Skocz do zawartości

Drac

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Drac

Osiągnięcia Drac

0

Reputacja

  1. Witam, zamierzam wymienic kompletny rozrzad (A4, B6, 1.9 diesel, quattro, 2003r) bez wzgledu na ocene zuzycia mechanika. Czy to co wymienie ponizej to komplet jaki musze kupic do rozrzadu (?): -pasek rozrządu = napinacz paska klinowego? (Contitech, Bosh, inny?, bez roznicy?) -napinacz pas. rozrz. (SKF, Ruville, INA, inny, bez roznicy?) -rolka kierunkowa (jak wyzej) -tłumik drgań pas. rozrz. aluminiowy (jak wyzej, jaka marke polecacie?) -pompa wody (jaka marka?) -rolka paska wielorowkowego (...?) -pasek wielorowkowy (marka..?) -czy cos pominalem? Podobno mechanicy maja dojscie do oryginalnego rorzadu po dobrej cenie (nie drozej niz w/w elementy), brac? Musialby chyba wtedy tylko dokupic pasek wielorowkowy i rolke do niego. Probowalem googlac, czytac forum, strasznie duzo tych marek i juz nie wiem jakiej marki w/w elementow kupic . Nie wiem, tez gdzie wymieniac rozrzad. Jestem swiezo po zakupie A4, bylem wstepnie w jednym z polecanych tu (w dziale serwisow/warsztatow) warsztatow w Piastowie (Filipowski S.C., Reymonta 17 ), nawet mnie przekonali do siebie, ale waham sie, czy nie dac sie obedrzec ze skory (czyt. gotowki) i wymienic w ASO - dostane gwarancje i w razie fuszerki bede zadal odszkodowania..., co myslicie? Zamierzam wymienic tez olej i filtry. Filtry wszystkie MANNa. Olej syntetyk, oznaczenie 50501, Mobile - ale nie wiem jeszcze jaki dokladnie - moze doradzicie... I na koniec tankowanie (dobrej ropy), gdzie? Pierwszy raz podjechalem do Neste zatankowac podobno nienajgorsze paliwo maja. Oczywiscie, zawsze trzeba isc na jakis kompromis, ale nie chce oszczedzac na moim autku jesli idzie o zakup czesci. Pozdrawiam, Drac
  2. Witam, poprzedni wlasciciel jezdzil dotad ile sie dalo, dodatkowo jedna opona z innego kompletu... na mnie spadl koszt zakupu, a ze nie chce kupowac byle czego, stad moje pytanie - raczej konkretne (po googlowaniu). Bylem juz zdecydowany na marke Dunlop, gdy mechanik zaczal mi zachwalac uzywane przez niego: Continental Sport Contact 2 z prostymi rowkami bieznika - w pionie (nie w "jodelke" - ponoc w jodelke halasuja). Moze ktos uzywal i moze mi pomoc w decyzji, czy w/w Continentale, czy jakies Dunlopy (jesli Dunlopy to jakis konkretnie typ?)? Aktualnie jezdze na oponach o rozmiarze i parametrach 215/55ZR16, 93W, GS-D3, ale to "R16" jak wyczytalem to do jazdy powyzej 240km/h, wiec chyba sobie daruje i wydaje mi sie, ze wystarczy mi jakies W zamiast R? Co myslicie? Jeszcze jedno pytanie. Teraz rozmiar opon to 215, jak moge sprawdzic, czy 205 by pasowaly na felgi na ktorych mam aktualne opony 215? Wezsze opony = stabilniejsza jazda na nierownosciach? Sa zalety posiadania szerszych (oprocz wygladu)? Pozdrawiam, Drac
  3. Niedobra informacja, bo ten bierze . A auto to http://otomoto.pl/audi-a4-avant-quttro-C5950328.html Pozdr., Drac
  4. Witam, prawdopodonie bede ogladal w poniedzialek auto jak w temacie (oczywiscie nie sam, wespre sie Rogalem). Na moje pytanie, czy bierze olej, wlasciciel odpowiedzial, ze tak, ze bierze 1litr na 15tys km i ze podobno to normalka, prawda to? Pytanie do posiadaczy quattro 1,9 TDI oraz majacych z tym doswiadczenie forumowiczow. Ja znam jedynie taka regule - bierze olej, znaczy sie cos sie dzieje z silnikiem lub sie konczy... Czy moze orientujecie sie (tylko prosze o niezgadywanie osob nie posiadajacych quattro) , ile pali na 100km w jezdzie po miescie (Warszawa, korki)? O awaryjnosci quattro czytalem tu, ze nie ma problemow w porownaniu do napedu na jedna oske, takze nie pytam, chyba, zeby ktos chcial cos dodac o ewentualnych wadach przy quattro . Pozdrawiam wszystkich, Drac
  5. Witam, aktualnie posiadacz Corsy B, 1.0 , w trakcie poszukiwan A4, B6, 1.9 TDI. Pozdrawiam klubowiczow, Drac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...