Skocz do zawartości

komandos1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O komandos1987

Osiągnięcia komandos1987

0

Reputacja

  1. Sprawdz poziom oleju w skrzyni.
  2. Witam kolego. troszke dziwna sprawa Posiadam ten sam silnik ale przy 100 km/h mam okolo 2.5 tys przy 120 km/h mam dopiero 3 tys. Niestety nie moge Ci na chwile podac oznaczenia mojej skrzyni.
  3. Kolego kabelek ma dlugosc maksymalnie 40 cm wiec ta czesc trzeba wpiac gdzies w kabinie samochodu wlasnie ta wtyczka. Dzieki za info gdzie ten czujnik sie znajduje, to moze po kabelku sobie polece, niestety tutaj mam strasznie utrudniony dostep do kanalu a niestety filtr jest od dolu, wyobraz sobie ze za godzine postoju na kanale w warsztacie powiedziele mi 400 koron czyli jakies 200 zl (tylko postoju).
  4. Czyli dobrze mi sie wydawalo. A wiesz moze kolego gdzie mniej wiecej znajduje sie znajduje sie wtyczka w ktora trzeba sie wpiac? Poniewaz rozebralem cala oslone pod kierownica i nie udalo mi sie nic pasujacego znalezc. A Vag-iem testowalem deske rozdzielcza pod katem wychylem wszystkich wskazowek i temp oleju pozostawala nieruchomo. Tak wyglada ten kabelek i wtyczka.
  5. Witam serdecznie. Szukalem informacji na forum jednaak nie udalo mi sie iczego znalezc. Problem moj polega na braku reakcji wskaznika temperatury oleju czy to podczas normalnej jazdy czy podczas testu VAG-iem. Wskazowka dzialala do momentu wyciagniecia licznika. i tu rodzi sie moje pytanie. Na zdjeciu zaznaczylem wtyczke do ktorej podpiety byl kabelek(po numerze znalazlem info ze sluzy do immo) jednak gdy przyjrzalem sie sciezkom na plycie glownej licznika to wydaje mi sie ze biegnie ona wlasnie od wskaznika oleju do tej wtyki. Czy ktos sie orientuje czy sygnal biegnie po tym kabelku czy po zlaczach do licznika. Z góry dziekuje za pomoc.
  6. Witam mam na imię Kamil. Pochodzę z okolic Jędrzejowa. Ostatnio stalem się dumnym posiadaczem Audi A4 z silnikiem 1.8 T z 1996 r. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...