Skocz do zawartości

Elvis_P

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elvis_P

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Elvis_P

0

Reputacja

  1. Autko na sprzedaż, leasing się kończy i czas na zmiany. Przesiadam się na Arteona . Samochód kupiony w polskim salonie z pełna historią. Jeżeli ktoś zainteresowany zapraszam na prv.
  2. Witam Mam ten sam problem. Jak się tam dostać? Trzeba zdjąć podsufitkę? Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    No nie chciałem za bardzo podnosić Nm, właśnie przez skrzynię. Niby multikulti wytrzymuje do 400Nm ale wolę tego nie sprawdzać na sobie .
  4. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    A u mnie wyszło tak:
  5. beda pasowac...jedynie inne wtyki od poduch beda Ale rozumiem, że dla ogarniętego elektryka to nie problem? Czy trzeba będzie skasować jakieś błędy po przekładce?
  6. A czy fotele z przed lifta będą bez problemu pasować do wersji po liftingu? Z góry dzięki za informację.
  7. U mnie identycznie. Motor potrafil wogóle się nie nagrzać na trasie Berlin-Szczecin . Usterka usunięta w ramach gwarancji przy przebiegu około 40 tyś. Poza tym nie mogę złego słowa powiedzieć o tym silniku, a nalatane mam już 65 tyś. Zużycie oleju na poziomie 0,5l.na 10 tyś. Realne spalanie w "zakorkowanym" miescie to około 10l., ja nie wiem jak niektórzy uzyskuja średnie 7,5. Może na trasie tak, a i to nie na autostradzie tylko na szosie przy 90km/h. Pozdrawiam
  8. Elvis_P

    AMI iPhone 5s

    Przez BLUETOOTH ci nie pojdzie , inna sprawa jak bys miał NAWIGACJE MMI 3GMusisz kupic sterownik AMI w schowek oraz kabel do niego A w MMI 3G LOW pójdzie przez Bluetooth ?
  9. I jednak okazało się że padł żarnik. Masakra jakie badziewie produkują za grubą kasę. Na szczęscie wymiana w ramach gwarancji .
  10. Witam Ja mam ten sam problem. I nie wiem czy od razu jechac do serwisu (samochod na gwarancji) czy to jednak żarnik. Troche nie chce mi się wierzyć żeby ksenon padł po dwóch latach, jak prawie cały czas jeżdzę na dzeinnych ledach. Tym bardziej że jak się już odpali to świeci w normalnym kolorze. W poprzednim aucie jak mi się ksenon przepalił to najpierw świecił na filetowo . Spróbuję przełożyć żarniki. Możecie mi podpowiedzieć czy przy przekładaniu mam odłączyć aku ? Wiem że na żarniki idzie bardzo wysokie napięcie i nie chce żeby mnie zabiło hehe.
  11. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego: ...."Marka: Audi Model: A4 Pojemność: 1.8 Oznaczenie: TFSI , CJEB Moc: 170 Rocznik: 2013 Skrzynia biegów: Multitronic Witam W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm. Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."... I bądź tu mądry Już są pierwsze wykresy po modyfikacji: http://www.a5klub.pl/index.php?topic=3693.0 No to w Gdańsku już wiadomo gdzie można zrobić. Teraz czekamy na resztę kraju, a ja najbardziej na szczecin.
  12. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego: ...."Marka: Audi Model: A4 Pojemność: 1.8 Oznaczenie: TFSI , CJEB Moc: 170 Rocznik: 2013 Skrzynia biegów: Multitronic Witam W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm. Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."... I bądź tu mądry
  13. Do regulacji masz takie gumki. Dwie są w klapie i dwie na podszybiu. Możesz nimi wyregulować docisk klapy, zlikwidować luzy . Można jeszcze regulować wysokość rygla tego od zamka Ale z tego co wiem to do tej operacji trzeba zdjąć całą plastikową zabudowę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    No to mniej więcej wszystko jasne . Orientujecie się może czy ktoś w moim mieście albo okolicach jest w ogóle w stanie coś takiego zrobić? Z drugiej strony nie wiem czy jest sens szukać bo koszty mogą być powalające
  15. Elvis_P

    Chiptuning 1.8 TFSI

    No tak. Gość w Vtech-u nawet nie zapytał sie jaki to silnik hehe. Masakra Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...