danielstol

Pasjonat
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

1 obserwujący

O danielstol

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Mielec

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Daj redukcję na 38 mm na ori wąż sporo tego w sieci jest do kupienia . Będzie najszybciej a przy doładowaniu jakie może dać gt1749Va bez problemu wystarczy .
    2. Też oglądałem kiedyś 2 auta u niego , szukałem b7 dla kolegi , takie bajki jak opowiada to może dziecku na dobranoc mówić Typowy handlarz a auta no cóż dobrze że aż tak strasznie daleko nie miałem to nie straciłem wiele czasu jazdę i oględziny .
    3. W sedanie jest we wnęce koła avant pod tylną kanapą albo po prostu książka serwisowa .
    4. Klapa gasząca którą ktoś chcę Ci wspawać w dolot teraz masz zintegrowaną w EGR własnie , jesli go usuniesz pozbawisz też dolot klapy gaszącej która się przydaje , silnik miękko gaśnie oraz w razie rozbiegania sie silnika zamknie dopływ doładowanego powietrza :-)
    5. Tak dokładnie robiłem 2 takie zamiany tyle że w jednej siadła BRD z kołem CAHA. Co masz zamiast Dpf? Pusta puszkę czy DP jakieś? :-)
    6. Turbo jest duże tak tak , co powie na jakieś GTB , według tego tunera powinno wstawać wtedy jeszcze pózniej . Moje 2060VKLR ma 1.6 bar przy 1800 obr , przy 2100 ma 2 bar a to już naprawdę locha . Po prostu seryjna KKK bv43 tak wstaje .
    7. Masz rację AJM/AVB miał cieńszy kolektor ssący niż AWX/AVF , w b7 czy to 1.9 BKE/BRB czy 2.0 Tdi 8V jest taki sam gdyż jest nowsza budowa EGR sterowany elektronicznie oraz elektroniczna klapa gasząca i ten osprzęt w w 8 zaworówkach jest taki sam . Tak turbo GT1749VA i przejściówka 38 mm montaż i strojenie i powinno być bezpieczne 160 km .
    8. Musisz kupić przejściówkę na wąż turbo. Na allegro wpisz przejściówka Awx. Reszta P&P.
    9. W miejsce pytajnika .
    10. Górą najlepiej odkręcić chłodniczke spalin jest dużo łatwiej , no i oczywiście puszkę filtra powietrza :-)
    11. Dokładnie bez logów nic nie wiadomo , jak wchodzi w tryb awaryjny to napewno sterownik daje info o błędach. Może trafiasz na warsztaty które mają wogole problemy z diagnostyka Twojego auta i wymieniają wszystko w ciemno.
    12. Pod Twoim tematem jest właśnie temat odnośnie wstawania Turba BRD wystarczy przeczytać i wszystko będzie jasne. Pisałem tam co poprawi dynamikę tego silnika.
    13. Bipy będą chyba takie same bo BKE to też Edc16 ale będą lały raczej więcej na czasach wtrysku z mapy BKE bo mają większe otworki w rozpylaczu.
    14. Podejdą ale od 2.0 Tdi 8 zaworów . Szukaj pompek BJ od BPW , najbardziej wydajne będą :-)
    15. Proponuję zmianę na Turbo GTB2060VKLR , u mnie czeka właśnie na montaż, taka turbinka będzie wstawać jak szalona,z BRD nawet hybrydy z kołem CAHA dużo więcej nie uzyskasz. Tutaj masz fajny stage dla silnika BRD