Skocz do zawartości

levy78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O levy78

Osiągnięcia levy78

0

Reputacja

  1. witam podlącze się pod temat i mam identyczny problem ,dwa razy rozbierałem skrzynie żeby sprawdzić od strony skrzyni i silnika sucho,ewidentnie leci gdzieś z góry silnika i na skrzyni się zatrzymuje olej ,olej na 100% silnika ,dodam też ,że co 1000km dolewam bo go ubywa 500mili, mam log z odczytu vag czy ten układ hamulcowy ma coś wspólnego z ta usterką,płyn hamulcowy oczywście jest i go nie ubywa,nadmienie ze szarpie i rzuca obrotami pod czas jazdy , porsze o rady od czego zaczaći gdzie szukać przyczyny bo kogo bym nie zapytał to każdy co innego mówi proszę o pomoc ,dziękuje Maciek TYP nadwozia ;8E ADRES 01;SILNIK NR SERYJNY SW 8E0 909 557 E HW 8E0 909 057 KOMPONENT;2.0L R4/5VS 0002 KODOWANIE 0011581 KOD SERWISU WSC 6335100000000 ZNALEZIONO 1 BŁAD 17887-SYSTEM PODCISNIENIA UKLADU HAMULCOWEGO;USTERKA MECHANICZNA p1479-008 niezrozumialy sygnał
  2. więc tak wyjełem ten zawór magnetyczny ,zawiozłem do fachowca sprawdził i przeczyścił i wymuchał ,sprawny !!!nastepnie nabilem klime gaz 134a 500mg . startuje od kopa za kazdym razem ,nie samowite ,nie chce mi sie wierzyc albo zle nabilem wczesniej klime albo zapchany byl ten zawór elektromagnetyczny,dodam tylko tyle ze to wszystko za sprawa fachowej pomocy http://www.auto-clima.com.pl,dziekuje serdecznie wszytkim temat uwazam za zamkniety ,pozdrawiam maciej
  3. no wszystko w normie z tego co człowiek od klimy mi mówił ,jest w normie wartości nie pamiętam,gazowalem ja na 2-3 tys obrotów tez bylo wszystko ok.co wymienie jutro czynnik bo mam za free,i dam znać a pozniej wymienie zawór sprężarki ??? proszę o wskazówke od czego zacząć ???[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2008, 12:58 _________________________________________________wyjełem dziś zawór magnetyczny sprawdzilem go idywidualnie zamyka sie i otwiera . wyczyścilem u fachowca przedmuchalem zaraz zakladam i nabijam klime dam znac czy wystartowala,bo pewnie jak nie ruszy to sprężarka do wymiany co?????
  4. wracam od fachowca właśnie ,ciśnienie na całym układzie idelane,nie ma mowy o zapchanych przewodach i tej ,,plastikowej rurce koło filtra powietrza,, fachura wypowiedział sie mówiąc o zaworze w sprężarce ,żeby wykręcić wyczyści lub wymienić,co WY na to ?????????
  5. super dzięki wielkie sprawdze to i dam znac co u mnie znajdą fachowcy i dam znać na forum ,dzięki ogromne i pozdrawiam , maciej
  6. ale podączałem VAG-A i zero błędów co radzisz sprawdzić te wartości i nabić od nowa klimatyzacje w niedziele jestem umówiony na sprawdzenie tych wszystkich bloków i wartości dopiero ,czyli elektryka odpuszczam ,a jeszcze jedno pogoda zewnetrzna ma znaczenie na załacznie spreżarki bo jak chlodniej czyli jak dzis ok 22stopni to załapała,ciekawa sprawa przed wczoraj bylo ok 30stopni i ani razu sie nie załaczyla ,jestem laikiem wiec proszę o jakakolwiek pomoc ,dziękuje serdecznie
  7. ktoś mi doradził żeby udać sie do elektryka co sadzicie,że sprężarka raz sie załacza raz nie i tam gdzieś leży problem,ale sprawdze VAG-em te wystwerowani na właczonej klimie i wyłączonej, jak doradzil mi kolega Musashi.poinformuje o efektach dzieki
  8. super dziś to sprawdze dzięki serdeczne
  9. witam serdecznie problem jest taki ,odpalam rano klimatyzacje załacza i zimne powietrze leci,zgasze postoi pare godzinek pogoda wzrasta w ciągu dnia np.ok 30stopni odpalam samochód i klimatyzacje i cieple powietrze leci ,nie wiem czy to zbieg okoliczności ,ciśnienie na wejściu i wyjściu 6 atmosfer,podłączałem pod vaga i zero błędów ,to może byc zawór rozprężny bo takie informacje słyszałem od ludzi którzy sie tym zajmują,porszę o pomoc i rady z góry dziękuje
  10. witam wszystkich serdecznie jestem posiadaczem wspanialej czarnej AUDI A4 B6 2,0 AUTOMAT BENZYNA ,MAM NADZIEJE ZE DOWIEM SIE WSZYSTKIEGO O SWOIM AUCIE I POZNAM CIEKAWE OSOBY Z KTORYMI ROZMOWA NA TEMAT AUDI TO BEDZIE CZYSTA PRZYJEMNOSCI .POZDRAWIAM WSZYSTKICH
×
×
  • Dodaj nową pozycję...