karools 0 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 (edited) Witam. Mam problem z LPG, otóż często zdarza się że na postoju obroty zaczynają falować i silnik gaśnie, w tym wypadku wystarczy trochę przegazować i wszystko wraca do normy. Ostatnio zauważyłem też że w okolicy 3000 rpm silnik szarpie, tak jakby na sekunde nie dostał paliwa. W czym może być problem ? Dodam że na benzynie wszystko jest w porządku. Centralka: STAG 4 ECO Wtryski: HANA H2000 Z góry dzięki za odpowieź. Edited September 21, 2014 by karools Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiush 1 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git Link to comment Share on other sites More sharing options...
karools 0 Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 (edited) moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git Dzięki kolego, a jakim środkiem najlepiej wyczyścić przepustnicę ?? Wydaje mi się jednak że to nie przepustnica, dzisiaj wogóle nie mogłem jechać na LPG, przy mocniejszym przyspieszaniu silnikiem zaczyna szarpać jakby brakło mu paliwa, a wystarczy przełączyć na benzynę i wszystko wraca do normy. Gaz był zakładany gdy turbina nie pracowała (urwana klapka w żeliwie), po naprawie gdy turbina pompuje jak należy zaczynają się problemy. Czy to możliwe że silnik dostaje za dużo powietrza a lpg było przystosowane do mniejszej dawki ??? Edited September 22, 2014 by karools Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Hej, pozwólcie, że się podepnę...Otóż u mnie z kolei są podwyższone obroty na biegu jałowym, czasami stoją w miejscu, czasami rosną do pewnego momentu ok. 1200rpm i spadają do właściwych i od nowa... Przepustnica była czyszczona i adaptowana, jednak to nic nie dało :/Czy to znaczy, że przepustnica jest do wymiany ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 203 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Vag jakies bledy? Raczej nieszczelnosc w dolocie odmie niz przepustnica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Przed czyszczeniem i kalibracją wyskakiwał błąd że jakiś dolny ogranicznik obrotów nie może być ustawiony, coś w ten deseń.Ale po kilku czyszczeniach i adaptacji poszło już bez błędów.Dolot szczelny, bo sprawdzałem jak szukałem braku boosta i to już poprawiłem... a nieszczelność w odmie, w którym miejscu najczęściej występuje? Na tym trójniku gumowym z tyłu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 203 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
j4s2c2vr 2 Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Ma ktoś numer części, ew. schemat z etki?thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
szybki34 1 Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 (edited) I jak ? Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie czasem też tak się dzieje. Edited November 8, 2014 by szybki34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SowaBezOka 0 Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi88PL 5 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje?? Nr zaworka to 035103245A koszt w ASO ok 30 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zybi67 0 Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Witam podłącze się do tematu przepustnica zaadoptowana brak błędów a w czasie jazdy po wyspszegleniu obroty spadają do minimum i potem oscylują w granicy 400/600 na postoju jest okei morze macie jakiś pomysł Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabanos78 0 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Przerwa na świecach sprawdzona? ile wynosi? Ustaw na 0.7 mm i musi być dobrze, sprawdź też zawór DV czy jest szczelny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now