Skocz do zawartości

gambit4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gambit4

Informacje

  • Imię
    patryk
  • Miasto
    trzebiatów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gambit4

0

Reputacja

  1. Też mi mówił że to 10,5 to nic dobrego więc warto rozejrzec się za nowym silnikiem albo remont.... Co do wtryskiwacza to było widać że jest do wymiany bo z tego co mówił mechanik to aż się z niego dymiło. Dlatego zastanawiam się czy inwestować ponad 3 tys w tą dwumase skoro za niedługo silnik może się skończyć:)
  2. Witam trochę przeszukałem forum lecz niestety nie znalazłem odpowiedzi na problem z moim autem. Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu na biegach od 2do5 w zakresie od około 2tys do2,5 tys obrotów auto wchodziło w bardzo dziwne drgania trzęsło dosłownie całą budą, dodam ze bez roznicy czy na PB czy LPG. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów objawy ustępują. Byłem u mechanika wymienił świece, jeden wtrysk, zmierzył cieśninie na cylindrach wszędzie około 13 na jednym 10,5. Niestety owe wymiany nic nie pomogły. Przy odbiorze auta powiedział mi że obstawia na dwumase. Czy miał ktoś takie same objawy lub podobne i czy udało się uporać z nimi?? Pozdrawiam Auto to a4b7 1.8t BFB
  3. Witam. Podłącze się do tematu. Mam bardzo podobny problem. Jakiś czas temu zaczęło mi strasznie "bić" na kierownicy i pojawił się bardzo dziwny denerwujący i rytmiczny(pełny odrót koła) pisk w prawym przednim kole. Postanowiłem wymienić tarcze oraz klocki. Kupiłem komplet TRW. Po założeniu bicie na kierownicy ustało ale pozostał ten denerwujący pisk. Pomyślałem ze może coś z zaciskiem tłoczkiem itd. wszystko dokładnie wyczyściłem nasmarowałem chodzi jak laleczka,lecz piszczenie dalej nie ustąpiło. Proszę o poradę co można jeszcze zrobić aby wyeliminować ten pisk.Auto stoi w garażu bo nie chcę jeździć żeby przypadkiem tarczy nie przegrzać. Dodam jeszcze że jak tylko delikatnie nacisnę na hamulec to piszczenie ustępuje, po zwolnieniu hamulca od razu powraca. Załączam filmik który nagrałem aby zobrazować tą usterkę. Pozdrawiam Patryk
  4. Witam poszukuje numeru części "zbiornika z węglem aktywnym". Na Vagu pokazało mi błąd odnośnie odprowadzania par paliwa. Mechanik poradził aby zająć się owym zbiornikiem. Interesuje mnie również numer części zaworu N80. Dziękuję i pozdrawiam.
  5. Ten drugi link nie działa. Spróbuje tego sposobu z pierwszego linku. Mam nadzieje że się uda...dzieki serdeczne
  6. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem od jakiegoś czasu. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka "check" po podłączeniu pod VAG-a za każdym razem wyskakuje błąd 16825-P0041 System pochłaniania par paliwa-strwierdzona nieprawidłowa dawka przepływu. Czy może ktoś miał już z tym stycznośc?? Będę wdzięczny za każda rade. pozdrawiam.
  7. Witam. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się błąd 16825 system pochlaniania par paliwa-stwierdzona nieprawidlowa dawka przeplywu. Przeczytałem na kilku forach ze problem może leżeć po stronie "węgla aktywnego" wszyscy polecają aby sprawdzić ten pojemnik z owym węglem czy nie jest popękany itp. Czy może ktoś ma jakąś inna diagnozę pomysły??. Zasadnicze pytanie brzmi gdzie znajduje się owy pojemnik z węglem aktywnym. pozdrawiam.
  8. gambit4

    Zmiana na 16"

    Witam. Mam w tej chwili założone felgi 17 http://www.original-felgen.com/4f0601025j8z8.html . Na zimę chciałbym założyć 16'. Czy może ktoś mi podać " jakie felgi mam szukać bo jest tego strasznie dużo na aukcjach a ja już się gubię w tych numerkach... Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  9. gambit4

    Kanały odpływowe.

    Jakieś rady jak wyjąć komputer aby nic nie popsuć... ??
  10. gambit4

    Kanały odpływowe.

    Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem polega na tym, że zauważyłem zbierającą się wodę pod dywanikiem kierowcy. Ewidentnie widać ze woda leci od strony ściany grodziowej ponieważ wykładzina jest najbardziej mokra przy owej ścianie. Na forum wyczytałem że przyczyną tego mogą być zapchane kanały odpływowe. Nigdzie nie mogłem znaleźć jak dostać się do tych kanałów. Czy ktoś mógłby napisać krok po kroku jak dostać się do nich, i czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna zbierającej się wody. Pozdrawiam
  11. Nie mam teraz możliwości wejścia do auta. Z tego co pamiętam to mam tam dwa takie małe pokrętełka jedno jest na pewno od regulacji wysokości świateł, a drugi wydawało mi się że jest od regulacji podświetlenia licznika, ale gry nim kręciłem to nie było żadnej reakcji, więc możliwe że jak sie niem bawiłem to wyłączyłem CLH. Dopiero jutro będe mógł to sprawdzić jeżeli to tylko to to kolego masz u mnie piffko. pozdrawiam.
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Zauważyłem wczoraj w swojej Audi że przestał działać mi CLH. Poczytałem troche na forum ale żaden z opisanych przypadków awarii nie pasuje do mojej sytuacji, mianowicie gdy wezme przełącznik na auto to światła mi się włączaja (czyli działa czujnik zmierzchowy). Teraz moje pytanie- czy trzeba miec cos włączonego- jakiś przycisk, przełącznik aby ta opcja działała. Bawiłem się ostatnio FIS-em i czy mogłem tam coś poprzestawiać?? Mój jest po niemiecku także nie za dużo z niego rozumiałem. Pozdrawiam Patryk
  13. Witam.Poszukuje Audi A4 B7 1.9 TDI. Mam nadzieje ze znajdę tutaj kilka ciekawych informacji. Pozdrawiam Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...