Skocz do zawartości

mivec1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mivec1989

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    GDA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mivec1989

0

Reputacja

  1. sprawdz czujnik oleju w misie olejowej )
  2. Witam Panowie, jakiś miesiąc temu zakupiłem a4 b6 2.0 ALT ,z silnikiem wszystko wporządku żadnych niepokojących objawów pracy,natomiast męczy mnie jedno pytanie,dziś zajrzałem do komory i z tyłu ukazała się swobodnie wisząca brązowa kostka 4- pinowa (zupełnie nie wpięta) od czego może ona być?Kabel od niej idzie od grodziówki,stojąc przodem do silnika ,wpiąłem ją z prawej strony,niedaleko zbioorniczka od plynu chłodniczego. Bez celu ktoś jej nie wypinał..jest już na miejscu lecz chciałbym się dowiedzieć od jakiegoś forumowicza jakie ma zadanie ten czujnik. Pozdrawiam Żadnych podpowiedzi?
  3. Musashi dzieki za zainteresowanie, bylem przy aucie, zdjalem oslony i prawie mi oczy wypadly tak jak wypadly spod oslony czesci rozrzadu.. Napinacz hydrauliczny na miejscu ale blaszka od niego nie, rolka napinacza ma urwana szpilke, kolo zebate od paska ma slady obccierania sie o cos.. Jak i sam pasek dostal w dupe.. Jestem zszokowany ze w jednej chwili przez okolo 200m narobil sie taki cyrk.. Co w takim przypadku robic, reklamowac rozrzad? Zrobilem na nim jakies 2000km firma INA. Jakie moga byc nastepstwa tego ze przy 80-90km/h pekla ta sruba od rolki? Dodam ze auto nie stanęło deba tylko swobodnie dotoczylo sie do alejki, ale nie zakrecilo juz..
  4. Gasnie, gdy migala przekrecalem drugi raz kluczyk i bylo ok, raczej to nie immo bo przecież on ma za zadanie dzialac przy odpalebiu auta a nie podczas jazdy
  5. Witam wszystkich. dzisiejszego dnia jadąc do miasta jak zawsze auto odpaliło od strzała,po przejechaniu paru km uslyszalem jakby cos stukneło,auto zwolnilo jakbym zredukowal bieg przy konkretnej predkosci..silnik zgasł..nie reagował na gaz ,gdy juz doturlalem sie do bezpiecznego miejsca,spróbowalem go odpalic,silnik kreci ale towarzyszy mu przy tym specyficzne cykanie,bylo tak rowniez jak dojezdzalem do zatoczki. Nie wiem czy to nie jest problem immo ponieważ czesto zaczela mi się zapalac kontrolka po przekreceniu kluczyka,dopiero po drugim przekreceniu gasła i mozna bylo jechac.. jakies sugestie Panowie?? CCCO p.s dodam że 2 miesiace temu auto mialo wymieniony rozrzad i wszystko co przy tym idzie.
  6. Ja bym stawiał również na to że pompowtrysk leje przez to że uszczelniacz sie sypnał.. no z tego co mi mówili to jakiś litr wiecej jest Po paru dniach audiczka lata aż miło, zestaw naprawczy na pompki załatwił problem, dziękuję wszystkim którzy próbowali pomoc w moim sprawie.
  7. Podstukiwania pod pedałem sprzęgła? Może dwumasa się już sypie..
  8. Witam Panowie,dziś po wizycie u Panów z TUNE - UP ,prawdopodobnie okazało się,iż źle leje jeden pompowtrysk, przewody cisnienia sprawdzone, ok , turbina sprawdzona również ,olej do dolotu nie leci, okazuje się że mam ponad stan na bagnecie lane było równe 4L oleju przy wymianie bo tyle wchodzi do AJMa.. Logi na kompie super,lepiej być nie mogło no ale jak to diagnoza wyszła okazuje się ,że ropa dostaje się do oleju,stad ta ostra woń spalin i kopcenie. Na co stawiacie głowica czy pompki szlak trafił. Fachowiec stawia ,że pompke szlak trafił a wymiana rozrządu w żadnym stopniu do tego się nie przyczyniła,poprostu pech. POZDRO CCCO
  9. Sprawdzę ale jeśli by tak było to jak by sie zmieniał to raz by kopcił raz nie ,a kopcenie jest cały czas.. chyba że się myle. mam jeszcze jedno pytanie czy tym autem wogóle można gdziekolwiek podjechać do mechanika na diagnostyke czy nie ruszać bo bedzie kaplica? ogolnie auto pracuje normalnie tylko że kopci strasznie..
  10. Witam Panowie, Zwracam się do was z prośba o pomoc,mianowicie ostatnio moja B5 zaczęła kuleć.. wszystko było wporzadku do wymiany rozrządu, wymieniłem rozrząd wszystkie filtry paski olej itd..jednym slowem to co trzeba przy takiej operacji.. Pewnego ranka wyszedłem do pracy odpalam audika, wszystko ok,zajechalem pod prace i zaczał nierówno pracować. Po godzinie wyszedłem do auta,cofajac do tyłu zobaczyłem kłęby siwo niebieskiego dymu ,i w tym momencie zaczął sie problem. po paru godzinach wracając z pracy do domu auto opdaliło jak zwykle bez problemu,pracowało normalnie, pomyślałem chwilowy kaprys diesla,lecz po przejechaniu 200-300m audiola zaczeła kopcić w dodatku pojawił się stuk w silniku i nie równe obroty,wszystkie objawy po połowie drogi do domu zniknęły..no może troche nadal kopcił,mam 8km do domu z pracy, dzis po dwóch dniach nie ruszania audi poszedłem sprawdzic jak zareaguje na inna temperature otoczenia. Kopci nadal jak lekko zwiekszę obroty, dym siwy ,lecz na parkingu jest czarna sadza,co to może być?? Dodam jeszcze,że zrobiłem na wymienionym rozrządzie bez problemu jakiesś 200 km i nie było żadnych problemów,mechanik sprawdzał logi pompek i wyszło +/- 0.5 więc stwierdził że kondycha ok,gdy problem się pojawił stwierdził że może to być pompka lecz nie usterka mechaniczna tylko problem może leżeć od strony elektroniki (cewki) nie jestem mechanikiem więc za wiele nie wywalcze swoimi domysłami,więc zwracam się do was. w tygodniu ogarne kogoś od VCDSa ale chce też zobaczyć co waszym zdaniem mogło się stać. Pewnie powielam temat lecz chciałbym żeby Ci co maja pojęcie mogli się wypowiedzieć indywidualnie do mojego problemu , z góry dzieki i pozdrawiam wszystkich klubowiczów.!! Mój silnik to 1.9tdi 116KM AJM PD
  11. Jako że jestem już trochę czasu na forum dziś postanowiłem oficjalnie się z wami wszystkimi przywitać,a więc , WITAM WSZYSTKICH MANIAKÓW CZTERECH PIERŚCIENI NA MASCE " COOO "
×
×
  • Dodaj nową pozycję...