-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Majster2201

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
z daleka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Miał ktoś taką sytuacje z Vredestein Ultrac Vorti 235/35/19 na feldze 8,5 cala Opony miały trzy lata(5,5mm), dwie przednie rozeszły się/zostały ścięte/pękły - nie wiem jak to nazwać. Bieżnik wygląda na równo zużyty, nie wygląda jak by od środka o coś tarły. Zostaje chyba geometria(choć gdy by je ścinało to bieżnik też by był nierównomierny) chyba że to znów taka akcja jak i innym modelem tej marki ? ? Miał ktoś coś takiego ?
-
A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM
Majster2201 odpowiedział(a) na tomekhxc temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Nie taka dziwna. Są dwa rodzaje tego gwintu jak już wspomniał kristof91 z którym się wymieniliśmy tylnymi sprężynami między sobą. Wymieńcie się tez i po sprawie. Różnica jest taka ja(sedan, quattro) tu miałem na maxa gwint w górze http://images68.fotosik.pl/1214/59294095ce88ed92.jpg a to Krzyśka (kombi,fwd) max na dół https://postimg.org/image/657e3oagb/ Po zamianie oboje mamy gleby jakie chcieliśmy i możliwość regulacji. Sprężyny różniły się grubością i lekko ilością zwoi, nie mogę teraz znaleźć zdjęcia bo miałem oba rodzaje porównane obok siebie - jedna jest ciut wyższa. Jeśli ktoś też ma gwint kw to może też jest w stanie to potwierdzić. -
Akurat w tym przypadku jest powłoka Gyeon mohs. Co do glinki ja używałem tylko Bilt hamber i ValetPro Blu Traditional i obie są spoko. Wcześniej na tym kolorze używałem Cleaner'a autogym SRP i wosk collinite 476 i są w prządku jak za tą cenne. Jeśli chcesz coś już dużo lepszego to zymol Ważne by lakier był w bardzo dobrym stanie, umyj dokładnie i przeglądnij pod halogenem. Będzie wszystko jasne
-
Oczywiście że będzie xD Jeśli lakier w kiepskim stanie to korekta jeśli w dobrym to dokładnie mycie, glinkowanie, clener i wosk. W sumie wszystko zależy od pieniędzy jakie się chce przeznaczyć na to...
-
Tak właśnie zrobiłem, tylko teraz ręczny chwyta bardzo wysoko, To wina linki czy da się to wyregulować ? Wie ktoś gdzie można dostać linki z s4 ? Więc te z b7 pod 288 też będą ok?
-
Ma ktoś namiar na takie linki do s4 b6 gdzie idzie to dostać? oprócz aso
-
Szybkie pytanie. Przy swapie na 300mm na tył z s4 b6/7 potrzeba też wymienić linki ręcznego na dłuższe? I powinno pasować do reszty ?
-
No więc już rozumiem czemu od s4b6 300mm nie podchodzą pod zwrotnice z a4 b6 Bo mam osłony z numerami 8E0 615 611N 8E0 615 612N i nie pasują :/ - inny rozstaw i ilość śrub... Mam rozumieć że tylko od wersji 288mm 8E0 615 611Q i 8E0 615 612Q będą pasować? i ilość śrub i rozstaw będzie ok bez zbędnych przeróbek, bo te co mam nie idzie spasować sensownie. Ma ktoś takie może na zbyciu? Te: 4F0615611 4F0615612 też pewnie wymagają przeróbki? Dev paczka dotarła Przód już na aucie z tyłem problem z osłonami.
-
a na tył jakie ?
-
Szybkie pytanie. Jakie są numer tarcz osłonowych przednich pod swapa na s4 b6(345/300) ? 8E0 615 311C 8E0 615 312C ? Czy wychodziły jakieś inne? czy te muszą pasować do a4 b6?
-
Felgi robią robote Jakie gumy będziesz na to zakładał ?
-
Też jestem ciekawy co polecacie w 225/40 18 do 1600/1700zł Czy lepiej używki 3 letnie klasy premium czy coś nowego typu nexen, kumho?
-
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
Majster2201 odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Panowie jeździł ktoś może na ST Suspension lub miał styczność z tym gwintem? -
Witam. Przerabiał ktoś z was halogeny ze zderzaka a4 pod zderzak z s4 b6 ? Dużo z tym pracy? Bardzo różnią się te halogeny ? czy tylko rozstaw montażowy maja inny? pozdrawiam
-
Upgrade systemu PDC (Parktronic) - czujniki z przodu oraz zdalne załączanie w A4 B6/B7
Majster2201 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Chce założyć pdc (tylko z tyłu) w samochodzie który nie był seryjnie wyposażony w nie. Czy oprócz: -sterownik PDC (4 kanałowy) -4 czujników, wiązka czujników tylnego zderzaka -nit mocujący głośnik -oprawa styków (czarna, 2-piny) -głośnika -kostka 16-pin do sterownika PDC i oczywiście zderzaka z otworami. Nie potrzeba jakiejś wiązka do podłączenia modułu PDC do elektroniki auta? jak się ona nazywa jaki ma numer? A jeśli niema to zostaje ciągnąć 5/6 przewodów z bagażnika do przodu auta ? Bardzo proszę o pomoc bo po przeczytaniu tego wątku trochę to przeraża xD pozdrawiam.