danielstol

Pasjonat
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

1 obserwujący

O danielstol

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Mielec

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Robiłem sobie kiedyś taka BRD z kołem CAHA i była różnica z 200 obr niżej w wstawaniu. Tak jak pisałem na zwykłym kole przy 2 tys obr było 315 Nm z kołem CAHA około 360, więc spora różnica. Co do pompek do BRD widziałem że Fratelli Bosio robi mocniejsze pompki PPD.
    2. Widze że masz 2.5 tdi , jeśli nie przeszkadza Ci jak bedzie bardzo głośno zrób przelot 2.5 '' z rury nierdzewnej , V6 będzie pięknie brzmiała na takim wydechu . Ja mam taki wydech w 2.0 tdi i jak na dyszla w miarę fajnie to gada :-) Albo przelot i wstaw jakieś końcowe przelotowe też będzie znaczna poprawa .
    3. To trzeba szukać używki np. z 2007 roku . Moje GT1749Va wymontowane z BPW wykładam niedługo do taty AJM , turbo w stanie naprawdę dobrym ori nie regenerowane , więc idzie poszukać coś w fajnym stanie . Co do regeneracji to są warsztaty które robią to bardzo dobrze , oczywiście trafiają się tez takie regenerowane które nie chcą wstawać czy trzymać zadanego doładowania .
    4. I wszystko jasne. U mnie w BPW z tego węża właśnie chłodzona była chłodniczka spalin przy Egr, przy usuwaniu jej złączylem poprostu węże. Teraz podepne tam chłodzenie vklr :-) Co do tematu Mateusztbg zrób logi dynamiczne grupy 1, 4 i 11 już coś będzie wiadomo :-)
    5. Tak pakiet 2x S-line ,
    6. Ja chyba podłącze się w węże które szły kiedyś do chłodniczki spalin :-) Ty gdzie się wpinałeś? 😁 Sorry że nie w temacie.
    7. BRD właśnie jednemu wstaje pięknie a drugi narzeka bo leniwa , trochę z tymi turbinami loteria . Na BRD serii było tylko 315Nm przy 2000 obr , po zmianie na kute koło kompresji było 360 Nm więc różnica spora . Dodam że u mnie głowica 8 zaworowa , na 16 napewno powinna lepiej wstawać . Też kupiłem 2060 VKLR niedługo montaż :-)
    8. Jeśli bez zmiennej goemetrii to albo GT1549s albo GT2052s , jeśli chcesz Turbo VNT to jeśli się nie mylę to inny zawór N75 oraz zbiorniczek podciśnienia .
    9. Turbo BRD jest słynne z tego że pózno wstaje i jak już wstaje to gwałtownie . Pomaga trochę kute koło kompresji od CAHA .
    10. Ja zawsze synchro ustawiam na około -0,5/-0,7 i jest Oki
    11. Tak tylko sama rura nierdzewka 2.5" Niedługo będzie Downpipe 3"bo wpada inne Turbo a reszta zostaje tak jak jest 2.5" Tutaj ostry start :-D
    12. Tak dokładnie to prawda :-)
    13. Widziałem kilka wykresów prawie po 300 koni i 540 Nm na GTD2060 i HF80 :-)
    14. Taa bo kolegi kolega mówił . To oczywiście sam jeżdżę na przelocie w BPW i to 2.5 cala gdzie w w ori puszcze DPF dziurka ledwo widoczna i jeszcze turbina się nie rozleciała . U znajomych wyciągałem DPF czy to w BPW czy BRD i żadnego problemu nie ma . :-)
    15. Ja mam 225/45/17 ale 235/45/17 też będzie oki :-)