
Kolo91
Pasjonat-
Postów
164 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kolo91

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Motkowice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jest na połączeniu silnika ze skrzynią przy podstawie filtra oleju
-
Witam, Proszę o sprawdzenie logów. Logi grup 1,13 i 7 są na zimnym silniku. Natomiast drugi log jest na silniku po przejechaniu 20 km i ok godzinie postoju( temp. silnika ok 50 stopni). Mam problem z odpalaniem auta czasem na zimnym, a najczęściej po krótkiej przejażdżce i postoju. Chciałbym sprawdzić czy to nie wina uszczelnień pompo wtrysków. LOG-01-001-013-007.CSV LOG-01-013-018-023.CSV
-
Mam podobnie. Tylko ja już wymieniłem pompę i brak różnic w paleniu. Moc w odczuciu większa, lepiej się zbiera.
-
Witam Po nocy moje A4 ciężko pali to znaczy czasem za pierwszym dłuższym kręceniem lub przy drugim. Nie za każdym razem tak jest, czasem zapali od szczała. Im cieplej tym dłużej kręci z mojego odczucia. Wyczyściłem cały dolot, kolektor ssący, egr i klapę gaszącą. Wymieniłem vacum pompę, ponieważ stara już puszczała olej do ropy. Po tym zabiegu wróciła moc i gładziej wchodzi na obroty ale odpalanie nic się nie zmieniło. Filtr paliwa nowy. Rozrząd wymieniony w lipcu też brak różnicy. Co może być przyczyną? Czujnik położenia wału? VID_20191108_061326.mp4 VID_20191114_063021.mp4 VID_20191115_062821.mp4 Log 1.xlsx
-
Pewnie się da tylko nie przez telefon, mnie nie chcieli tego przez telefon powiedzieć.
-
Jeszcze wtyczkę od egr sprawdź, czasem może być uszkodzony pin
-
Ja od trzech lat to miałem tylko problem z egr i klapą gaszącą
-
oj nie zawsze. W moim przypadku pu zaślepieniu był muł jak diabli. Szukaj na szrotach podobnych zaworów i gumkę przeszczep. U mnie pomogła i jest szatan na drodze.
-
Błąd który wpisałeś jest od programowania klucza do otwierania. Może paliwo się cofa.
-
Audi A4 B7 2.0 BPW- problem z mocą, kopceniem na biało!
Kolo91 odpowiedział(a) na Michał Dobrosielski temat w 2.0TDI
albo gdy ma się czas i inne auto na zastępstwo. Można samemu to rozebrać. Ja tak uratowałem oryginał gdy klapka się urwała. A zamienniki nawet oryginalne są gorsze, wolniej reagują na zmiany położenia klapki. -
to rozbierz siłowniczek klap. Przekręcić trzeba górą, pociągnie do siebie i śrubokrętem zdejmij z dźwigienki. Może membrana pękła
-
Może kolektor ssący zasyfiony. Mój przypadek był taki, że słabo wchodził z dołu na obroty. Po czyszczeniu ustąpił problem. A błędy są?
-
bo to się z silniczkiem zdejmuje
-
-
tak jak wcześniej napisałam lepiej czyścić niż wymieniać. Proste 800 zł na drodze nie leży. A pracy dużo przy czyszczeniu nie ma. Włożyć w preparat na kilka minut, wodą spłukać i założyć. Jak nie zapomnę to fotkę preparatu i co potrafi wrzucę