Skocz do zawartości

mfolta

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mfolta

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mfolta

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam fabryczną instalację HomeLink pod wersję USA (sterownik z C na końcu). Czy wymiana sterownika (moduł transmitera) na 8K0907410 powinna zadziałać bez przekodowania?
  2. Ponawiam pytanie. Zrobiłem wstępne zapytanie do kilku zakładów w krakowie, ale tylko jedna odpowiedz z firmy MARCUS AUTOSERWIS z ceną brutto 4tys. zł Wydaje mi się ,że to trochę dużo.
  3. Bit 2 musi być zaznaczony. Wszystko działa. Dziękuję.
  4. Wrclaguna nie wiem czy doczytałeś moja odpowiedź, mimo usunięcia błędu rolety domykanie nadal nie działa. Czy otwieranie auta poprzez dwuklik ma znaczenie ? Co może jeszcze blokować taka funkcjonalność ?
  5. Wykonałem nastawy zgodnie z instrukcją. Błąd już nie powraca, jednak otwieranie / domykanie nadal nie działa. Wykonałem nastawy szyb i szyberdachu i nic nie pomaga. Mam wersję USA. Otwieranie całego samochodu wyknuję dwukrotnym kliknięciem na pilocie. Jedno kliknięcie otwiera tylko drzwi kierowcy. Dziękuję za pomoc.
  6. Przy próbie aktywacji domykania / otwierania szyb z pilota natknąłem sie na problem w module komfortu: 02907 - Control Module for Roof Shade (J394) czy komuś udało się rozwiązać ten problem? Kasowanie błędu nie pomaga (powraca). Szyberdach i roleta działają prawidłowo.
  7. Witam Przymierzam się do naprawy pobierania oleju w A4 B8 2.0 TFSI CDNC. Naprawa poprzez toczenie tłoków pod nowe pierścienie (poprawione). Moje pytanie: Doradźcie sprawdzony warsztat w Krakowie Z góry dzięki!
  8. Samochód był hamowany na paliwie 100 oktan z shella i prawdopodobnie tu jest problem.
  9. Jestem ciekaw czy ktoś zauważy zadyszkę między 3,8 - 4,3 tys. obr. Po przeanalizowaniu wielu wykresów na necie dla tego silnika. Spotkałem dwa takie przypadki. czym to jest spowodowane? Przebieg auta 118 tys. Km
  10. Podniesienie mocy robione w Ładyga Kraków. https://chiptuningpro.pl/realizacje/chip-tuning-krakow-audi-a4-b8-2-0-tfsi-211-km-stage-1/ Przed wykonaniem pomiaru dla serii zostało zrobione: - czyszczenie dolotu - wymiana świec na NGK PFR7Q - wymiana cewek na NGK U5015 - wymiana oleju na Motul Spec. 5W40
  11. Podpinam się pod temat. Co jestem w stanie zrobić vagiem 12.12 z radiem z USA w a4 b8 10.2010 Radio/nawigacja: - Satellite radio reception NAR Speaker (active) - Voice control - Electric interface for external use DVD player - Mobile phone preparation - Radio "HIGH" America MMI - sterownik: 8T1 035 664 C - software version: HNav_US_P0114_D1 Radio - sterownik 4G0 035 082
  12. Problemem okazała się cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze.
  13. Dziękuję za pomoc. Podjadę do jakiegoś serwisu VAG może ogarnął to.
  14. Dziękuję za odpowiedź. Tak błędy nie wszystkie (misfire) wróciły po skasowaniu. To czasem nie cewki lub świece? popularny błąd w tych modelach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...