Skocz do zawartości

marek5599

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marek5599

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    DGL

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

402 wyświetleń profilu
  1. marek5599

    Kluczyk do kuli haka Al-Ko

    Pozostały czas: 21 dni i 10 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Kupię kluczyk do kuli haka Al-Ko o numerze R200

    Do ustalenia

  2. Kluczyk do kuli haka Al-Ko Zobacz ogłoszenie Kupię kluczyk do kuli haka Al-Ko o numerze R200 Użytkownik marek5599 Data 04/04/25 Cena Kategoria Kupię  
  3. Numer kluczyka musi być zgodny z numerem na wkładce od zamka kuli. U mnie to R500 i jak firmy AL-KO
  4. Witam wszystkich serdecznie. Zostałem zmuszony do zamontowania haka holowniczego. Kupiłem używany firmy Al-ko (na pierwszy montaż) ale niestety bez kluczyka do odpięcia kuli.. Moj numer zamka na haku to R200 Może jest jakaś chętna osoba co by mi użyczyła (oczywiście za zwrotem) owy kluczyk do dorobienia sobie, ewentualnie jakiś namiar na dobrego gościa co by to ogarnął? Kula jest zapięta ale nie posiadam kluczyka Z góry dziękuje za informacje i pomoc
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Audi A4 B7 Avant w wersji bez haka fabrycznego. Kupiłem używany hak oryginalny (ALKO) z modułem i teraz się zastanawiam jak się do tego zabrać a mianowicie do jego zamontowania. Montował ktoś z Was? Czy trzeba przekodować Vcds-em? Czy jest jakaś gotowa wiązka z kostką przystosowana do wpięcia modułu haka? Proszę o podpowiedzi i sugestie. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  6. marek5599

    Czarny dym

    Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną dymienia z rury w moim aucie. Dym widać że jest aż czarny i występuje okresowo. Posiadam a4 b7 silnik 2.0 TDI BPW 140 KM z DPF. Dodam tylko jeszcze że tak mi się zrobiło po powrocie z urlopu, po dość szybkiej i długiej jeździe (160-190 km/h). Dymienie nie występuje cały czas tylko okresowo, silnik pracuje równo, trzyma moc, wszystko jest ok. Przebieg w moim aucie 270 tys km a jeżdżę na oleju Liqui Molly TopTec 4200, 5W30- czyli odpowiedni ze specyfikacją 507.00 Dodam jeszcze że mój motor nie "gubi" oleju więc nic nie dolewam od wymiany do wymiany. Miał ktoś taki przypadek? Proszę o podpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam
  7. Napisano 15 grudzień 2014 - 20:54 Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma( chyba że przy przyspieszaniu na 2 biegu). Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje... Napisano 22 grudzień 2014 - 12:24 Witam wszystkich. Dzisiaj dostałem się do instalacji PD i dogiąłem wszystkie konektorki. Robie próbe... a tu to samo . Zastanawiam się nad zakupem nowej instalacji do PD, ale czy to coś da ?? Na komputerze zero błędów. Co na to poradzicie?? Pozdrawiam Napisano 22 grudzień 2014 - 12:45 Zloguj w czasie jazdy ( gdy szarpie ) grupy 08 ,18 , 23 i pokaż Może jest jakiś problem w zaopatrzeniu pompek w paliwo Witam Wszystkich !!!! Usterka usunięta !! Cieszę się bardzo że nie władowałem się w duże koszty, przy okazji przebadałem sobie diagnostycznie silnik i podzespoły. Powód szarpania okazał się bardzo błahy... otóż nieorginalny ( zamiennik ) FILTR PALIWA. Kupiłem tańszy i w dobrej wierze wymieniłem na NOWY filtr paliwa a konkretnie firmy DENCKERMANN za ponad 25 zł. Po wszelakich próbach i kombinacji co to może być za powód szarpania sam doszedłem do wniosku że może mam felerny filtr paliwa... Kupiłem nowy filtr ale firmowy firmy MANN, założyłem i nie to auto !! Teraz zachowuje się tak samo jak przed wymianą na filtr firmy DENCKERMANN. Także szczerze nie polecam kupować tanich filtrów... Pozdrawiam i myśle że komuś moja wskazówka będzie pomocna
  8. Witam wszystkich. Dzisiaj dostałem się do instalacji PD i dogiąłem wszystkie konektorki. Robie próbe... a tu to samo . Zastanawiam się nad zakupem nowej instalacji do PD, ale czy to coś da ?? Na komputerze zero błędów. Co na to poradzicie?? Pozdrawiam
  9. Dziekuje Piotrze za praktyczne porady. Z tego co zauważyłem to nie jest na silikon pokrywa. Tylko jak poradzić sobie z odpięciem odmy, (czy ją nie zapowietrze itp. ) oraz jak ustawić rozrząd aby sciagnac pokrywe... Myśle że sam jako amator a nie mechanik poradze sobie Prosze o porade i z góry dziękuje... Pozdrawiam Marek
  10. Witam. Powiedzcie mi koledzy czy jest jakaś większa filozofia do dostania się do kostek pompowtrysków w moim silniku BPW... ? Rozebrałem obudowe i więcej nic na razie sam nie rozkręcałem...Zobaczyłem że musiałbym odkręcać wiecej śrub, bo ten silnik jest niezle zabudowany... Jest tam jakas uszczelka i czy nie namieszam sobie jak ściagne ta czarna drugą obudowe kolo EGR?? Sprawdziłem jedynie połączenie fajek do świec żarowych, ale PD są zapewne gdzieś bardziej schowane... Pozdrawiam i prosze o pomoc ew. fotki i instrukcje...
  11. Dziękuje Ci Piotrze za zainteresowanie tematem. Tak się zastanawiam nad zaślepką EGR ale nie wiem czy to coś pomoże. Wybieram się także na diagnostyke komputerem. luźne konektory PD-ków ----- co to może oznaczać i jak to naprawić?? Gdzie to się znajduje? Jaki koszt naprawy? Ogólnie to zaczne od podpięcia auta pod komputer.
  12. Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma( chyba że przy przyspieszaniu na 2 biegu). Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje...
  13. Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma. Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...