Skocz do zawartości

andy-vip

Pasjonat
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O andy-vip

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki. Auto z Kanady i tam nie ma pre sense city w standarcie. Może wiesz Grzegorz jak zakodować przez vcds : Pre sense city Sign assist Lane assist Dzięki za pomoc.
  2. Ja też poproszę. WAUENCF50JA135340 Dziękuję.
  3. Posiadam kamerę na przedniej szybie która obsługuje mi HBA. Czy ta kamera wystarczy do uruchomienia u mnie czytania znaków drogowych i np. Awaryjne hamowania? Czy potrzeba innej kamery?
  4. Najlepiej moduł kup z odciętymi wtyczkami. Oczywiście jak się da najdłuższe przewody. Bo będziesz miał kłopot z wtyczkami. Polutujesz i w koszulki termokurczliwe. Gotowe. Wiązka od haka do modułu może być jakakolwiek, oczywiście najlepsza oryginalna. Ale z uciętymi kablami przy wtyczkach to i tam musisz schemat mieć i lutowanko.
  5. Nie przyjmuje kodowania bo z tego co pamiętam potrzebny pin. Dlatego bije błędami. Zakoduj odpowiednio STG10 i po krzyku. Poszukaj jest gdzieś.
  6. Masz wszystko i montaż to 2h dla kogoś w miarę kumatego. Wracając do tematu to nie potrzeba ci żadnych śrub. Zdejmiesz zderzak 15 min, odkręcisz belkę i właśnie te śruby wykorzystasz do przykręcania haka. Schemat instalacji masz w 1 poście. Poczytaj w jaki sposób się go czyta. Tę kostkę którą masz w tej panice wtykasz w zakupiony moduł haka. Również instalację od haka wpinasz w moduł i koniec. Zostaje kodowanie. Mogę Ci zrobić zdjęcie modułu ale tam nie ma wyboru dobierz do swojego auta. Koszt to 150-300 zł.
  7. Pomierzyłem i mam pobór prądu na postoju. Coś mi nie usypiają wszystkie systemy. Wiem że po wyjęciu bezpiecznika E4 7.5A w bagażniku pobór spada do 0. Bezpiecznik E4 to mmi. Pytanie jak jest z tymi bezpiecznikami bo w bagażniku E4 to mmi i z prawej strony z przodu też pisze 7,5A mmi. Czyli za ten system odpowiada 2 bezpieczniki? Może ktoś podpowie.
  8. andy-vip

    Rozrząd w 2.0 TFSI

    Poniżej zdjęcie mojego silnika w całej okazałości. Chciałem pokazać mniej doświadczonym jak wygląda rozrząd, ile jest łańcuchów i prowadnic. Wszystko widać jak na tacy. Dodam, że dokładnie jest to silnik CDNC z 2010 roku.
  9. Ja dzisiaj podjąłem próbę montażu i odpuściłem. Nie wiem jak u was ale u mnie w a5 sportback stanąłem przed rozebraniem połowy podsufitki. To jest hatchback i wiązka klapy idzie w podsufitkę. Odpuściłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. Loguj wszystko oprócz wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  11. Musisz włączyć moduł haka i zakodować parktromik. Bez wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. Raczej nie będzie błędów. Nie będziesz kodował wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  13. Aaa fakt. Przycisk parktromika daje impuls ze jest włączony wsteczny bieg. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  14. O co chodzi z kablem do przycisku parktronik ? Pisze żeby podłączyć przewód do pinu 3 w przycisku parktronik. Na ktoś może schemat za co odpowiada pin 3 w tym przycisku. Pytam bo nie mam tego przycisku. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  15. Tak pomoże. I jak jedziesz 200km to weź sobie klucz do świec. Przeczyścisz i pojedziesz dalej. Taki Masz efekt jak bierze ci ok albo więcej niż1 litr na 1000km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...