Skocz do zawartości

wade

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wade

Informacje

  • Imię
    kamil
  • Miasto
    konin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam, proszę o ocenę logów dynamicznych w moim afnie DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_277585.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_277587.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_277588.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_277589.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_277591.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277592.html
  2. izek, a u Cb po wrzuceniu biegu i wystąpieniu "puknięcia" gdy zrzucisz z powrotem na luz (trzymając cały czas na sprzęgle) i znowu wbijesz jedynkę ten dźwięk jest słyszalny? U mnie wtedy juz nic nie slychac. Zastanawiam się jeszcze nad łożyskiem igiełkowym wałka sprzęgłowego. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć czy zużyte łozysko daje takie objawy? Wszystkie sugestie mile widziane.
  3. Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedz. Tak też podejrzewałem przegub wewnetrzny i nawet ostatnio wyjałem półoske zeby sprawdzic dziada. Wszyscy ktorym pokazalem ten przegub mowili "minimalny luz, w normie", ale po Waszych wypowiedziach widze że to jednak bedzie to.
  4. Dzieki za sugestie, niestety u mnie na pewno nie jest to wina kół, na zimówkach było identycznie jak teraz na nowym komplecie letnich. Jakiekolwiek sugestie bardzo mile widziane.
  5. Witam, prosze o pomoc w diagnozie problemu, którym jest równomierne stukanie słyszalne na prostych kołach w przedziale 40-100 km/h, a najbardziej dudni (wali, stuka) na łukach (jest to mniej więcej takie uczucie jak wydaje krzywa tarcza przy hamowaniu). Częstotliwość tych odgłosów jest zależna od prędkości. Jak zrzucę na luz to wyraźnie cichnie ale jest jeszcze trochę wyczuwalne. Zdarza się rzadko że przestaje dudnić, ale wystarczy przejazd przez rondo i po wyjeździe na prostą znowu zaczyna walić jak diabli. Spotkał się ktoś z takimi objawami? Może to być przegub wewnętrzny?
  6. Jeśli wymieniłeś cały komplet to może przyczyną jest źle odpowietrzony układ
  7. Z tego co widzę w swoich samochodach to wentylator załącza się dopiero po przekroczeniu określone temperatury
  8. Węże twarde, spaliny ze zbiorniczka wyrównawczego?
  9. Musisz poszukac ewentualnego wycieku płynu. Widze ze masz lpg to moze gdzies na trojnikach ktorymi gazownik sie wpinal do ukladu leci? Musisz dokladnie obejrzec. U taty pamietam tez ubywalo plynu i okazalo sie ze partacze ktorzy zakladali lpg nie dokrecili opasek. Jesli nie ma wycieków, weze sa twarde a ze zbiorniczka wyrownawczego zauwazysz dym to niestety uszczelka pod glowica albo co gorsza glowica.
  10. Moj tata w astrze g ma grill irmschera czy jakos tak, bynajmniej wart ze dwie stowki. Brachol proponowal mu zeby go sprzedal i kupil zwykly za trzy dychy. Uslyszal odpowiedz 'tylko po co, w sumie dobrze wyglada'
  11. prawidłowa
  12. 1.9 tdi 110km AFN 1998, 425tys na liczniku Pozdrawiam
  13. kumple widać wyznają zasadę że jak kupować to tylko z przebiegiem 200tys... nic tylko brać, tym bardziej że samochód pewny od ojca
  14. w moim przypadku najbardziej jest to slyszalne gdy samochód stoi, trzymam sprzęgło i wrzucam jedynke (w momencie wskoczenia biegu to slychac) dlatego przyczyn w zawieszeniu nie bralem pod uwage
  15. Witam, podczas wrzucania biegu (nie puszczania sprzęgła, a podczas zmiany biegu lewarkiem przy wciśniętym sprzęgle) słychać z reguły puknięcie/stuknięcie. Przyczyną może być skrzynia czy bardziej w stronę sprzęgła/dwumasy kierować podejrzenia? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...