Skocz do zawartości

Aleksanderr

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aleksanderr

Informacje

  • Imię
    Aleksander
  • Miasto
    WWL

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Aleksanderr

0

Reputacja

  1. U mnie przy gwałtownym ruszaniu słychać "kruszenie, zawadzanie czegoś o jak by zębatkę" a przeguby są dobre. Wychodzi że poduchy ale daje sobie narazie z nimi spokój
  2. Ja miałem łapę z przodu, w sumie chętnie kupię albo numer katalogowy by się przydał
  3. Na allegro jest skąpy wybór chyba że nie umiem szukać, najdroższe to lemfordera
  4. Ten kabelek może być anteną centralki
  5. Dołączę się, jakiej firmy polecacie? Jest pełno tematów na forum aż w głowie muli. Do wymiany wystarczy kanał i żaba?
  6. Rozrusznik bęndix nie wiem jak się pisze... A alternator podobno było wszystko popalone/nadpalone od obciążenia. (Często trzylitrowego busa odpalałem i inne auta:( )
  7. Miernik już mam, 11v na uruchomionym silniku Alternator wyjąć do speca czy pojechać autem ? Jak lepiej? Alternator zregenerowany. 300zł :/ ale śmiga Rozrusznik 200zł. Jest git.
  8. a ktoś testował akumulatory topla ? Nie najtańsze, przeznaczone głównie do maszyn, bardziej odporne na ładowania i rozładowania. Jakieś opinnie?
  9. ja mam tylko po stronie kierowcy na powrocie u pasażera git i zmieniałem wycieraczki miejscami i bez zmian, nadal ta lewa nie zbiera. Ten "ramię" tak ma
  10. Ktoś polecany w Warszawie i okolicach ? Nie mam juz ochoty ładować w ten samochód kasy. W przeciągu roku władowałem w niego swoją wartość.
  11. Witam, od kilku dni mam kłopot z kontrolką akumulatora. Po odpaleniu któregoś dnia zaczęła się żarzyć. Więc pierwsze co to nie ładuje alternator. Ale gdy zacząłem gnębić temat znalazłem informacje że powinna się palić gdy się nie ładuje. Niestety miernika nie mam a na vagu w któreś grupie znalazłem jakieś napięcie pokazało 11.9V ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów samochód dalej odpala tak jak odpala, nie widać że światła święcą słabiej nic. Dzisiaj jak wstawiałem auto do garażu na włączonym zapłonie było widać jak się żarzy (nie świeci a powinna) i samochód bez problemu odpalił a po odpaleniu zgasła. Gdzie szukać przyczyny ? Od czego zacząć ? Niestety nie mam miernika pod ręką Dodam że aku już jest słaby i chyba automat rozrusznika nie zawsze załapuje bo czasem muszę przekręcić kilka razy kluczyk by zaskoczył. Vaga posiadam, żadnych błędów. NA forum czytałem nic nie znalazłem. A nie mam ochoty już więcej ładować kasy w skarbonkę;(
  12. Jak nie lubisz się bawić każdy serwis car-audio Ci to zrobi. W sumie napewno sam byś dał radę, najwiekszy problem to chowanie przewodów
  13. Oki jutro wolny dzien bede sie bawił po ogólnie chodzi ze rozpędza sie do setki w 20 sek i max 150km/h i szukam przyczyny
  14. Niestety to nie takie proste. To nie są wymienne diody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...