Skocz do zawartości

marek5599

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek5599

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    DGL

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia marek5599

0

Reputacja

  1. marek5599

    Czarny dym

    Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną dymienia z rury w moim aucie. Dym widać że jest aż czarny i występuje okresowo. Posiadam a4 b7 silnik 2.0 TDI BPW 140 KM z DPF. Dodam tylko jeszcze że tak mi się zrobiło po powrocie z urlopu, po dość szybkiej i długiej jeździe (160-190 km/h). Dymienie nie występuje cały czas tylko okresowo, silnik pracuje równo, trzyma moc, wszystko jest ok. Przebieg w moim aucie 270 tys km a jeżdżę na oleju Liqui Molly TopTec 4200, 5W30- czyli odpowiedni ze specyfikacją 507.00 Dodam jeszcze że mój motor nie "gubi" oleju więc nic nie dolewam od wymiany do wymiany. Miał ktoś taki przypadek? Proszę o podpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam
  2. Napisano 15 grudzień 2014 - 20:54 Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma( chyba że przy przyspieszaniu na 2 biegu). Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje... Napisano 22 grudzień 2014 - 12:24 Witam wszystkich. Dzisiaj dostałem się do instalacji PD i dogiąłem wszystkie konektorki. Robie próbe... a tu to samo . Zastanawiam się nad zakupem nowej instalacji do PD, ale czy to coś da ?? Na komputerze zero błędów. Co na to poradzicie?? Pozdrawiam Napisano 22 grudzień 2014 - 12:45 Zloguj w czasie jazdy ( gdy szarpie ) grupy 08 ,18 , 23 i pokaż Może jest jakiś problem w zaopatrzeniu pompek w paliwo Witam Wszystkich !!!! Usterka usunięta !! Cieszę się bardzo że nie władowałem się w duże koszty, przy okazji przebadałem sobie diagnostycznie silnik i podzespoły. Powód szarpania okazał się bardzo błahy... otóż nieorginalny ( zamiennik ) FILTR PALIWA. Kupiłem tańszy i w dobrej wierze wymieniłem na NOWY filtr paliwa a konkretnie firmy DENCKERMANN za ponad 25 zł. Po wszelakich próbach i kombinacji co to może być za powód szarpania sam doszedłem do wniosku że może mam felerny filtr paliwa... Kupiłem nowy filtr ale firmowy firmy MANN, założyłem i nie to auto !! Teraz zachowuje się tak samo jak przed wymianą na filtr firmy DENCKERMANN. Także szczerze nie polecam kupować tanich filtrów... Pozdrawiam i myśle że komuś moja wskazówka będzie pomocna
  3. Witam wszystkich. Dzisiaj dostałem się do instalacji PD i dogiąłem wszystkie konektorki. Robie próbe... a tu to samo . Zastanawiam się nad zakupem nowej instalacji do PD, ale czy to coś da ?? Na komputerze zero błędów. Co na to poradzicie?? Pozdrawiam
  4. Dziekuje Piotrze za praktyczne porady. Z tego co zauważyłem to nie jest na silikon pokrywa. Tylko jak poradzić sobie z odpięciem odmy, (czy ją nie zapowietrze itp. ) oraz jak ustawić rozrząd aby sciagnac pokrywe... Myśle że sam jako amator a nie mechanik poradze sobie Prosze o porade i z góry dziękuje... Pozdrawiam Marek
  5. Witam. Powiedzcie mi koledzy czy jest jakaś większa filozofia do dostania się do kostek pompowtrysków w moim silniku BPW... ? Rozebrałem obudowe i więcej nic na razie sam nie rozkręcałem...Zobaczyłem że musiałbym odkręcać wiecej śrub, bo ten silnik jest niezle zabudowany... Jest tam jakas uszczelka i czy nie namieszam sobie jak ściagne ta czarna drugą obudowe kolo EGR?? Sprawdziłem jedynie połączenie fajek do świec żarowych, ale PD są zapewne gdzieś bardziej schowane... Pozdrawiam i prosze o pomoc ew. fotki i instrukcje...
  6. Dziękuje Ci Piotrze za zainteresowanie tematem. Tak się zastanawiam nad zaślepką EGR ale nie wiem czy to coś pomoże. Wybieram się także na diagnostyke komputerem. luźne konektory PD-ków ----- co to może oznaczać i jak to naprawić?? Gdzie to się znajduje? Jaki koszt naprawy? Ogólnie to zaczne od podpięcia auta pod komputer.
  7. Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma( chyba że przy przyspieszaniu na 2 biegu). Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje...
  8. Witam. Jestem posiadaczem A4 B7 2,0 TDI silnik BPW z DPF i od jakiegoś czasu zauważyłem że przy wyższych obrotach silnik zaczyna się dławić ( przerywa ), Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej jeździe albo podczas wyprzedania. Jak sie jeździ bardzo powoli i mniej dynamicznie to tego problemu nie ma. Na postoju wciskając pedał gazu w podłogę silnik przy obrotach ok 5000 faluje i skaczą obroty miedzy 4500 a 5000. Dodam że filtry ( oleju, paliwa,powietrza) zostały wymienione, jest odpowiedni olej i stan oleju. Co może być przyczyną przerywania na wyższych obrotach. Prosze o porade i o pomoc. Z góry dziękuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...