła dayline albo może odważę się rezać na polifty Kierownica 3ramienna + Obszycie kierownicy Prawe lusterko od anglika Na dniach olej + komplet filtrów Chyba tyle na chwilę obecną kilka zdjęć !!
  2. Kolego miałem ten sam problem, przeczyszczenie kierowniczek pomogło z tego co pamiętam, płaciłem 200 zł mechaniorowi
  3. z tego co wiem to niby 2 tłoczki po 70 zł ( tłoczek + gumy ) i rzucił ze tyle było roboty że musiał zebrać za robociznę ... prawie 300 zł :| pytam, bo młody kierowca to mało co jeszcze wiem co gdzie i za ile ...
  4. Tłoczek to siedzi jak ... nic go nie ruszy autko odstawione, jakoś się doturlałem bocznymi drogami, dzięki za odzew ! Odebrałem dzisiaj autko ... Mechanior zawołał 430 zł, 2x nowy tłoczek + robocizna. Nie ukrywam że byłem naszykowany na mniej, czy to aby nie dużo ? ( moja pierwsza wymiana hamulców, nie mam pojęcia ile się płaci )
  5. Witam ! Wczoraj zabrałem się za wymianę hamulców tylnych, wszystko pięknie szło do czasu wkręcenia tłoczka ... Pomimo klucza przystosowanego specjalnie do wkręcenia tłoczków ten ani ruszy dziad, zapieczony na amen / niesprawny. Chce oddać autko do mechanika, żeby to ogarnął, bo pod blokiem będzie ciężko :| Teraz pytanie, dam rade przejechać 3 km do warsztatu bez klocków w tylnym prawym kole, czy to samobójstwo ? Dodam iż nie chcę narażać osób 3cich na niebezpieczeństwo, więc jestem gotów podstawić autko w środku nocy aby uniknąć korków itp. Co o tym myślicie ? :>
  6. Mialem cos podobnego kolego. Oddalem turbo do czyszczenia, bo kierowniczki staly i po problemie, teraz smiga jak nalezy
  7. Vanishek

    Felgi z demontażu

    Witam ! Przymierzam się do zakupu koła na sezon letni do mojej a4 b5 w avancie. Przeglądając alledrogo wpadłem na taką ofertę http://allegro.pl/4-nowe-alufelgi-audi-a4-a6-a8-7-5x16-et37-orginal-i5122750088.html Niby felgi oryginalne OEM'owskie AUDI lecz z demontażu. Co o tym myślicie ? :>
  8. wielkie dzięki za odpowiedzi ! jutro mam troszku czasu wolnego, to się za to wezmę i dam znać jak to ogarnę, chyba ze nie to też napiszę ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:39 ---------- Dzisiaj troszkę pojeździłem i ... wszystko działało normalnie ... sam już nie wiem co o tym myśleć ;>
  9. a jakieś porady, wskazówki ? może sam bym dał rade to wtedy ogarnąć, to by też satysfakcja jakaś z tego była
  10. Witam ! Może ktoś z Was miał podobny problem, a mianowicie ... Autko ładnie się zbiera z 1, 2 i 3 biegu, spokojnie do 3 tys. obrotów ciągnie i wbija w fotel lecz nagle wczoraj, gdy w trasie po wpakowaniu 4-ki wszystko było ok nagle doszło do 2,8 tys obrotów i momentalnie brak mocy, zero nic ... wrzuciłem 5-tkę to samo ... zatrzymałem się, zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie, sytuacja powtórzyła się ... I teraz tak, pakujemy 4-kę autko ciśnie do 2,6 tys może, nagle spadek mocy i koniec ... ale jak się zredukuje na 3-kę to dalej turbo czuć, leci ładnie powyżej 3 tys obrotów. Teraz nie wiem od czego zacząć poszukiwania usterki, cóż to mogło się stać? ;> Dodam iż autko przejąłem po ojczulku, z tego co mi wiadomo to jakieś 3 latka temu też marudził że w drodze na wakacje turbo mu wyłączało, to gasił i palił na nowo podczas jazdy żeby załapało. Gdy pytałem się go czy coś z tym robił, czy były jakieś naprawy to stwierdził iż samo się naprawiło, po prostu przestał tracić moc ot tak sam z siebie ... aż do teraz :| Jestem zielony, dopiero jako tako zaczynam sam się bawić przy autku, więc wszelkie pomysły, odpowiedzi i porady będą na wagę złota Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc !
  11. Dzięki wielkie za odpowiedź jednak było to przyczyną gumy na połączeniu kolektora z silnikiem ... było to sprytnie zamaskowane bo wcześniejszy właściciel wpadł na pomysł aby go zakleić taśmą lecz dzisiaj wymieniłem, autko odżyło i już nie wyje jak odrzutowiec nawet mniej pali teraz
  12. Witam ! Mam podobny problem, od kilku dni słychać dziwny świst pod maską od strony pasażera, dodam że problem powstał po wymianie filtru powietrza ... Przez chwilę myślałem, że może coś źle założyłem ale sprawdzałem już ze starym i nowym filtrem, dalej jest to samo. Gdy gazuję na luzie, dźwięk ten nie występuje, gdy na biegu lekko dodaje gazu, mogę osiągnąć spokojnie powyżej 3 tyś obrotów bez żadnych dziwnych dźwięków, lecz przy mocniejszym wdepnięciu zaczyna świszczeć mocy nie traci, raczej nigdzie nie cieknie, jedyne co mnie niepokoi to dziwne syczenie pod maską po wyłączeniu silnika mniej więcej w okolicach klimy ( nie wiem czy to normalne ) Jakieś pomysły ?
  13. Witam !! Jestem Pawel, szczesliwy posiadacz audi a4 b5 avant 1,9 tdi 1998 r. Moj pierwszy samochodzik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...