
andy-vip
Pasjonat-
Postów
120 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O andy-vip

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki. Auto z Kanady i tam nie ma pre sense city w standarcie. Może wiesz Grzegorz jak zakodować przez vcds : Pre sense city Sign assist Lane assist Dzięki za pomoc.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
andy-vip odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Ja też poproszę. WAUENCF50JA135340 Dziękuję. -
Posiadam kamerę na przedniej szybie która obsługuje mi HBA. Czy ta kamera wystarczy do uruchomienia u mnie czytania znaków drogowych i np. Awaryjne hamowania? Czy potrzeba innej kamery?
-
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Najlepiej moduł kup z odciętymi wtyczkami. Oczywiście jak się da najdłuższe przewody. Bo będziesz miał kłopot z wtyczkami. Polutujesz i w koszulki termokurczliwe. Gotowe. Wiązka od haka do modułu może być jakakolwiek, oczywiście najlepsza oryginalna. Ale z uciętymi kablami przy wtyczkach to i tam musisz schemat mieć i lutowanko. -
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Nie przyjmuje kodowania bo z tego co pamiętam potrzebny pin. Dlatego bije błędami. Zakoduj odpowiednio STG10 i po krzyku. Poszukaj jest gdzieś. -
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Masz wszystko i montaż to 2h dla kogoś w miarę kumatego. Wracając do tematu to nie potrzeba ci żadnych śrub. Zdejmiesz zderzak 15 min, odkręcisz belkę i właśnie te śruby wykorzystasz do przykręcania haka. Schemat instalacji masz w 1 poście. Poczytaj w jaki sposób się go czyta. Tę kostkę którą masz w tej panice wtykasz w zakupiony moduł haka. Również instalację od haka wpinasz w moduł i koniec. Zostaje kodowanie. Mogę Ci zrobić zdjęcie modułu ale tam nie ma wyboru dobierz do swojego auta. Koszt to 150-300 zł. -
Pomierzyłem i mam pobór prądu na postoju. Coś mi nie usypiają wszystkie systemy. Wiem że po wyjęciu bezpiecznika E4 7.5A w bagażniku pobór spada do 0. Bezpiecznik E4 to mmi. Pytanie jak jest z tymi bezpiecznikami bo w bagażniku E4 to mmi i z prawej strony z przodu też pisze 7,5A mmi. Czyli za ten system odpowiada 2 bezpieczniki? Może ktoś podpowie.
-
Poniżej zdjęcie mojego silnika w całej okazałości. Chciałem pokazać mniej doświadczonym jak wygląda rozrząd, ile jest łańcuchów i prowadnic. Wszystko widać jak na tacy. Dodam, że dokładnie jest to silnik CDNC z 2010 roku.
-
Ja dzisiaj podjąłem próbę montażu i odpuściłem. Nie wiem jak u was ale u mnie w a5 sportback stanąłem przed rozebraniem połowy podsufitki. To jest hatchback i wiązka klapy idzie w podsufitkę. Odpuściłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Loguj wszystko oprócz wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Musisz włączyć moduł haka i zakodować parktromik. Bez wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Zmiany w układzie chłodzenia przy montażu haka holowniczego w A4 B8
andy-vip odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Raczej nie będzie błędów. Nie będziesz kodował wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Aaa fakt. Przycisk parktromika daje impuls ze jest włączony wsteczny bieg. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
O co chodzi z kablem do przycisku parktronik ? Pisze żeby podłączyć przewód do pinu 3 w przycisku parktronik. Na ktoś może schemat za co odpowiada pin 3 w tym przycisku. Pytam bo nie mam tego przycisku. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Tak pomoże. I jak jedziesz 200km to weź sobie klucz do świec. Przeczyścisz i pojedziesz dalej. Taki Masz efekt jak bierze ci ok albo więcej niż1 litr na 1000km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka