Skocz do zawartości

karools

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karools

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia karools

0

Reputacja

  1. karools

    Falują obroty

    Dzięki kolego, a jakim środkiem najlepiej wyczyścić przepustnicę ?? Wydaje mi się jednak że to nie przepustnica, dzisiaj wogóle nie mogłem jechać na LPG, przy mocniejszym przyspieszaniu silnikiem zaczyna szarpać jakby brakło mu paliwa, a wystarczy przełączyć na benzynę i wszystko wraca do normy. Gaz był zakładany gdy turbina nie pracowała (urwana klapka w żeliwie), po naprawie gdy turbina pompuje jak należy zaczynają się problemy. Czy to możliwe że silnik dostaje za dużo powietrza a lpg było przystosowane do mniejszej dawki ???
  2. karools

    Falują obroty

    Witam. Mam problem z LPG, otóż często zdarza się że na postoju obroty zaczynają falować i silnik gaśnie, w tym wypadku wystarczy trochę przegazować i wszystko wraca do normy. Ostatnio zauważyłem też że w okolicy 3000 rpm silnik szarpie, tak jakby na sekunde nie dostał paliwa. W czym może być problem ? Dodam że na benzynie wszystko jest w porządku. Centralka: STAG 4 ECO Wtryski: HANA H2000 Z góry dzięki za odpowieź.
  3. karools

    Nie odbija zawór

    A dużo zabawy z wymontowaniem tego zaworu, niema problemu ze szczelnością po zamontowaniu ?
  4. karools

    Nie odbija zawór

    Na każdej stacji jest tak samo, wskaźnik mimo zatankowania do pełna zawsze pokazuje maksymalnie 3/4 skali
  5. karools

    Nie odbija zawór

    Witam, mam problem, otóż podczas tankowania niema tego charakterystycznego dźwięku na końcu tankowania lpg, dlatego muszę tankować do momentu gdy widać że prękość tankowania na dystrybutorze spada. Dodam że po zatankowaniu, wskaźnik na butli maksymalnie pokazuje że jest zatankowane 3/4 zbiornika. W czym może być problem ? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  6. Okazało się że był urwany kabel od tego właśnie czujnika, po połączeniu wszystko wróciło do normy. Dzięki za odpowiedzi
  7. Sprężarka się wyłącza, a wentylator wciąż pracuje. A czy możliwe że jest uszkodzony czujnik ciśnienia klimy ''presostat'' i to przez niego wentylator pracuje ?
  8. Niema żadnych błędów, na którym kanale można sprawdzić czujnik temperatury ? Tak chodzą dwa wiatraki ten z wiskozą i właśnie ten elektryczny Z odpalaniem też niema żadnego problemu Sprawdziłem obydwa czujniki i pokazują odpowiednie wartości
  9. Witam. Mam problem z wentylatorem klimatyzacji, otóż niezależnie od temperatury silnika, wentylator włącza się zaraz po uruchomieniu silnika mimo wyłączonej klimatyzacji. Jest to dość uciążliwe bo dzieje się to nawet rano gdy silnik jest zimny. Co może być tego przyczyną ? Z góry dzięki za pomoc
  10. karools

    Żeliwo turbiny

    Witam. Mam problem z turbiną w audi, otóż mam do wymiany obudowę żeliwną, ponieważ urwała się w niej klapka i wykryłem pęknięcie . Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/turbosprezaka-turbina-zeliwo-1-8t-vw-passat-a4-a6-i4455314112.html czy jest to coś warte ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  11. Dla pewności znowu wykręciłem amortyzator i wszystko wyglądało w porządku. A czy możliwe że po podniesieniu zawieszenie się utwardziło i amortyzator zaczął pukać ?
  12. Witam. Właśnie zabrałem się za podniesienie gwintowanego zawieszenia na przodzie. Niestety byłem zmuszony do zdemontownania amortyzatora. Po złożeniu wszystkiego okazuje się że na każdym większym wyboju słychać jest bardzo głośne pukanie w prawym kole. W czym może być problem ? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  13. Witam, właśnie kupiłem swoją A4. POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...