Skocz do zawartości

Killer098

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Killer098

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    SY

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Killer098

0

Reputacja

  1. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/79296-lista-modulow-komfortu-z-opisem-funkcji/ Poczytaj, znajdziesz dużo odpowiedzi na pytania takie jak co podchodzi pod MK. Możesz nawet mieć zalany ten moduł, jest on w pod fotelem kierowcy.
  2. Zobacz czy zapisały się jakieś błędy i zrób test zegarów. Wszystko oczywiście za pomocą kabla
  3. W a4 b7 na 99% były tylko bixenony, nie było tam żadnych żarówek H1/4/7 tylko żarówki do jazdy dziennej (obudowa ba15s). Jest dokładnie tak jak mówisz, w soczewce siedzi przesłona i elektromagnes, mało tego jak dobrze wsłuchasz się to dobrze słychać jak przesłona otwiera się jak uruchamiasz światła drogowe
  4. Jakie ledy pasują w miejsce zwykłych żarówek DRL ? Żarówki led do świateł dziennych w obudowie BA15s. Obczaj sobie np. na motohid.pl
  5. Z tego co się orientuje to nie ma tam żadnego pływaka tylko prosty czujnik na zasadzie jest płyn -->płyn zwiera, obwód zamknięty jest, nie ma błędu. Brak płynu, obwód jest otwarty, jest błąd. A jak to wygląda znajdziesz chociażby tu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15479-wymiana-przelacznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pelnego-fis/
  6. Z tego co google mówią to są to światła tylne, lewe + prawe
  7. W kodowaniu musiałby się ktoś inny wypowiedzieć bo po prostu nie ogarniam tego za dobrze, zdziwiło mnie to że była mowa o cabrio a sterownik pokazał błąd tylnych drzwi lewych/prawych, cabrio nie ma tych drzwi, chyba że się mylę. Jedynie co przychodzi mi na myśl to skasować wszystko jeszcze raz i spróbować odłączyć aku na dłuższy czas. Fajnie byłoby jakby wypowiedział się jeszcze ktoś starszy doświadczeniem wśród tych samochodów
  8. Trochę Ci ich wysypało, wykasuj te błędy i zobacz czy zmieniło się coś. Podejrzewam że nie gaśnie Ci podświetlenie przez błędy związane ze sterownikiem drzwi, sterownik może "myśleć" że są one otwarte i nie gaśnie podświetlenie tych przełączników/przycisków. Jak już mówiłem spróbuj wykasować te błędy.
  9. Bodajże jest to adres 46 Central Conv. ---> i 02 Fault Codes
  10. Dokładnie tak powinno być, wszystko gaśnie po 30 sek. Odpowiedzialny jest za to moduł komfortu, podepnij kabel i obczaj czy nie ma jakiś błędów.
  11. Jak vag nic nie da to spróbuj może odłączyć aku na jakiś czas, 10-15min. Może da to coś. Jak u kumpla fis pokazywał jakieś dziwne wartości to pomogło mu to.
  12. ???? Możesz sprecyzować pytanie ? Podejrzewam że zamiast t miało być d czyli LPG do TFSI. Technika idzie do przodu, są już 5 generacje, tzw. faza ciekła i to nawet do TFSI lecz są one troszkę drogie
  13. Killer098

    bi xenony

    Widzę że sam Sobie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące kosztu lampy w ASO, a lampę poznasz po homologacji, Anglik to bodajże E11.
  14. Killer098

    bi xenony

    200 - 300zł bez przetwornicy i tak jak kolega powyżej napisał, około 500zł w górę z przetwornicą. Pamiętaj żeby szukać europejskich wersji
  15. Czy legalne ? Na pewno nie, tylko org. lampy mają homologację xenonu Poza tym reflektor musi mieć soczewkę bo jak założysz do zwykłych odbłyśników hidy to będziesz oświetlał też przelatujące samoloty Czy dobre ? To zależy jaką kupisz chińszczyznę, droższą czy tańszą Ogólnie nie polecam Ci hidów, lepiej dozbieraj i kup bixenon, jedna lampa z przetwornicą powinna kosztować około 600 zł z przetwornicą (znany portal aukcyjny). Pamiętaj też że pojazd musi posiadać system poziomowania i czyszczenia lamp, ale w praktyce ludzie nie rzadko zakładają tylko zaślepki spryskiwaczy na zderzak, a regulację (poziomowanie) zostawiają ręczną. Jak mało Ci to odsyłam do lektury ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/32669-xenon-czy-ktos-zakladal/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...