-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O fuso
Osiągnięcia fuso
0
Reputacja
-
no niebardzo wyszlo taniej niz regeneracja tylnych bez piaskowania i malowania proszkowego a w Samli nawet nie chcieli się podjąć regeneracji ze względu na pływające jarzmo i brak prowadnic do tego wiec ja cenowo jestem bardzo zadowolony ---------- Post dopisany 27-04-2014 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2014 at 18:58 ---------- dawno nie pisałem, to coś naskrobie zaciski w końcu zostały zamontowane na aucie niestety w międzyczasie awarii uległa prawa zwrotnica, otwór na sworzniu jeszcze od czasów poprzedniego właściciela był rozbity i miał luzy wymiana wahacza dużo nie pomogła bo nadal dochodziły z tamtąd stuki , niestety ostatnio się tak nasiliły że postanowiłem zająć się sprawą , najpierw szukałem używki ale nic sie nie znalazło więc przyszedł czas na regeneracje tego co było w aucie, rozwierciliśmy gniazdo sworznia wytoczyliśmy spasowaną tulejkę która została wprasowania i obspawana , teraz wszystko gra i buczy dzieko pomocy forumowego kolegi "mateogda" audi dostało nowe obuwie na tył i 18" w końcu mogły zagościć na aucie
-
Paczal paczal to kiedy my zaczynamy taki projekt? :-D Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
-
A wystarczy poprosic :-P Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
-
Pany nie chce nikt kupić moich 18" BBS RX207 ?? z 2 oponami pirelli z dużą ilością bieżnika ?? oddam za 1700zl
-
No spot byl fajny co do skody to jest 2012 :-P Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
-
no u mnie również za***ista różnica wszelkie niedomagania systemu zniknęły jest miuttt ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 21:38 ---------- zaciski do przodu się robią
-
Układ hamulcowy | Korektory siły hamowania | inter-rally.pl tu masz różne do wyboru , co do ospałości układu hamulcowego to zapytaj mechaników co sądzą o przewodach w stalowym oplocie zamiast gumowych , ja zapodałem na wszystkie koła i jest różnica co do serwa zamiast pompy dwusekcyjnej ponoć jest nieziemska różnica
-
heh to u mnie z korektorem jest w drugą stronę bo mam całkowicie zapieczony na zamkniętym przepływie i tył praktycznie nie działa, jestem na etapie szukania czegoś taniej niż w aso chociaż jest pomysł na jakiegoś regulowanego tiltona lub coś w tym stylu
-
słabe zwieracze ziomuś czy co??
-
ta,fuso tyle wie,co mu mateo powie:decayed: Zagadaj do niego Ja mam młodą żonę i dwójkę dzieci na wychowaniu, nie loguje niczego co ma więcej niż 200 KM... czyżby jakieś ale do mnie??
-
Nie ja na tym sie nie znam :-P Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
-
moje są z 1,8/2,0 TFSI (beru ZSE033) w silniku 2,2T one są praktycznie plug and play tylko inna wiązka jest potrzebna, same cewki są na klik wiązkę ogarnął mateusz http://a4-klub.pl/pozostale-audi-77/s4-c4-2-2t-quattro-251459/index2.html co do objawów u mnie to: - wypadające zapłony na wolnych - falowanie obrotów - szarpanie przy dużych obciążeniach - wywalało z gazu przy szybkim wkręcaniu się motoru - na końcu spadek mocy
-
mi pomogło, bo moje już były w stanie agonalnym przez co już nawet instalacja LPG nie działała prawidłowo , a teraz jest przeciąg i na PB i LPG
-
hehehe Bieniek musimy kiedyś spróbować się na trasie seta jest po konwersji cewek od TFSI i zaczęło to dopiero jechać a właśnie pytałeś się kiedyś na spocie ile seta ma mocy , przy przeróbce wiązki znalazłem naklejkę na kompie