Skocz do zawartości

emdzej91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emdzej91

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Radolfzell am Bodensee

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia emdzej91

0

Reputacja

  1. Witam Zna ktoś numery pinów jakie tam siedzą, chce puścić kabel do głośników bez wiercenia, Nr wtyczki 8K0972702
  2. Ona chyba z obu stron jest taka, pozatym łozysko ma wystawać 0.5 do 0.8mm z gniazda
  3. U mnie jest podobnie juz od 2 lat cos wlansie tak skrzypi na poczatku sporadycznie teraz juz non stop, zbadam ta nakretke i zobaczymy czy cos pomoze
  4. Nie robiłem zdjęć a wyszło mi bardzo podobnie jak na filmie wyżej. Drzwi miałem już wygłuszone. Standardowo siedza chyba 20cm głośniki ja użyłem http://www.ebay.de/itm/MDF-Profi-Lautsprecher-Adapter-Ringe-für-Audi-A4-B8-8K-ab-2007-A5-8T-8F-ab-2007/112333911691 zeby zamontowac HXy, a do wysokich tanów przy lusterkach nie ma poprowadzonych kabli bo tam w sumie nie ma co i gdzie prwadzic puszczasz tylko kabel po drzwiach do dołu no i trzeba dziure wyciąć na niskotonowy w tej zaślepce przy lusterku chyba ze chcesz sie pomęczyć i zamontować je w podszybiu.
  5. Planuje na początek przyszłego miesiąca: https://www.carhifi-store-buende.de/audio-system-hx-165-sq-evo Tu wideło: https://www.youtube.com/watch?v=juw2wCFxgOw Dam znać czy sie opłacało EDIT: Oplacalo sie, pod samym radiem jest niebo a ziemia
  6. Witam, Od dłuższego czasu (ok rok) irytują mnie dragnia/stukanie/obstukiwanie/postukiwanie na pedale gazu zaczęło sie to przy ok 210tkm na nierównościach na drodze tzw hopkach jak zawieszenie lekko sie wznosi to poczas tej chwili gdzie auto jest w wyższej pozycji czuć było takie "obstukiwanie". Aktualnie Auto ma prawie 250, nieraz pedał dosłownie łaskocze po stopie, na początku stawiałem luz półosi tam gdzie idzie zmodernizowana kapa luzu nie było ale na wszelki wypadek wymienilem, wyjechalem od mechanika i bylem w siódmym niebie ale po parudziesięcu kilometrach znowu.... Czepiłem sie drugiej strony, łożyska stożkowe, wymienione wyjechałem od mechnaika ale po 200km znowu.... Od tamtej pory dałem sobie spokój ale co w tym czasie zauważyłem że jak jade po nowej wysokiej jakości drodze tzw "stole" gdzie prawie opon nie slychac - zero drgań, ale im gorsza nawierzchnia tym jest gorzej tzn pedał od gazu funduje mi darmowe łaskotki których nie znosze. Dodam jeszcze ze pare tyś km zrobiłem z uszkodzoną gumą na przegubie ale do czasu założenia i po założeniu nowej takiego efektu nie było ( przeguby wymieniane pomiedzy 180 i 200tkm na SKFy). Na zimówkach efekt wystęuje troche mocniej niż na letnich. Na szarpakach byłem ale nikt sie niczego nie doszukał... Jakieś pomysły? Sugestie?
  7. Wymienic plyn hamulcowy najlepiej z przeplukaniem ukladu i dobrze podajnik sprzegla odpowietrzyc, jak nic to nie da to wina dwumasy.
  8. Poradzil ktos sobie z ta skrzypiaca wersalka? Pojechalem wczoraj na urlop i na ostatnich kilometrach po dolach tak zaczelo skrzypiec/trzeszczec/chroborac ze az ludzie sie dziwnie patrzyli....
  9. Mechanik sie dobrał, chyba sanki z jednej strony odkręcał ale nie wiem czy mam racje i to sie tak zanywa nie znam sie. Przeguby skf obydwa przed ok 50tkm wymieniane z tym ze jedna strona pare tys bez smaru jezdziła i cos mi wlasnie z tej strony prstryka tak jakby paznokciem o karte plastikowa podczas powolnej jazdy do przodu ze skreconymi nawet delikatnie kolami w lewo. Jak sie juz calkiem lipa zdrowi to znowu sie za to wezme i mymienie chyba cale polosie od skf sa nowe po 200ojro sztuka i wtedy zamelduje jaki rezultat.
  10. Tez mialem wyczuwalne mrowienie na pedale od gazu i wibracje przy czym gdy auto sprezynowalo podczas jazdy mrowienie sie nasilalo i pedal zaczynal powibrowywac mechanik wymienil obydwa lozyska stozkowe bez zdejmowania skrzyni tylko musial zawieszenie odkrecic z jednej strony. Przez tydzien auto jak nowe smigalo i potem sie znowu zaczelo delikatnie mrowiec. Teraz czasem auto wibruje przy 140-160 czasem nie, czasem lekko czasem mocno tak samo z mrowieniem na pedale od gazu. Ponizej 100 wszystko jest ok.
  11. Uaktualni ktoś fotki w pierwszym poście albo wrzuci foto gdzie cza dziury zrobić?
  12. Pozwole sobie odkopac temat, mam ten sam objaw mrowienia pedalu gazu tylko ze w b8, przy pszyspieszaniu nic nie czuc czasami tak jest ze podczas jazdy tez nic nie czuc czasem jak jade po autostradzie to napierdziela niemilosiernie, jak to dokladnie bylo u ciebie? Da sie zdiagnozowac takie lozysko krecac kolem na podnosniku? Rozumiem ze to radlager byl - lozysko kola?
  13. Podlaczam sie do pytania, mam tak samo, mechanik stwierdzil ze jest lekki luz na dolnym wachaczu i rozerwana oslona przegubu.
  14. U mnie po takiej naprawie za 2 dni stukniecie wrocilo (robil mi majster serwisu AUDI prywanie swoim warsztacie w DE), a moj mechanik w PL odrazu powiedzial zebym to olal i przy wymianie sprzegla sie wyjmie skrzynie i kolo w Stalowej Woli od reki tuleje wprasowuje za stowke Jezeli w ASO robil i dal numer TPI to musieli dac nowa bo w tpi pisze ktore czesci trzeba wymienic przy takiej naprawie
  15. Automat od firmy ZF nie ma z tym problemu i skrzynie w v6 i v8 silnikach tez nie maja Tutaj TPI po Niemiecku [pdf]: http://www.easypaste.org/file/1TPvfk/TPI.2023718.13.1.pdf?lang=pl i film:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...