Skocz do zawartości

Lampi

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lampi

Osiągnięcia Lampi

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie a Elmartinez powiedz czy jakieś komponenty dodatkowe wymieniałeś typu końcówki drążków?
  2. Witam kolegów Audi-maniaków!! Jak w temacie mam mały dylemat ponieważ potrzebuję wymienić maglownicę oraz kolumnę kierowniczą.. dostępne części na szrocie pochodzą od 2006 B7 2.0 TDI i tu pytanie czy taki zestaw pasowałby do mojej 2001 B6 1.8T?? Z góry dziękuję za podpowiedzi bądź sugestie.
  3. Tego się właśnie obawiałem... a to można sobie sondę tak poprostu wyłączyć??
  4. to wszystkie moje podejrzenia odnośnie tego kata poszły się...
  5. ten mój kat tak właśnie wygląda.. a zrobiłem kody gotowości i wyszło Co to jest secondary air injection? i czy macie jeszcze jakiś pomysł co to może być z tym katem? A jeśli gdzieś na układzie wydechowym jest dziupla, wywalało by kata? albo jeśli tłumiki końcowe są zużyte/dziurawe/wypalony lub dziurawy wkład.. Czy miało by to związek z pojawiającym się checkiem??
  6. a jaki błąd wywala? bo screen jest z błędów gotowości i pokazuje raczej błąd lambdy bądź kata...
  7. Z tego co widze kolega Mario_ ma podobny kat i wysunął drugą sondę o 3 cm i śmiga http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=132940.0 A czy mój się rozsypał to ciężko stwierdzić, choć dochodzi mnie pewien hałas ale wydaje się jakby ze środkowego, tak na drugim lub trzecim biegu kiedy lekko przybutuję, jakby świst połączony z cichym wierceniem - ciężko opisać . Tłumik srodkowy szczelny i siatka też...
  8. Kat ten był kupiony w Anglii w sklepie z warsztatem specjalizującym się układami wydechowymi... A wstawiał polski mechanior.. ciekawostką będzie że po wymianie auto pokonało dystans ok 1500 km z Anglii do Polski bez wywalania owego błędu.
  9. Pierwsza lambda wymieniona na nową ok tygodnia temu i... cisza Oby tak już zostało.. Dzięki za wskazówki, przydały się bardzo [br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 16:04_________________________________________________Kupa blada wy***ało znowu
  10. Witam szukałem ale nie znalazłem podobnego wątku, więc zakładam nowy. Otóż odsprzedałem koledze radio z mojej B6, które on podłaczył w jego B5 ale radio nie podświetla, wyłącza sie co godzine i bodajże przednie głośniki raz grają a raz nie W aucie kolegi nie ma FIS. Czy jest możliwość zastosowania jakiejś kostki bądź przerobienia starej?? Dzięki za jakiekolwiek wskazówki
  11. odpiąłem klemy jakieś trzy dni temu i na razie cisza sprawdzę później kody gotowości :>[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 09:56_________________________________________________Błąd dalej wywala więc chyba nie pozostaje mi nic innego jak wymiana sondy za katem, zresztą to ten przebieg kiedy lambdy padają Kilka dni temu na auto zerkał mobilny fachowiec vw/audi/skoda podpinał, sprawdzał i przyznał że sonda jest na wykończeniu a i sam zapach z tłumików jest za intensywny co świadczy że sonda pada skoro kat nowy
  12. Podziękował gdyby jeszcze tak boscha numer ktoś zawskazał prośba
  13. aha potrzebuję również dolny prawy wahacz.. ten z tyłu.. dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...