Skocz do zawartości

DanielMod

Pasjonat
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

266

9 obserwujących

O DanielMod

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Między czasie zrobiłem drugą B7 BPW Ośka , na 3.0 TDI CTBA z 2017 roku + oczywiście Quattro :-) Samochód jeżdzi w Holandii
  2. Niestety nie było mnie dawno na forum , niestety brak czasu , praca i modyfikacje samochodów znajomych , obserwujcie temat bo przez zimę czas na ciąg dalszy modów w moim A4 , mija prawie rok od swapu , Audi jeździ i ma się dobrze , jeździ po kraju i zagranicy Wrzucam jakiś nowy film żeby nie było nudno
  3. Dziękuję za polecenie dodam że to była nocna akcja Quattro też można dołożyć niestety nie przez OBD
  4. Tak temat odczytu wałka mi znany też chwilę myślałem jak zrobić i było dłubanie w sofcie , emulator itp testowałem kilka rozwiązań na początku ;-) Tak jak mówisz kilka czujników nie jest wogole potrzebne paliwowo dodatkowa pompa. Ekologia wyrzucona włącznie z chłodnicą spalin . Leży mi lekki wałek GTB25 jak pamiętam , myślałem coś najpierw na tym ogarnać moze jakie 2568 , potem widziałem Darkside ma GTD2872 niby w żeliwie i muszli VZK . Teraz też narodził się plan na S300V xd . Sprzęgło mam mocne jednomas custom ALU + tarcza i docisk Sachs Performance , na tyle ile dała seryjna VZK sprawdza się znakomicie zobaczymy dalej hehe przerabiałemtemat dwumasu w 2.0 TDI i od początku był pomysł na taki custom zamach
  5. Postawiłem na EDC16 Wszystko działa włącznie z tempomatem , oczywiście da się połączyć EDC17CP44 z budą B7 , ale ja robiłem na EDC16. Niestety seryjna GTB2260VZK nie pozwala przekroczyć 330km i 740 Nm ..
  6. Na szybko podczas robienia logów 3 bieg żeby nie było że nie jeździ
  7. Wreszcie będzie wygodniej RAVAGLIOLI KPX337LWR do podnoszenia niskich fur wjechał na garaż ?
  8. W tym momencie jest około 320 km i 670 Nm , więcej nie chcę dmuchać na tej suszarce . Seryjnie siedzi tu GTB2260VZK . Niedługo wskoczy 2568VZK zrobione na kolkę , oczywiście wtedy MAP 4 bar , czujnik Rail 2700 bar i zobaczę co z tego wyjdzie . W dalszym planie turbo John Deere S200V , pompa i wtryski oczywiście nie będę zdradzał na razie jakie Dodam że sprzęgło jest mojego pomysłu , lekkie koło Alu z wymienią wkładka cierną , więc nawet jak spiek zje powierzchnię to wymieniam wkładkę i heja dalej ?
  9. Oni to już dawno nie są zadowoleni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...