Skocz do zawartości

vendorr

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vendorr

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vendorr

0

Reputacja

  1. Witam Panie/Panowie, jestem po swapie hamulcu na 320/288 i przyznam jest mega różnica. Polecam każdemu. A kumpel ma pytanko czy dałoby radę po vinie rozkminić co on ma teraz: Wauzzz8e04a095027 dzieki za info. PZDR VEN
  2. Witam czy ktoś mógłby mi rozkminić jakie mam tarcze tył i przód. WAUZZZ8E84A253646 Dziękuje i pozdrawiam VEN
  3. czyli otwarcie klapy przy spryskaniu przedniej szyby jest normalnym zjawiskiem? Aha zapomniałem dodać, że po spryskaniu szyby po pewnym czasie klapa ponownie się zamyka. W takim wypadku, czy sama adaptacja klap wystarczy na usunięcie usterki? Pozdrawiam VEN
  4. Witam, wiem, że temat przycinających się klap climatronika i adaptacji klap już był wałkowany nie raz. Pozwoliłem sobie na założenie nowego tematu ponieważ zaobserwowałem dziwną zależność, mianowicie: Przymykanie się głównej klapy (od filtra PP), następuje podczas dłuższej jazdy > 50km, przy krótszych odcinkach tego problemu nie mam. Gdy klapa się zamknie zaczynają parować szyby, co jest zrozumiałem, uruchamiam wtedy nawiew na przednie szyby i nic, zaobserwowałem, że następuje gwałtowne otworzenie klapy gdy użyję spryskiwacza na przednią szybę, na tylną już tego efektu nie ma. Ponieważ klapy się nie przycinają a pracują w pełnym zakresie co prawda nie tak jak być chciał to jakie są opcje naprawy? Co to za chochlik z tym spryskiwaczem? Za wszelkie uwagi dziękuje bardzo i pozdrawiam VEN
  5. Przelewaniem? W poduszce jest olej i z czasem poduszka puszcza olej i nie ma amortyzacji dla silnika. Przykładowo w moim przypadku moja lewa poduszka była pusta, a w prawej były nikłe ilości tego oleju. PZDR VEN
  6. Myślę, że powodem trzęsienia twojego silnika nie są poduchy a jego zasilanie lub sterowanie dawką paliwa. PZDR VEN
  7. WItam, jestem po wymianie dwóch poduszek olejowych na oryginał. Jeżeli ktoś się zastanawia czy się opłaca to powiem, że jak najbardziej. Miesiąc wcześniej wymieniłem wałek rozrządu i całą górę, teraz poduchy. SIlniczek pracuje bardzo aksamitnie, w kabinie zero telepania a całym zakresie obrotów, jedynie przy przyspieszaniu w przedziale 1,3 krpm do 1,8 - 1,9 krpm czuć lekkie wibracje. Też mam takie subiektywne uczucie, że w slalomie auto pewniej się prowadzi nie ma myszkowania, może to placebo albo silnik siedzi stabilniej w ramie na poduchach i się nie przemieszcza. Pozostało mi jeszcze wymienić poduszki pod skrzynią i zawieszenie silnika w pasie przednim bo mam lekkie haczenie na pierwszym i drugim biegu, ale to może być jeszcze problem z dociskiem i temat na inny temat Pozdrawiam VEN
  8. Witam, mam pewien problem z "krótkim sprzęgłem" - polega to na tym, że ledwo co puszczę sprzęgło auto rusza praktycznie na 100% przyczepności sprzęgła, nie ma tzw. uślizgu sprzęgła regulowanego wciśnięciem sprzęgła (jak już jest to bardzo minimalny). Czyli tak jakby praca sprzęgła zero - jedynkowa. Jest to dość wkurzające, bo gdy silnik jest zimny muszę go wkręcić na podwyższone obroty niż zazwyczaj aby go nie zdusić. Do tego dochodzą haczące biegi przy wrzucaniu a szczególnie 1 i 2 na reszcie biegów również czuć nieprzyjemny opór. Wymienione są poduchy olejowe na oryginały (pociekły i należało sie wymienić) oraz olej w skrzyni biegów. Czy to może być objaw siadającego docisku lub tarczy? Za wszelkie info wielkie dzięki.
  9. Mam podobnie. Przy pewnych częstotliwościach (obrotach silnika) tzreszczy mi coś na wysokości łokcia opierając go oczywiście na podłokietniku drzwi. Z miłą chęcią poznam jakieś porady. PZDR VEN
  10. Tył to masz na myśli na kanapę? Czy montaż kanapy z C6 wymaga jakiego większego rezania? Dzięki za info. Pozdrawiam VEN
  11. Nie mam pojęcia na ile mam synchro ustawione, aż tak się nie znam. Wykonanie prac remontowych zostawiłem mechanikowi, jedyne co mu zasugerowałem sprawdzenie wałka, pomierzył ->stwierdził zużycie->objawy ustały. Całym szczęściem, mam rzetelnego mechanika i dobrego. Życzę powodzenia Pozdrawiam VEN
  12. Panowie jestem po wymianie wałka, panewek, szklanek, całego rozrządu (bo już był na niego czas). Miałem używany oryginalny ale po pomiarach był starty na ostatniej krzywce 0,4 mm, postanowiłem zakupić nowy, kolbenschmidt. Jestem super/hiper zadowolony. Auto odzyskało wigor, pracuje znacznie ciszej i aksamitnie, chociaż lekki basik dobiega z komory silnika. Ustąpiły wibracje i regularne drgania silnik. Polecam, kultura pracy znacznie poprawia komfort jazdy. PZDR VEN
  13. Witam, ja mam takie pytanko, czy fotele S-line od A6 C6 dużo różnią się od foteli S-line A4 B6/B7? Chodzi mi szczególnie o rozmiary siedziska i wygodę? Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam VEN
  14. Witam, natchniony lekturą wątku postanowiłem sprawdzić u siebie te dudnienie no i po zastosowaniu metody przygaszania klapą zaworów okazuje się, że i u mnie wałek jest do wymiany. Mam pytania związane z tym: - ile kosztuje oryginalny wałek? (tylko taki biorę pod uwagę) - jakie części jeszcze by należało wymienić (co i jaka marka)? - całkowity koszt reszty rzeczy? Dzięki za wszelkie info. Edyta: - cena nowego wałka oryginalnego do 1,9 tdi avf to jedyne 2700 pln, już ogarnięty, teraz jedynie pozostało jeszcze resztę gruzu zakupić Pzdr VEN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...