Jump to content

Zerwi

Pasjonat
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Zerwi

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    WZ

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Weź szarą taśmę klejącą, zaklej drzwi dookoła ,albo samą ramkę przejedz się kawałek i będziesz wiedział w którym miejscu. Jak to drzwi kierowcy to wsiądziesz przez pasażera.
  2. Ja byłem w zeszłym roku w https://www.tucepi.net/ivana/index.htm co prawda drugie piętro, ale dwa niezależne pokoje z dużymi podwójnymi łóżkami, dwie łazienki i jedna kuchnia , dwa balkony jeden z widokiem na morze, drugi z widokiem na góry, to wszystko miałem w wersji 2+1, praktycznie piętro do dyspozycji. Dom przy Jadrance. Nigdy nie brałbym w pierwszej linii, ze względu na przejazd autem deptakiem. Tyko że ja jeżdżę to tej miejscowości we wrześniu. Jakoś nie wyobrażam sobie tego miejsca w ścisłym sezonie, tak ręcznik przy ręczniku. Jeżeli chcesz pokonać tą trasę sam na raz, to daj znać powiem Ci jak to zrobić.
  3. Teresa Bödő: ul. Dózsa György 30B Kőröshegy tel. 0036306181679 zjazd na Balatonfoldvar Tam nocowałem jak jechałem do Chorwacji. W tym roku też się wybieram więc chyba tam też będę nocował. Ona jest Polką. Język węgierski mnie przeraża nie jestem w stanie się z nim dogadać nawet z pomocą rąk ,więc jej pomoc jest dla mnie nieoceniona.
  4. Dokładnie .Tylko Li-ion jakąkolwiek. Za każdym razem jak akumulatory niedomagały kupowałem nowy fajans. I za każdym razem jak chciałem użyć, to by musiałem wcześniej naładować a i tak trzymały tylko parę wierceń. Teraz wywalone mam oryginalne akumulatory i wstawiłem ogniwa z laptopa. W tej chwili nawet jak biorę(bez skojarzeń) taką wkrętarkę po kilku miesiącach od naładowania, to mam nadal sprawną. Nie kupuj wkrętarek akumulatorami Ni-cd.
  5. Ale ten błąd oznacza że brak jest czynnika ,a jeżeli jest na pewno, to może być uszkodzony czujnik ten przy chłodnicy ,a jeżeli nie on, to kable idące do niego.
  6. Kabel z żółtej kostki, niebieski z fioletowym paskiem. Niestety nie wiem który to pin, bo jest wypięty.
  7. A czy przy wymianie głowicy były wymieniane szpilki?
  8. Trzeba wypiąć pin z kostki idącej do licznika ,ale niestety nie pamiętam który. Jak nikt Tobie nie pomoże, to sprawdzę u siebie, ale dopiero w sobotę będę miał taką możliwość. Na forum było podane który to kabel ,ale nie mogę znaleźć.
  9. Za 80 zł to chyba się nie opłaca spawać http://alegratka.pl/ogloszenie/zwienczenie-do-altan-lacznik-wierzby-25020661.html . Ja waliłem śruby przez kantówkę i belkę (nie podobają mi sie te blachy bo są zbyt widoczne). Robiłem tylko wcięcia w kantówkach żeby lepiej się opierały na belkach. Słupy i i wieniec robiłem z kantówek 10x 10 . Są tylko 4 słupy altana (podłoga) ma wymiary 4 x 4. Altana kosztowała mnie z 600 zł ,ale miałem dostęp do palet typowych jak i nadwymiarowych.
  10. http://ogrodosfera.pl/blog/wp-content/uploads/2014/10/2.jpg ja korzystałem z takiego łącznika na szczycie, a po rogach długie śruby przez kantówkę.
  11. Kurcze przepłaciłem ,ja u nich zapłaciłem 20 euro za osobę ,chyba słabo się targowałem. Ale i tak polecam, dają poczęstunek alkoholi i fig. Wiśniówkę z kardamonem mają zajeb....ą .
  12. Wiesz to magicy hehe. Można by było spróbować taki patent, tylko gdzie kupić taki gumowy sznur? Na alledrogo wpisz hasło"weżyk silikonowy"
  13. Zobacz na coś takiego jak MACLAREN TECHNO XT. Jest to prawie typowa parasolka.
  14. Roboty jest na cały dzień od rana do wieczora . Na forum jest gdzieś opis zdjęcia deski dotyczący wymiany nagrzewnicy więc trochę podobnie (szukałem ale nie mogę znaleźć ,ale jest gdzieś w czeluściach tego forum). Z tego co pamiętam są dwa rodzaje parowników w tym modelu . Nie bierz się za zdjęcie deski w taki upał jak jest teraz bo nie dasz rady.. Przy demontażu segreguj śrubki w pudełka, rób zdjęcia . Przy okazji sprawdzisz sobie silniczki od klap do których niema dostępu. Lepiej nie ściągać całego "modułu" z nagrzewnicą ,lepiej jest rozłączyć na samochodzie( to pudło składa się z dwóch części) ,a wtedy odejdzie Ci robota z układem chłodzenia.
×
×
  • Create New...