Skocz do zawartości

Rzeznik533

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rzeznik533

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    RS6 C7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    4.0 TFSI V8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

906 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rzeznik533

4

Reputacja

  1. Kolega już podpowiedział, że montował adaptery nhk chciał bym zamówić adaptery napisałem priv
  2. Ooo dzięki wielkie za podpowiedź, bardzo się przyda mi sprzedającemu i pewnie jeszcze wielu innym osobą.
  3. Widzę jakiś inny model adaptera niż ja kiedyś kupiłem tutaj na forum. czy dzięki temu adapterowi można zamontować bileda np. Nhk?
  4. Panowie w piątek oddaje auto na zmianę zbiornika (i reszty gratów pod quattro z tylu) czy ktoś mi może podpowiedzieć czy te przewody paliwowe wystarcza czy jeszcze jakiś odcinek potrzebny bo obecnie mam oske. Nie chce latać na ostatnia chwile i szarpać gdzies na szrocie bo warsztatu raczej nie lubią czekać.
  5. Panowie mam mały dylemat i duże pytanie odnośnie tego quattro po mału zaczynam dołożenie w moim b6 quattro części mam z b7. 3.0tdi 233ps jakis czas temu dla ojca w passacie dokładałem skrzynie 6b i wziąłem z mojego zestawu wybierak bo w pasaacie były problemy z dopasowaniem, warsztat który to robił tez od znajomego załatwił dwa kolejne wybierali. Niestety podczas odbioru passata nie dopatrzyłem ze oddali mi czyjś wybierak z c6 a mój chyba pojechał do tego faceta obecmie mam skrzynie hck i wybierak od tej skrzyni z exeo czy wkładając quattro muszę teraz szukac wybieraka od b7 3.0tdi czy może zostać ten z exeo hck?
  6. Ok skoro blenda jest inna to ma ktoś jakiś numer oryginalu a kolejne pytanie czy blendy USA również są z otworem na kluczyk i bez otworu?
  7. Auto jest po zmianie silnika na ccwa 164tys wraz z całym osprzętem, przed tem był cdya i objawy były takie same czyli odcinanie mocy przy 3.8tys tylko wcześniej tuner wyciął mi błąd w kompie i nic nie powiedział. obcnie komp został wyczyszczony i zrobiony na nowo i ten sam objaw przy 3.8 i wywala błąd, tuner zmienił minimalne na listwie z 230bar na 220bar aby zrobić jakiś tam pomiar i błąd wyskakuje przy 4.5tys (na 230bar było to jakieś 4,1tys obrotów) ale tak czy inaczej chce to naprawic. pojade sprawdzić na warsztat te ciśnienia. ktos mi napisał ze c6 lift pod podłoga ma dodatkowa pompę a mam zapasowa wyjęta z dawcy a4 b8 może to jej wina.
  8. Panowie mam problem z ciśnieniem paliwa na wyższych obrotach mam za niskie ciśnienie paliwa. Przy 3,8 tys wywala błąd za niskie ciśnienie paliwa przestawiłem z 230 bar na 220bar ale dalej mi wywala błąd tylko ze już lekko powyżej 4tys. Jeden z tunerów mówił abym wyczyścił sitko pompy paliwa w zbiorniku. Czy poza pompa w zbiorniku jest jeszcze jakaś inna. Auto obecnie ma wgrany program na ponad 300ps Dodam ze silnik z całym osprzętem zmieniony na starym było to samo tylko ze jakiś imbecyl wyłączył błąd (obecnie nowy soft i już pokazuje błąd), ale również przy 3.8tys odcinało auto , także pompa cr jak i czujniki w listwach raczej odpadają.
  9. Panowie niedaleko mnie na złomie stoi uderzone b7 widziałem ze ma xenony jakie dokładnie nie wiem aby to sprawdzić chyba musiał bym rozkręcić lampe czy gdybym wyciągnął cała instalacje z tego auta to mógł bym ten zestaw wsadzić do b6 mając bixy i będzie działało samopoziomowanie, spryskiwacze lamp miałem oryginalnie.
  10. Panowie zamowilem rozrzad bez napinacza chydralicznego (nowszy typ) oslony rozrzadu z 2.0tdi bpw na warsztacie twoerdza ze nie ma mozliwosci zalozenia mechanicznego rozrzadu w miejsce hydraulicznego i zamowili nowy zestaw na jutro, czy ktos to robil i cos podpowie Niby otwor na rolke prowadzaca jest wyzej albo wogole go nie ma?
  11. Panowie padl mi silnik w a6 c6 cdya chcial bym wlozyc ccwa sa jakies problemy, duzo z tym roboty? Znalazlem cos na forum a6 ale nie wiem czy to prawda bo post stary
  12. Panowie padl mi silnik, slaba kompresja na pierwszym cylindrze (8bar). Najlepsza opcją wydaje sie zakup uzywanego silnika, czy jest ktos w stanie mi powiedziec czy moge szukać nowszego silnika czy tylko cdy. Myslalem nad ccw ccl lub cdu. Domyslam sie, ze trzeba bedzie dopisac wyryski czy cos podobnego ?
  13. Nie mialem w reku tego z 3.0tdi ale wydaje mi sie to troche dziwne aby mial mniejsza srednice wejscia i wyjscia niz 2.0tdi. Tak czy inaczej najłatwiejsza opcja to 2.0tdi/2.0t a najlepsza opcja to centralny.
  14. Jesli sie nie myle to 2.5tdi jest z 3 rurami wiec nie widze sensu sie z tym bawic najlepiej szukac z b7 2.0tdi 170ps 2.0tfsi i taki gdzies mam bo mialem kiedys zalozony i zostaje jeszcze z 3.0tdi wiekszy od reszty ale wyjscie ma lekko pod innym kątem niz reszta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...