Skocz do zawartości

Desperooo

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Desperooo

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

283 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Desperooo

0

Reputacja

  1. Kupiłem epmana z allegro i działa niesamowicie
  2. no widzisz człowiek uczy się na własnych błędach... Jak miałem 185 koni nie powiem było to coś, a teraz seria wiadomo trochę brakuje mocy. Nie wiem jak tobie ale mi mając chipa zaczęło padać wszystko po kolei... Zawias, poduchy, ostatnio 2 przeguby. Myślę że zostanę przy serii
  3. Dobra rozwiązałem problem... Wgranie ori softu na 150 ps i jak ręką odjął... Tylko teraz troszkę wolno :/ Jeżeli komuś to pomoże to NIE polecam robić chipa w Electric Serwis W Grębocinie koło Torunia...
  4. A to co to takiego ? http://imageshack.com/a/img661/3307/Jmvmvs.jpg
  5. Witam Czy wie ktoś czy ori regulacyjna do avj bedzię pasowała 06B 906 265 bez D na końcu ?? Jeżeli ktoś ma na sprzedaż chętnie kupie ori do b6 AVJ, 06B 906 265 D PW
  6. Witam Mam problem otóż gdy chce dynamicznie przyspieszyć na dwójce, trójce itd to od około 3 tys silnik zaczyna przerywać , troche nim rzuca, i jakoś rozwija moc ale z marnym skutkiem az do 5 tys. powyzej 5 tys moc powraca i się już nie dławi... zaznacze ze jak bardzo dynamicznie ruszę na jedynce i bardzo go przeciągnę to nie zauważam spadków mocy na wyzszych biegach. A jak jadę na dwójce i mam np 4000 obrotów i przyspieszę to nie przerywa... problem jest gdy chce gwałtownie przyspieszyc od dołu ;/ Wibracje siedzeń na postoju, obroty nie falują. Na gazie i PB to samo. Jedyny błąd to sonda przed katem... W czerwcu miałem też wypadanie zapłonów ale sobie poradziłem... Miałem też błąd przepustnicy też została wymieniona i wyczyszczona... Zapomniałem dodać ze jest chip 187 koni ale mam wrazenie ze ubyło troche
  7. U mnie pokazuje odwrotnie stan PB Jak zatankuje do pełna to mam zero a jak nie mam nic to pokazuje na full
  8. U mnie też pojawił się paskudny nalot... Mam pewien sposób krótkotrwały ale zawsze cos... Oliwka dla dzieci przejeżdzam listwy płatkami kosmetycznymi nasączone delikatnie oliwką Pomaga na 2-3 tyg jak nie pada efekt WOW
  9. Mówi mówi, jedyny błąd 17700 coś z termostatem ale 90 stopni ładnie trzyma... A tak po za tym to poduszka silnika i skrzyni wymieniona. Teraz zauważyłem ze łącznik stabilizatora prawy do wymiany i przy skręcaniu w prawo czasami dochodzą jakieś dziwne dzwieki, piski, po za tym jak zmieniam bieg z 1 na 2 i dalej to zauwazylem takie dziwne jakby puknięcia... w serii mialem spokoj a po chipie wszystko sie sypie... Może dwumasa jest na granicy wymarcia...?
  10. Witam Po wgraniu mapy i przy obecnych 187 koniach silnik pracuje równo, obroty nie falują a na siedzeniach czuję wibrację... Przy serii tego nie było. Zaznaczam ze silnik pracuje rowno. Gdy ruszę problem znika i nie pojawia się już wogóle, czy to przyspieszam czy zwalniam nic nie wibruje... Dodam że założylem przepływkę w czasie czipa z anglika bo tamta padła... ???
  11. A jak bym przełożył do pilota lub zbliżył immo z golfa ? adrian masz inne opcje ?
  12. Właśnie zapomniałem o tym, chyba nie da się tego obejść...
  13. Witam Kolega w golfie 2 ma zamontowany silnik 1.8t 150 koni AVJ. Akurat ja także posiadam taki silnik w b6. Z tym że ten golf jest po czipie. Czy mogę ten komputer z golfa włożyć do b6?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...