Skocz do zawartości

vsl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vsl

Osiągnięcia vsl

0

Reputacja

  1. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    rozrzad wydaje sie byc w dobrym stanie bynajmniej w porownaniu do tych s4ek ktore ogladalem zanim sie na ta zdecydowalem a klepania nie ma jeszcze i oby jak najdluzej od ostatniego razu minelo troche czasu auto zrobilo 10.000km mozna powiedziec bez problemowo 2 razy wlaczyl sie check engine zwiazany przednia lewa lampa ktora ma nieszczelnosc i tendencje do parowania check wlaczal sie gdy w wilgotny dzien uzywalem swiatel "dlugich" i w tej lampie sie wlasnie zawieszaly te swaitla i wlaczal check. Znajomy podeslal mi rozwiazanie to jest wymiana oringow poziomowania lamp po ktorym parowanie ustepuje i jak znajde wolna chwile to zajme sie tym problemem pozatym spalanie srednie oscyluje ok 14l co wydaje sie rozsadne odnosnie osiagow, auto dostalo duzo dobrej chemii i jak mam tylko czas to staram sie czyscic i pielegnowac udalo mi sie tez przed urlopem znalezc minute zeby strzelic pare fotek lepszego sortu na dniach wymiana oleju/remote starter/ i zabezp spodu przed sola i zimowki pozdrawiam Upadate kilometry leca 215.000 auto caly czas jest wiernym kompanem podrozy od ostatniego razu wyszlo kilka pierdolowatych usterek a to przewod od spryskiwaczy, przewod od wspomagania(dosc popularna usterka zwiazana z wiekiem auta i prawdopodbnie wada materialowa ktora szczegolnie teraz w 9-10 letnich s4 wystepuje) no i urwala sie oslona pod autem po stronie pasazera pare zdjec z ostatniego wypadu - s4 w swoim zywiole i maly bonus z nudow View My Video
  2. bo znalazlem taki zestaw na ECS i wydal mi sie dosc ciekawy
  3. a w seryjne 18' w s4 b6 wejda tarcze 352mm x 52 z zaciskami z cayenne? czy trzeba szukac 19 ?
  4. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    wydech jednak bedzie kompletny, chyba magnaflow podbno ladny i soczysty-zobaczymy a co do kol jak zostanie na dluzej czyli na przyszly rok to do wiosny cos tam wymysle
  5. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    rnse LEd? to sa jakies LED i nieLED?
  6. vsl

    Wady i zalety 4.2 V8 BBK

    co do 10w60 zapytalem tego mechanika o zdanie powiedzial ze w zasadzie bardzo ma rzadko do czynienia z tym olejem jedynie w jednostkach stricte wyczynowych, ktore z zasady sa bardzo luzno spasowane i dopiero w chwili porzadnego rozgrzania jednostki osiaga swoje wlasciwosci i skwitowal ze moze zalac ale na moje ryzyko
  7. vsl

    Wady i zalety 4.2 V8 BBK

    i tego Ci zazdraszczam.... nie jest to glowny oddzial ale przedstawicielstwo na ten region zobaczymy co tam za kwaitki wyjda w piatek, dam znac co i jak zaraz po wszystkim a swoja droga facet przez telefon od razu zalecil olej ten o ktorym pisalisc syntec liqui moly 5w40 i odrazu zaznaczyl ze na kazdym innym oleju silnik bedzie gorzej pracowal,szczegolnie z tym przebiegiem taka ciekawostka ---------- Post dopisany 25-07-2014 at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2014 at 13:32 ---------- kompresja wyszla na kazdym cyl 135 poza 5 i 6 gdzie bylo 130 wg nich jest ok diagnostyka wyszla bez zadnych bledow co podobno dziwna sprawa zeby bbk nie wyplulo bledow w sumie wszystko bylo swiezutkie wyglada na to ze wymieniane co 5000km swiece suchutkie rowno zuzyte zmienil na takie same jakie byly irydowe boscha olej LM5w40 plus stabilizator do oleju lucasa czy fuchsa nie pamietam no i filtry po wszystkim cos tam jeszcze zrobil vagiem - nie wiem jak to okreslic ale chyba chodzilo o takjakby ponowna kalibracja zaplonow itp nie wiem nie znam sie na tyle konkluzja jest taka ze mam obserwowac zuycie oleju do nastpenj wymiany za 5000km jesli bedzie ok to mozna myslec o jakims tuneupie indywidualnym czy tym gotowym z JHM a moje odczucie jest takie ze auto przyjemniej jezdzi co do BBK mial s4 z kompressorem od JHM pelnym kitem i stwierdzil ze niestety ten silnik wymagal caly czas jakiejs obslugi mechanicznej i dla osoby ktora wiekszosci spraw nie moze sobie sama ogarnac to strasznie ciezka sprawa do utrzymania ... koszt samych czesci sprzeglo rozrzad kompresor i innych pier**l ok 22.000$ wszystko JHM, stwierdzil tez ze jesli sie chce miec mocniejszy silnik najlpiej "bulletproof" rs4 i pogodzic sie z czyszczeniem zaworow co rok albo s4 b5 i druga skarbonka bez dna tylko duzo mniej awaryjna
  8. vsl

    Wady i zalety 4.2 V8 BBK

    na piatek jestem umowiony do jhm bedzie zmiana oleju 5w40 liqui albo motul a wczesniej plukanie filtry oleju paliwa powietrza/ swiece nowe compression test i ecu tune up jesli wszystko bedzie sprzyjalo
  9. vsl

    Wady i zalety 4.2 V8 BBK

    ja mam s4 2005 przebieg w tej chwili 204.000 zauwazylem trzy rzeczy na ktore mnie zaczely zastanawiac: i w sumie chcialbym zebyscie cos tu doradzili ci ktorzy macie wieksze doswiadczenie bo za 2-3 dni auto jedzie do mechanika na pierwszy wiekszy serwis oleje filtry ew jakies niedomagania itp itd 1. auto dopoki bylo serwisowane w audi ok. 170.000 jezdzilo na castrolu 10w40(bodajze ale jutro zedytuje jak spojze w papiery) natmiast nie wiem czemu wlascieil od konca serwisowania przez audi zaczal lac castro 0w30 i na tym oleju auto jezdziobecnie. Jako ze autem jezdze prawie 3 tyg kupilem 2l oleju uczuluony tym co wyczytalem w tym czasie zrobilem 1500km i wlalem 1.5l oleju. predkosci max nie przekraczaly 130km/h natomiast do tych 130 pare razy przycisnalem. wiec jazda mieszana ostra z lagodna 2.silnik raz po mocnym ganianiu rano przy odpalniu puscil chumrke... wiec poprosilem o poprowadzenie kogos eski ja pojechalem za nia przy przyspieszaniu nie kopci 3.przy rozruchu czasem troszke zarzegocze na sekunde potem cisza, poza tym nie ma jakichs niepokojacych dzwiekow, chodzi rowniutko czy 40 czy 20 na dworze bez roznicy. przy 176.000 byl robiony serwis na 4900$ jutromoze wrzuce skan co bylo robione. no i zasatanawiam sie czasem musze troszke dluzej pokrecic silnikiem zanim odpali ale nie jest to jakas ogromna roznica stad moje pytania: -jaki olej polecacie? wiem ze piszecie motul/liqymoly tyle wiem ale ktory jednak bedzie lepszy i jaka lepkosc -jakie swiece -na co radzilibyscie zwrocic uwage aby mechanik to sprawdzil oczywiscie bez wyjmowania silnika na razie? natomiast co do auta potwierdze to co pisali inni po zakupie tego auta w moich oczach sens traci kupno nowego auta gdzie auta 5 razy drozsze przy tym aucie wygladaja jak tanie zabawki i jeszcze jedno auto daje takie wrazenie ze ktos w nim polaczyl dwa swiaty pierwotna sile duzej v8 i technologiczne dopracowanie audi/jakosc wyjatkowy wozek pozdro dzieki za pomoc
  10. vsl

    S4 B6 S4 4.2 pytanie o spalanie

    ja na pierwszym pelnym tankowaniu zrobilem 450km jazda mieszana z przewaga po miescie i krotkie dystanse wynik spalania sredni 13.7 pokazal komputer chwilowe spalanie w miescie w korku 20+l bez korka noca ok 8l w trasie 100km/h 8-10l w trasie 120-140km/h 10-13l (zalezy czy z gorki czy pod gorke ale ogolnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony troche mialem obawy po zbyt wielu zyczliwych stwierdzeniach ze 200km zrobie na pelnym baku itp nic z tych rzeczy pali tyle ile powinno palic takie auto pozdrawiam
  11. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    tak dokladnie w b6 widzialem w kilku egzemplarzach podczas poszukiwan auta ale zastanawia mine jedno w b6 RNS nie byl obslugiwany z kierownicy bo ona byla taka sama jak u mnie czyli bez przyciskow i widzialem 2 takie przypadki i zastanawiam sie czy to byly poprodukcyjne upgrejdy czy jak? druga sprawa mnie nurtuje czy RNSe w b7 roznil sie od tego w b6 czymkolwiek chodzi mi o soft i funkcjonalnosc?
  12. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    z tym 3m chce taki efekt osiagnac jak na b7 kolegi no i jakosc foli 3m jest fantastyczna natomiast co do RNSe'a ciekaw jestem jak bedzie z funkcjonalnoscia pełnego menu? czy nie bedzie "martwych" opcji ktore przykladowo dzialaja w b7 a w b6 juz nie beda i jak to sie zgra z ta kiera z ttski? jak zbiore czesci do kupy to racze jbedzie mi to podlaczal ktos kto sie na tym zna
  13. vsl

    [ B6 - BBK] s4

    co by tu duzo pisac: 2005 audi s4 200.000km silnik BBK 4.2 v8 skrzynia man 6 kolor srebrny felgi orginalne "avus" ? 18 a w wyposazeniu chyba to co zdazylem zauwazyc wersja kanadyjska: -zegary w km/h bez wstawek milowych -ta opcja ze nie ruszysz bez sprzegla -szyberdach -czarne skory recaro -czarna podsufitka -sciemniajace sie lusterka kompasem czy jak to sie zowie -standardowe radio 6cd i kaseciak na widoku - no i duzo duzo gadzetow jak to w skach nie znam zbytnio sie na audi wiec nie bede wymienial bo pewnie sporo pomine ale ile raz ywsiadam tyle razy odkrywam cos nowego auto ma troche kosmetycznych pier**l do ogarniecia ale jak na 200.000km i 9 lat to nie jest zle wewnatrz mam dwie rzeczy do ogarniecia schowek pasazera sie "wysypal" ale to chyba standard w b6/b7 i plastik do wpinania pasow od kierowcy na zewnatrz musze ustawic przednia prawa lampe i wymienic prog od strony kierowcy (pewnie spadl na lawarku nie mniej jednak ogarnie sie to w trakcie kosmetyki rysek i zadrapan co do modyfikacji w planach: -blade'y na drzwiach w 3m karbon -ten plastik przy wydechach tez 3m carb -cupra lip z przodu -wydech magnaflow koncowy, chyba ze okaze sie (po zglebieniu tematu) ze mozna pociagnac kompletny wydech bez problemow z wyskakiwaniem "check" oraz bez reperkusji na Emission test to zrobimy pelny przelotowy bez katow magnaflow z Xpipe czy jak tam sie to zwie zeby ryczalo a moze co km wpadnie ale bardziej mi na dzwieku zalezy -amory pewnie bilstein b16 - z zaufania do marki -no i wymiana opon bo teraz sa jakies chinskie evergreeny a musi byc cos cos bedzie sie tryzmalo drogi latem i zima pewnie conti albo micheliny pozatym ma byc na co dzien do pracy na weekend do parku i na lekkie zabawy na torze a w srodku? plan byl aby wrzucic RNSe ale jesli trzeba bedzie miec na dachu tego ogonka i rzezba jakies wiercenia itp to odpada pogodze sie z kasieciakiem mial byc srebrny trim ale to ciemne drewienko z dnia na dzien coraz mniej przeszkadza i coraz bardziej podoba sie i bedzie kiera najchetnie jak w nowej tts/ttrs, ciemna, perforowana, 3ramienna, z okraglym srodkiem (piekna) i tylko dbac o silnik bardzo fajny zwierzak i to by bylo na tyle mam jakies liche zdjecia po zakupie ale jak bedzie czas to zrobie lepsze i wrzuce piszcie komentujcie doradzajcie
  14. Witam wszystkich od jakiegos czasu posiadam srebrne s4 i jak to w zyciu, zapewne bede potrzebowal pomocy i rownież chetnie sie tez udziele jesli bede potrafil pomoc, pozdrawiam serdecznie forumowiczow!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...